ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

حفاظ فرفورژه

حفاظ شاخ گوزنی  مدرن چیست؟

نمونه ای بهبود یافته از حفاظ های سرنیزه اما حفاظ شاخ گوزنی مدرن است که در طراحی های مربوط به آن تمامی عیوب و همچنین مشکلات حفاظ های سرنیزه ای سنتی حل شده است. حفاظ های سرنیزه ای مدرن اما از جنس میلگرد هستند. یکی از خوبی های این نوع حفاظ ها این است که مطابق با سلیقه مشتری در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند. همچنین تراکم و ارتفاع آن ها نیز متفاوت خواهد بود. بین حفاظ های سرنیزه ای مدرن و همچنین حفاظ های سرنیزه ای قدیمی و سنتی تفاوت های بسیاری وجود دارد که از جمله آنها می توان به همین ساختار خاص و تغییرات ویژه در این قسمت اشاره کرد. البته باید بدانید که حفاظ های سرنیزه ای هم در واقع یکی از ابتکارات شرکت های ایرانی است که امنیت منازل و همچنین شرکت ها را تا حد بسیار زیادی فراهم می کند. در بخش بعدی می خواهیم شما را با مشخصات کلی حفاظ های سرنیزه ای آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

ساخت درب ویلایی


ساخت درب ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب فرفورژه از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ و سایبان حیاط


ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ ویلایی امروزه توسعه بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان
به علت ویژگی های منحصر به فرد سایبان سقف پارکینگ ویلایی رو به تولید عمده آن ها آورده اند . تا در صورتی
که بخواهید از یک سایبان با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای باران و برف و مصارف مختلف استفاده نمایید،
بتوانید با رفتن در دفترهای تولیدی آن ها تنوع طرح های جدید سایبان حیاط ویلایی را مشاهده کرده . به منظور خرید آن ها با کارشناسان مشورت های لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره و استفاده ببرید را ببرید.
نکته قابل توجهی که باید توجه کنید :
ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سایبان ها به صورت شیبدار یا قوسی می باشد .

 

منبع : خبرگزاری ایسنا


برچسب: درب فرفورژه، حفاظ شاخ گوزنی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۲۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده شاخ گوزنی

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ روی دیوار


انتخاب حفاظ روی دیوار در واقع شامل نکات بسیاری می‌شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه‌‌‌‌های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه‌‌‌‌های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ دیوار آشنا کنیم.
کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت حفاظ دیوار را حفظ کنید. باید در این زمینه انتخاب‌‌‌‌های خود را به دقت بررسی کنید. ارتفاع و همچنین پیچیدگی هایی که در این زمینه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و فروش حفاظ دیوار را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ‌‌‌‌های ساده ای مانند حفاظ‌‌‌‌های سرنیزه ای استفاده کنید.
اگر شما در خارج از شهر زندگی می‌کنید، حفاظ دیوار می‌تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می‌شود. شما همچنین می‌توانید از حفاظ‌‌‌‌های سنگین استفاده کنید.

حفاظ نرده شاخ گوزنی توضیحات تکمیلی


یکی از بهترین حفاظهایی که معمولاً روی دیوارها از آن استفاده میشود حفاظ نرده شاخ گوزنی است.

حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاعی بین ۵۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر در بازار وجود دارد و معمولاً بر روی دیوار‌‌‌‌های دور حیاط ساختمان کار گذاشته میشود.

به دلیل جنس فولاد و نوک‌‌‌‌های تیز و برنده و همچنین شاخک‌‌‌‌های درهمتنیده و نامنظم مانند شاخ گوزن، عبور افراد را غیرممکن ساخته و به امنیت منزل میافزاید.

حفاظ‌‌‌‌های دیگری مانند حفاظ نرده شاخ گوزنی حفاظ نرده شاخ گوزنی که به صورت ثابت و میل‌‌‌‌های وجود دارند که سبب امنیت بیشتر شده و علاوه بر این حفاظ دیوار ورودی حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز در بحث لوازم حفاظتی منزل پرکاربرد است.
حفاظ‌‌‌‌های دیگری مانند حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزنی ای یا حفاظ آلومینیومی نیز برای دیوارهایی با ارتفاع کم وجود دارد که ممکن است زیبایی بیشتری داشته باشند.

اما ازلحاظ ایمنی، قدرت و کارایی حفظ شاخ گوزنی را ندارند.
حفاظ نرده شاخ گوزنی باقابلیت رنگپذیری که دارد قابلیت ست شدن با تمام نما‌‌‌‌های متفاوت ساختمان را داشته تا در کنار تأمین امنیت زیبایی خانه را افزایش دهد.

باید در نظر داشت که در کنار استفاده از تمام این حفاظها
بالا بودن کیفیت قفل‌‌‌‌های درب اکاردئونی و حفاظ پنجره بسیار مهم است یعنی دو مورد حفاظ و قفل‌‌‌‌های درب و پنجره مکمل همدیگر بوده و با داشتن حفاظهایی مقاوم و محکم مانند.

 

منبع : ایسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۳۵ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده پنجره

مزیت حفاظ پنجره ضد سرقت


از نکاتی که باید به آن دقت کرد این است که نصب حفاظ پنجره ضد سرقت بغیر از اینکه به شما کمک می کند . امنیت و ایمنی خانه و ساختمان تان بیشتر شود، باعث افزایش زیبایی نمای ساختمان شما نیز خواهد شد. اینگونه نیست که تمامی نرده هایی که شما از آنها استفاده می کنید تنها مدل آهنی داشته باشند . بلکه میتوانید با استفاده از انواع مختلف محافظ پنجره ضد سرقت زیبایی خاصی را برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید. با این حال، تنها کاری که باید انجام بدهید این است که نمونه های موجود را مشاهده و بررسی کنید.
اگر شما از حفاظ پنجره بازشو استفاده کنید در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگیری خواهید کرد . و همچنین از قاب و شیشه خود نیز محافظت می کند . با این حال نصب محافظ پنجره بازشو آهنی میتواند در برقراری امنیت و ایمنی محل زندگیتان کمک کند.

کاربرد نرده پله فرفورژه در منازل مسکونی


پلکان در قبل تر تا الان وجود داشته است با این فرق که
در گذشته از نرده فرفورژه فقظ به صورت فلزی یا آهنی و فقط در راستای
حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت.
در الان هم این اصل رعایت می شود و ایمنی و امنیت در رأس کار نصب پلکان است با این فرق
که در طراحی و ساخت نرده فرفورژه راه پله امروزه فقظ به عنوان
یک محافظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های زیبایی از نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی
متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده است. به همین دلیل می باشد
که طراحان صنعتی امروزه رو به تولید و طراحی نرده راه پله آهنی به شکل ها
و در قالب جنس های متفاوتی از جمله: پله مارپیچ فلزی می باشد.

 

منبع : ایسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۱:۲۵ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

فلاشینگ

فلاشینگ یو ( به شکل U میباشد با زوایای خمکاری شده ۹۰ درجه )

این نوع فلاشینگ روی دیوار پر مصرف برای پوشش دور تا دور حاشیه ساندویچ پانل سقفی کاربرد دارد به جز قسمت آبریز که فلاشینگ سه پله استفاده میشود؛ فلاشینگ یو میتواند برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری نیز مورد مصرف قرار گیرد و حتی در مواردی که ارتفاع دیوار کوتاه باشد میتوان به جای آهن کشی از این نوع فلاشینگ استفاده نمود به صورتی که ضلع داخلی فلاشینگ به سقف یا کف پیچ یا پرچ میشود و ساندویچ پانل دیواری در داخل این فلاشینگ ققرار گرفته و پرچ میشود و نگهدارنده ساندویچ پانل خواهد بود.
زوایای این فلاشینگ به صورت ۹۰ درجه خمکاری شده و یک سانت از لبه های دو طرف به صورت یه خم کوچک به سمت داخل خمکاری شده که مهمترین مزیت آن ایجاد استحکام و صاف نگهداشتن لبه های ورق میباشد چرا که اگر این خم کوچک وجود نداشته باشد لبه های فلاشینگ به صورت موجی در طول کار حرکت میکند که در نهایت نمای خوبی ندارد.

فلاشینگ بام


فلاشینگ بام یا درپوش بام از مهمترین المان های ساختمان های مدرن است که امروزه تقریبا در بیشتر پروژه های عمرانی به کار می رود. در گذشته بر روی دیوار جان پناه از پوشش سنگ که ” قرنیز” نامیده می شد استفاده می کردند، اما با توجه به مشکلاتی نظیرشکستگی و ترکیدن سنگ در اثر سرما و گرما و … ، خطر افتادن سنگ بر روی عابرین ، نمای نه چندان زیبای سنگ و… امروزه از فلاشینگ های فلزی به جای قرنیز استفاده می شود.

فلاشینگ ابزاری است که اغلب جهت آببندی نما و دیوار ساختمان و سازه شیروانی به کار می رود. البته کلمه فلاشینگ معانی متفاوتی از نظر صنعتی و پزشکی نیز دارد. که کلمه فلاشینگ در اینجا به عنوان ابزاری که جهت آب بندی نما، دیوار و پنجره به کار می رود، مد نظر است. این ابزار با توجه به اهداف طراح، طرح و پروفیل فلاشینگ و وظیفه و عملکرد آن از انواع مختلفی از ورق های روغنی ، سیاه ، گالوانیزه و گالوانیزه رنگی در ضخامت های دلخواه قابل تولید است. از این رو طرح های متنوع و متفاوتی و عملکردهای متنوعی برای این ابزار طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۶:۰۹ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده بالکن

اهمیت نرده بالکن و قیمت آن


نرده بالکن و تراس را جدی بگیرید، حال که از اهمیت وجود تراس در ساختمان آگاه شدیم. بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ایمنی در این بخش ­های ساختمان یکی از مهمترین نکات حفظ امنیت در ساختمان می­باشد. نرده حفاظ­ ها و نرده ­های بالکن نقش اساسی در ایجاد امنیت و جلوگیری از سقوط را ایجاد می­کنند و توجه به قیمت آن بسیار مهم است. بخصوص اگر بین افراد حاضر در ساختمان، کودکان نیز حضور داشته باشند، اهمیت حفاظ­ ها و نرده­ ها دو چندان می­شود.

نرده بالکن نقش اساسی در نمای خارجی ساختمان ایفا میکند و می­تواند به یکی از عناصر زیبایی فضای خارجی ساختمان تبدیل شود.

این دسته از حفاظ ­ها امنیت را تا حد زیادی بالا می­برند و ایمنی قابل قبولی را فراهم می ­آورند. طرح ­بندیها و اشکال مختلفی که در ساخت این نرده ­ها بکار می­رود، همچنین انواع متریال استفاده شده در آن­ها، باعث شده این نرده­ های ایمنی در قیمت­ های مختلف با توجه به بودجه­ ی افراد در بازار عرضه شوند و هرکس با هر میزان هزینه، قادر خواهد بود تا به سادگی آن­ها را تهیه نماید.

در ادامه­ ی مقاله سعی کرده ­ایم مروری بر عوامل تاثیرگذار بر روی دسته بندی ­های مختلف نرده حفاظ ­های بالکن و قیمت آن ها داشته باشیم، اگر شما نیز قصد تهیه­ ی این وسایل را برای ساختمان خود دارید، پیشنهاد می­دهیم این مطلب را از دست ­ندهید.

مزیت ها و انواع حفاظ بالکن


با استفاده از نرده ­ها و حفاظ ­ها، حس امنیت را در هنگام استفاده از این بخش­های ساختمان افزایش دهید. همینطور می­توانید از سبک­ها و طرح­های گوناگون و متناسب با سلیقه­ ی خود استفاده کنید و زیبایی فضای خارجی ساختمان را افزایش دهید. باید به این نکته توجه داشت که بالکن ­هایی که در طبقات اول قرار دارند نسبت به سایر نقاط ساختمان، به­ سادگی می­توانند تحت دسترسی سارقین قراربگیرند، بنابراین می­بایست از نرده حفاظ­ هایی با دوام و با قیمت مناسب در این نقاط استفاده نمود.

نصب حفاظ نرده آهنی روی دیوار در تهران


که سارقان از آنها برای دستبرد زدن به یک ساختمان استفاده میکنند.
ضمن آنکه اگر درگذشته ورود غیرمجاز به خانهها یا محل‌‌‌‌های کار فقط در شبها یا ساعات غیر کاری انجام میشد، امروزه در هر ساعتی از شبانه روز شاهد اعلام گزارش‌‌‌‌های ورود سارقان و دستبرد به ساختمانها هستیم.
به همین سبب باید تمامی ابزارهایی که میتوانند امنیت ساختمان‌‌‌‌های کاری یا مسکونی را تأمین کنند
بهخوبی بشناسیم تا بتوانیم از ویژگی هرکدام از آنها بهترین استفاده را ببریم.
بدون شک حفاظ دیوار یکی از در دسترس ترین و بهترین ابزارهایی است
که میتوان با آن موضوع امنیت را برای یک ساختمان با هر تعداد طبقه، تأمین کرد.
ابزاری که علاوه بر سادگی در نصب، نیازی به نگهداری از آن وجود ندارد و میتوان آن را با هر رنگ و میزان تراکمی که مد نظر باشد تهیه و نصب کرد.برای دریافت قیمت حفاظ آهنی با ما تماس بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۵۶ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده فرفورژه راه پله

نرده فرفورژه راه پله چیست ؟


حفاظ نرده راه پله فرفورژه داخل ساختمان ها یکی از مورد های مهمی است که باید حتما بعد از نصب پلکان به عنوان حصاری به دور آن نصب شود
تا به این دلیل به هنگام زمین خوردن یا به هر دلیلی افتادن
و سقوط از روی پله های ساختمان بشه از نرده فرفورژه به عنوان تکیه گاهی در جهت حفظ جان خود استفاده کرد.
این مسئله زمانی بیشتر مشخص می شود که داخل ساختمان ها بچه های کوچکی باشند
که دائما از پله ها بالا و پایین می روند و احتمال سقوط یا زمین خوردن آن بسیار زیاد است
و در صورت نبود نرده راه پله فرفورژه ممکن می باشد عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.
پس ساخت و نصب پله مارپیچ را بلافاصله پس از نصب پلکان خانه خود حتما
به دست افراد متخصص بسپارید تا با بهره گیری از علم و تخصص خویش در این زمینه بتوانند

کاربرد نرده پله فرفورژه در منازل مسکونی


پلکان در قبل تر تا الان وجود داشته است با این فرق که
در گذشته از نرده فرفورژه فقظ به صورت فلزی یا آهنی و فقط در راستای
حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت.
در الان هم این اصل رعایت می شود و ایمنی و امنیت در رأس کار نصب پلکان است با این فرق
که در طراحی و ساخت نرده فرفورژه راه پله امروزه فقظ به عنوان
یک محافظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های زیبایی از نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی
متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده است. به همین دلیل می باشد
که طراحان صنعتی امروزه رو به تولید و طراحی نرده راه پله آهنی به شکل ها
و در قالب جنس های متفاوتی از جمله: پله مارپیچ فلزی می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۳۵ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

قیمت درب پارکینگ

قیمت درب پارکینگ و انواع درب

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب ویلایی آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ قیمت درب پارکینگ هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب ویلایی آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

ساخت درب پارکینگ

ساخت درب پارکینگ هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۸:۵۱ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده شاخ گوزنی

حفاظ دیوار شاخ گوزنی یعنی زیبایی یعنی امنیت

از بین حفاظ های دیوار که تولید می شود نرده شاخ گوزنی از قدیم تاکنون بسیار مشتری داشته است زیرا هم زیبایی دارد و هم تراکم و طرح خاص آن مانع از عبور سارقین می شود. علاوه بر آن قیمت نرده دیوار شاخ گوزنی نیز از جمله فاکتورهای مهمی است که باید در نظر داشت.

تراکم نرده شاخ گوزنی و وزن و ارتفاع آن سبب می شود تا مشتریان به سمت این نرده دیوار سوق پیدا کنند. همچنین کیفیت و زیبایی نرده روی دیوار شاخ گوزنی نیز سبب می شود تا نمای خانه بیش از پیش زیبا جلوه کند و همچنین کیفیت بالای آن نیز سبب این امر می شود که ماندگاری بالایی داشته باشد.

قیمت مناسب نرده آهنی

نرده آهنی پنجره یا نرده آهنی دیوار و همچنین نرده آهنی آکاردئونی همگی در شرکت آهن ایرانیان با کیفیت و متریال بالا ساخته می شود رنگ آمیزی و همچنین جوشکاری و برشکاری بسیار با دقت و با کیفیت در نظر گرفته شود.

برای تماس با کارشناس فروش و همچنین مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به محل آمده و بازدید نمایند.

کارشناسان جنبه های امنیتی و زیبایی و همچنین بودجه مشتری را برای انتخاب قیمت نرده دیوار مناسب و یا حفاظ آهنی پنجره و یا نرده آکاردئونی در نظر می گیرند تا بهترین انتخاب شما مشتریان انجام شود.

 

منبع : ایسنا


برچسب: نرده شاخ گوزنی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۵:۴۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

درب آکاردئونی

آشنایی با درب آکاردئونی


امروزه استفاده از حفاظ های مختلف به عنوان یکی از اجزای اصلی در ایجاد امنیت برای خانه و ساختمان شما به حساب می آید. حفاظ آکاردئونی یکی از انواع حفاظ هایی است که به صورت مشبک ساخته می شود که عمدتا لوزی و و از جنس آهن هستند. این نوع حفاظ ها معمولا به عنوان یک درب ضد سرقت استفاده می شوند و باعث می شوند که شما بتوانید حتی زمانی هایی که در منزل حضور ندارید امنیت را تا حد زیادی ایجاد کنید.
درب آکاردئونی در واقع یک حائل امنیتی و یک جدا کننده است که برای جلوگیری از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه می دهند که از به هدر رفت فضا نیز جلوگیری کنید و همچنین ایجاد مزاحمت را نیز در مکان هایی مانند درب های ورودی و پاساژ ها کاهش می دهد. حفاظ آکاردئونی عموما از جنس فلزات و آهن است و به همین دلیل هم میتواند یکی از مهم ترین بخش ها در حفظ امنیت باشد.

تولید حفاظ درب آکاردئونی


درب هایی که به عنوان درب آکاردئونی تولید می شوند معمولا دارای انواع مختلفی هستند و توسط شرکت های مختلف تولید می شوند. این نوع درب ها معمولا با جوش های مخصوصی به هم متصل می شوند تا بتوانند امنیت را به خوبی ایجاد کنند. شما همچنین امکان نصب یک یا چندین قفل را نیز خواهد داشت. در بسیاری از موارد، این نوع درب ها برای منازلی که درب های ضد سرقت دارند نیز مناسب است چرا که اغلب دیده می شود که این نوع درب ها نیز توسط سارقین شکسته می شود و آن ها می توانند به آسانی وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئونی


درب آکاردئونی اما در طرح های گوناگونی موجود است که از جمله آنها میتوان به دوگل لوزی، سه گل، پروانه ای و همچنین چهارگل و کلاسیک اشاره کرد. دقت داشته باشید که در بین تمامی انواع اما مناسب ترین نوع طرح، سه گل است که امنیت آن تضمین شده خواهد بود و شما میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. در موارد دیگر، طرح ها میتواند بسته به سلیقه شما متفاوت باشد و آنچه که میخواهید را باید از فروشنده درخواست کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۴:۳۴ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای آهنی  و هر چیزی که باید بدونید .

شاید امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث می شود که شما بتوانید امنیت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشید. در واقع استفاده از حفاظ های مختلف یکی از آسان ترین راه هایی است که شما میتوانید ساختمان خود را از تردد سارقین محافظت کنید. دقت داشته باشید که انواع مختلفی از حفاظ ها وجود دارند که از بین آن ها میتوان به حفاظ سرنیزه ای آهنی  اشاره کرد. حفاظ سرنیزه ای آهنی  یکی از انواع حفاظ هایی است که شما میتوانید برای حفظ موقعیت ساختمان خود از آنها استفاده کنید.

حفاظ سرنیزه ای آهنی حفاظ سازه

این نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غیرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اینکه هریک از انواع ساختمان هایی که شما در آن سکونت دارید از نظر ارتفاع دیوار، موقعیت جغرافیایی ساختمان و میزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند میتوان گفت که انواع گوناگونی از این نوع حفاظ ها نیز ساخته شده است که از بین تمامی آن ها حفاظ سرنیزه ای قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع این حفاظ ها هستند. شرکت های مختلفی در زمینه تولیدات این نوع حفاظ ها فعالیت می کنند که هر یک از آنها این نوع از تولیدات را با توجه به روش های خاصی انجام می دهند و حتی میتوان گفت که برخی از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نیز به شما نیز در این زمینه کمک های شایانی خواهند کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۳:۳۶ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)