ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

مزاياي درب آكاردئوني

مزاياي درب آكاردئوني نسبت به درب ضد سرقت

حفاظ آكاردئوني از تعداد زيادي مفصل يا پرچ تشكيل شده است، اين قسمت‌ها باعث شده تا حفاظ بتواند انعطاف پذير بصورت كشويي يا كركره‌اي باشد و حالت آكاردئوني را داشته باشد. اما اين مفاصل با پرچ‌هاي فولادي نمره 5 بهم محكم شده‌اند. اين نوع پرچ‌ها درست است كه از جنس فولاد هستند اما ظرفيتي دارند. معمولا دزدان با خود ديلم و قلم مي‌برند، اما ممكن است كسي فرصت آن را داشته باشد كه با بردن دريل به باز كردن حفاظ آكاردئون بپردازد. براي اين كار تنها كافيست تا حفاظ را بصورت پرچ مخفي خريد. در اين نوع طرح يك تسمه اضافه بروي تسمه‌هاي عمودي حفاظ آكاردئوني كار شده تا دزدان به راحتي نتوانند پرچ ها را از هم جدا كنند. و كمتر قابل ديدن است. شما ميتوانيد با صرف هزينه اي كم محيط كاري و يا خانه ي خود را امين كنيد تا ديگر نگران ورود سارقين نباشيد.

انواع درب آكاردئوني از نظر نحوه ساخت

درب آكاردئوني را از نظر نحوه ساخت مي‌توان به اين شكل تقسيم‌بندي كرد:

درب آكاردئون ساده: در اين نوع درب از تسمه‌هاي ۲۰ در ۵ سانتي‌متر استفاده مي‌شود.
درب آكاردئون دوجداره: در اين درب تسمه‌هاي ايستاده در داخل كلاف درب آكاردئوني به صورت دولايه و از طريق جوشكاري به يكديگر متصل مي‌شوند.
درب آكاردئوني دوبل: در درب دوبل براي محافظت ميخ پرچ‌ها، يك تسمه اضافه روي پرچ درب اكاردئوني قرار مي‌گيرد و هيچ راه نفوذي براي سارقين در اين مدل وجود ندارد.
درب آكاردئوني ايتاليايي: در مدل ايتاليايي تعداد تسمه‌هاي مورب داخل كلاف درب زياد است.
درب آكاردئوني پيچي: اين درب تقريبا ۴۵ كيلوگرم وزن داشته و استقامت آن از ناحيه وسط حفاظ ارتقا پيدا كرده است.
ساخت حفاظ درب آكاردئوني تنها محدود به نوع آهني آن نيست و از جنس‌هايي مانند ام‌دي‌اف و پي‌وي‌سي نيز ساخته مي‌شود. اما درب‌هاي آهني به دليل مقاومت و استحكام بالا بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين نوع حفاظ‌ها طرح‌هاي مختلفي دارند كه از جمله آنها مي‌توان به درب ۳ گل، درب ۴ گل، درب ۵ يا تمام گل اشاره كرد. منظور از گل تعداد ۲ رديف لوزي افقي ممتد روي حفاظ درب است.

ويژگي‌هاي درب آكاردئوني استاندارد 

حفاظ آكاردئون معمولا داراي ويژگي‌هاي استانداردي است كه در ادامه به آنها اشاره مي‌شود. اين حفاظ‌ها نياز به قفل استانداردي دارند كه به صورت آشكار مانند قفل‌هاي كتابي يا به صورت مخفي و توكار داخل خود درب نصب مي‌شوند.

از ويژگي‌هاي استاندارد آكاردئوني درب ضد سرقت مي‌توان به وزن ۳۰-۸۰ كيلوگرمي هر مترمربع با توجه به مدل و استحكام آن اشاره كرد.
درب آكاردئوني عموما داراي مقاطع كناري با ابعاد ۵۰ در ۳۰ سانتي‌متر است.
ابعاد مقطع ريلي درب آكاردئوني استاندارد ۵۰ در ۵۰ سانتي‌متر بوده و قسمت ريلي آن روان و باكيفيت است.
اين نوع درب پيچ و اتصالات مرغوب و كمربند ايمني دارد.
در ساخت آن از جوش SMAW استفاده شده است.
قفل مرغوب، محكم و ايمن دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۵:۰۵ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)