ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی و امنیت بالای آن ها 


مسئله امنیت از دیرباز تاکنون در اکثر خانه ها مطرح بوده است و بشر امروزی نیز به تبع گذشته با پیشرفت های روزی که صورت گرفته است، رو به تولید و ساخت حفاظ های آهنی مختلفی آورده است که با کارگذاری آن ها روی دیوار منازل مسکونی، امنیت و آسایش را در خانه ها برقرار سازد. حفاظ آهنی که به شیوه های مدرن و متفاوتی امروزه ساخته می شوند را می توانید در قالب مدل های متنوع و زیبایی خریداری نمود تا علاوه بر زیبایی نمای بیرونی منزل شما مانع از ورود و خروج هر گونه سارق و افرادی می گردد که قصد آزار و اذیت شما را دارند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از آن دسته حفاظ هایی است که از جنس آهن ساخته شده است تا با استحکام بالای خود و نیز تیز و برنده بودن خویش مانع از آن شود که حتی فکر سرقت چنین خانه هایی به ذهن سارقان حرفه ای نیز خطور نماید. با توجه به اینکه مدل و فرم حفاظ شاخ گوزنی درست به مانند شاخ گوزن بسیار تیز و برنده هستند و با تراکم زیاد به در جهات مختلفی قابل تنظیم است، می توان استحکام و کارایی بالای این نوع از حفاظ ها را به عینه لمس نمود. این شباهت سبب نامگذاری حفاظ شاخ گوزنی بدین نام گردیده است. در ادامه به برخی از ویژگی ها و مشخصه هایی می پردازیم که از حفاظ شاخ گوزنی بر می آید.

ویژگی ها و مشخصه های حفاظ شاخ گوزنی


از حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نوع و فرم دهی آن انتظار می رود که به عنوان سدی مستحکم در برابر هر کسی واقع گردد و به هیچ عنوان اجازه ورود افراد شرور و سارقان حرفه ای را به داخل منازل مسکونی ندهد. این حفاظ آهنی یکی از انواع حفاظ های ساخته شده از فولاد است که نسبت به سایر حفاظ های دیگر قدیمی تر بوده و در قالب هزینه ای کمتر و ارزان قیمت تر نیز نسبت به سایر انواع حفاظ های آهنی در بازار تولید و عرضه می گردد. به طور کلی می توان ویژگی ها و مشخصه های حفاظ شاخ گوزنی را در موارد زیر جستجو نمود:

1-    نوع فرم دهی میلگردها 


نوع فرم دهی میلگردها و نیز شاخه های تیز و برنده آهنی آن ها سبب شده است تا استفاده از حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار بیشتر منازل مسکونی مشاهده گردد که این امر نشان دهنده استقبال گرم مردم به این نوع از حفاظ های آهنی می باشد. تراکم زیاد و بیش از حد شاخک های حفاظ شاخ گوزنی به نوبه خود مانع از آن می گردد که هر فردی فکر گذر از آن ها را به دل خویش راه دهد و با دیدن نوع فرم دهی میلگردها و ارتفاع دلخواه آن ها و نیز خاصیت برندگی آن ها که جایی برای گیر کردن دست و پای افراد به آن نیز وجود ندارد، همه آن ها سبب شده است تا از حفاظ شاخ گوزنی بتوان به طور انبوه و عمده در بیشتر کوچه و خیابان هایی استفاده شود که حیاط دار می باشند. 

2-    ممانعت از جهت ایستادن در کنار شاخه های تیز این حفاظ 


شاخه های تیز حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای می باشند که ایستادن در کنار آن ها را بسیار سخت و دشوار و حتی غیرممکن می سازد. چرا که خمکاری های رو به بیرون این نوع از حفاظ ها در جهات مختلفی طراحی و ساخته شده اند تا نتوان در کنار آن ها ایستاد.

3-    امنیت و استحکام بالا 


با توجه به فولادی بودن جنس حفاظ شاخ گوزنی و تراکم بالای این نوع از حفاظ ها می توان به ضرس قاطع امنیت بالا و استحکام منحصر به فرد و مثال زدنی آن ها را یادآور گشت که از جمله مسائلی است که به هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی مورد توجه مشتریان واقع می گردد. ضمن اینکه اگر خواهان امنیت بیشتر و آسودگی خیال بیشتر هستید، می توانید به تولیدکنندگان حفاظ شاخ گوزنی، حفاظی با تراکم بالا را سفارش دهید که با استفاده از شاخک های بیشتر در جهات مختلف کار را برای هر سارق و فرد شروری سخت تر و محال سازد. عرض حفاظ شاخ گوزنی نیز کاملا به دلخواه شما قابل تنظیم است و شما می توانید بنا بر سلیقه خود عرض آن را تنظیم کنید و سفارش خود را به تولیدکنندگان حفاظ شاخ گوزنی ارائه کنید تا متناسب با نیاز و سلیقه شما حفاظی آهنی بسیار مستحکم و مقاوم را بسازند تا از نظر ایمنی خیال خود را راحت و آسوده نمایید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۰۹ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)