ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

حفاظ ديوار

عوامل مؤثر بر برگزيدن گونه حفاظ ديوار آهني ( مقاوم )


انتخاب حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را لغايت مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين تقسيم شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) آشنا كنيم.
كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) را حفظ كنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي كه در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) را به آساني اتمام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) را خريداري كنيد مشابه دسته هاي ساير بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده قرار مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.


برچسب: حفاظ ديوار، حفاظ شاخ گوزني، حفاظ نيزار، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۳:۰۶ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

سايبان فرفورژه

 

 

پوششي به جهت جلوگيري از كثيف شدن درب و نماي منزل شما

 

سايبان فرفورژه منزل شما به عنوان سقف كاذب روي درب ورودي منزل شما عمل خواهد كرد.
به اين صورت كه درب و نماي منزل و آپارتمان شما را از هر گونه كثيفي در طول سال محفوظ نگه مي‌دارد
و كليه سر درب منزل شما را تحت پوشش خود قرار مي‌دهد.
به دليل همين مزاياي منحصر به فرد سايبان فرفورژه است كه امروزه آمار استفاده از آردواز روز به روز در حال افزايش است
و آحاد مردم به جهت بهره مندي از اين مشخصه ها و مزيت‌‌‌‌هاي شايان سايبان ها توجه رو به خريد و نصب آردواز منزل خود مي‌آورند.
با كارشناسان فرفورژه آنلاين در تماس باشيد.

 

طرح‌‌‌‌هاي مدرن در قالب رنگ‌‌‌‌هاي متنوع سايبان فرفورژه

 

شما مي‌توانيد آردواز حياط خويش را از ميان طرح‌‌‌‌هاي بسيار مدرن
و جديد امروزي انتخاب كنيد كه با تنوع و گوناگوني زيادي نيز مواجه خواهيد شد
كه هر يك از اين طرح ها مي‌تواند بسته به سليقه شما كاملا متفاوت باشند.
ضمن اينكه هر يك از طرح‌‌‌‌هاي موجود را مي‌توانيد در قالب رنگ بندي‌‌‌‌هاي متنوعي خريداري نماييد
تا شكل و رنگ سايبان فرفورژه منزل خويش را متناسب با نماي ساختمان خويش
به پيش برده و زيبايي دوچنداني را به نماي بيروني منزل خويش ببخشيد.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۹ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

جك پاركينگي

جك آهني اتوماتيك درب


 
كه با نام‌هاي جك درب پاركينگ، جك برقي درب، درب اتوماتيك پاركينگ و جك درب ريموت كنترلي پاركينگ شناخته مي‌ شود، يكي از محصولاتي است كه در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بيشتر درب‌ هاي پاركينگ‌ هاي اماكن عمومي، منازل و خصوصي داراي سيستم‌ هاي اتوماتيك مي باشد. يكي از انواع متنوع درب‌هاي اتوماتيك، جك درب پاركينگ مي باشد كه بطور كلي جك پاركينگ وسيله ايست كه باز و بسته شدن درب ورودي حياط يا درب پاركينگ منزل يا درب ورودي محل كار را بطور اتوماتيك و تنها با فشردن يك دكمه روي ريموت انجام داده و راحتي و امنيت را به ارمغان مي‌آورد.
جك برقي يكي از موضوع هاي مهم درب هاي پاركينگي و اتوماتيك مي باشد. امروزه درب هاي اتوماتيك بسيار رايج مي باشد و يكي از مهم ترين عناصر اين درب ها، جك برقي آن مي باشد. از آن جهت كه اين درب ها بسيار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جك درب پاركينگ از نوع درب ورودي تعبيه شده براي ساختمان تاثير مي گيرد و مدلهاي مختلف آن به عواملي چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگي دارد.
جك اتومات درب پاركينگبسته به شيوه باز و بسته شدن درب ورودي كه اعم از لولايي و ريل بلبرينگ مي باشد، شامل دو نوع اصلي بازويي و ريلي مي باشند.


 
اجزاي تشكيل دهنده جك آهني اتوماتيك درب:


 
جك بازويي : جك بازويي درواقع ابزاري براي انتقال نيروي الكتريكي به مكانيكي يا هيدروليكي مي باشد.
ريموت كنترل : ريموت كنترل وسيله ارتباطي كاربر با مركز فرمان مي‌با شد كه غالبا ۲ ريموت كنترل در پكيج وجود دارد.
چشمي : چشمي به دليل داشتن سيستم مادون قرمز اگر خودرو، عابري يا مانعي در مقابل چشمي حس كند، از باز و بسته شدن درب جلوگيري مي‌كند و مانع از صدمه زدن درب به خودرو مي شود.
مركز فرمان : همانطور كه از اسم آن مشخص مي باشد وظيفه فرمان براي باز و بسته شدن و توقف جك‌ها را دارد و در آخر رابط بين ريموت كنترل و جك اتوماتيك پاركينگ مي‌ باشد.
فلاشر : فلاشر درواقع با علايم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمك زدن، پيام مركز فرمان را نشان مي‌ دهد.


 
جك آهني اتوماتيك درب چيست ؟


 
جهت حفاظت از جك آهني اتوماتيك درب چه كارهايي بايد انجام دهيم؟
در تابستان براي چشمي يك سايبان تعبيه كنيد (آفتاب به صورت مستقيم به آن نخورد)
در زمستان جهت جلوگيري از يخ زدگي موتور درب اتوماتيك را با پشم شيشه بپوشانيد
چشمي را هراز گاهي تميز كنيد
تعويض به موقع باتري ريموت كنترل
به نحوه باز شدن درب ها و صداي آن دقت كنيد، در صورت صداي اضافه و خلل در باز و بسته شدن، درب ها تراز نيستند و بايد تراز بشوند
در زمستان تمامي قسمت ها (ريل، غلتك، جك و فنرها) با روغن مناسب روغن كاري كنيد

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۹ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

دوربين مدار بسته

دوربين با امنيت مدار بسته

با گسترش دائمي ابزار هاي حفاظتي و نظارتي، ديگر نيازي به معرفي دوربين مدار بسته با امنيت بالا نيست. با استفاده از اين محصول مي توانيد محل كار و يا خانه خود را از راه دور كنترل نماييد. در اين مقاله تصميم داريم انواع دوربين هاي مداربسته را معرفي كنيم، ويژگي هاي آن ها را فهرست كنيم و مجموعه اي فراهم آوريم كه با استفاده از آن بتوانيد مناسب ترين دوربين را با توجه به موقعيت خود انتخاب كنيد. بهترين دوربين مدار بسته دوربيني است كه بيشترين تناسب ممكن را با نياز شما دارد و براي انتخاب آن، بايد به چند مورد توجه داشته باشيد.

 
دوربين با امنيت مدار بسته تحت شبكه

 
دوربين مدار بسته تحت شبكه داهوا اين قابليت را دارد كه با استفاده از سيستم تشخيص حركت motion detector تنها در هنگامي روشن شوند و تصاوير را ضبط كنند كه يك حركت را تشخيص داده باشند. اين قابليت در اين دوربين ها به سادگي و با استفاده از تعدادي نرم افزار، قابل اجراست و صرفه جويي قابل توجهي در مصرف حجم هارد خواهد داشت. از ديگر برند هاي اين محصولات مي توان به دوربين مداربسته تحت شبكه هايك ويژن و دوربين مداربسته IP ويووتك اشاره كرد.

 
انواع دوربين مداربسته با امنيت بر اساس نحوه انتقال تصوير

 
انتقال تصوير در دوربين هاي مداربسته cctv بر بستر هاي گوناگون انجام مي شود و بر همين اساس به دسته هاي مختلف تقسيم مي شوند. انواع دوربين هاي مداربسته عبارتند از:
دوربين مداربسته تحت شبكه IP
دوربين مداربسته AHD
دوربين مداربسته HDCVI داهوا
دوربين مداربسته HDTVI توربو اچ دي هايك ويژن
دوربين مداربسته آنالوگ
دوربين مداربسته بي سيم

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۸ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

كركره برقي

كركره اتومات ( پاركينگ و مغازه ها )

 
را امروزه مي توان يكي از ساخته هايي دانست كه با وجود ساختار ساده اش توانسته در سهولت زندگي نقش مهمي ايفا كند. از دهه ها قبل افراد براي حفاظت و راحتي بيشتر محيط زندگي و محل كار خود، از كركره استفاده مي كردند؛ اما پيشرفت و حركت انسان به سوي تكنولوژي باعث طراحي و ساخت دسته جديدي از كركره ها به نام درب برقي كركره اي يا كركره اتومات گرديد. درب كركره اي در ايران تقريبا داراي سابقه اي حدود ربع قرن مي باشد. در ابتدا كار با تبديل كركره هاي عادي به اتوماتيك شروع شد؛ بدون تغيير در ظاهر و نوع ساخت آن. اما بعد از مدتي استفاده از اين روش در ساخت درب هاي ساختماني نيز متداول شد و اين آغازي بود بر ورود نوع جديدي از تيغه كركره به بازار. در اين مقاله قصد داريم اين محصول، متعلقات مربوط به آن و عوامل موثر بر قيمت كركره برقي را بررسي كنيم.

 
انواع كركره اتومات


 
تفاوت اصلي كركره هاي برقي را مي توان از دو منظر موتور و تيغه هاي آن ها مشاهده كرد. انواع تيغه كركره برقي كه شامل نوع آلومينيومي، گالوانيزه و پلي كربنات مي باشند، در همين صفحه و در بخش انواع تيغه كركره برقي به معرفي آن ها پرداخته ايم. به صورت كلي پر فروش ترين تيغه هاي كركره برقي از نوع آلومينيوم 80 ميليمتري است كه در كيفيت هاي مختلف در بازار موجود مي باشد. تفاوت ديگر در موتور كركره اتومات است كه در آن سه نوع ساختار وجود دارد. بيشترين موتور كركره برقي مورد استفاده، از نوع توبلار است كه بيشتر براي فروشگاه ها با تعداد تردد پايين و اندازه دهنه كوچك استفاده مي گردد. نوع دوم موتور سايد است كه براي اماكني با تردد بالا و يا ابعاد بزرگ استفاده مي شود و نوع سوم موتور سانترال كركره برقي است كه مي توان براي تردد هاي بالا نيز استفاده كرد. در ادامه به بررسي اين سه نوع موتور ميپردازيم.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۸ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

شيشه سكوريت

موارد ضروري استفاده از شيشه مقاوم و محافظ سكوريت


1. براي طرفين و شيشه عقب ماشين، شيشه مقاوم و محافظ سكوريت استفاده مي‌شود.
2. در انواع لوازم‌خانگي مانند اجاق‌گاز، يخچال، مايكروفر و ...
‌اين محصول در ساختمان مي‌تواند 4 برابر قوي‌تر از شيشه‌هاي معمولي باشد. كاربرد شيشه مقاوم و محافظ سكوريت در ساختمان و يا شيشه‌هاي چندلايه در موقعيت‌هاي مختلف از جمله شيشه در درب ورودي، درگاه، راه‌پله‌ها پنجره‌هاي درب كشويي، آسانسور وغيره.
4. اكثر گوشي‌هاي هوشمند براي صفحه محافظ از شيشه‌هاي سكوريت استفاده مي‌كنند.
شيشه‌هاي سكوريت ۴ ميل داراي چند ويژگي است كه او را متمايز نموده:
1. از نظر وزني نصب 4 ميل كمتر بوده و حمل و جابه‌جايي آن را راحت تر مي باشد
2. شفافيت بيشتر به خاطر ضخامت كمتر
3. آسيب‌رساني كمتر پس از شكستن به دليل دانه‌بندي ريز
4. ضخامت كمتر هزينه كمتر

 سكوريت | سكوريت شيشه


 
هرگاه نام شيشه مي‌آيد ناخودآگاه به ياد شكستن و خطرات ناشي از آن مي‌افتيم. امروزه با استفاده از تكنولوژي و فناوري اين موضوع تا حد زيادي كاهش‌يافته است.
پس از طي فرآيندهاي صنعتي از شيشه خام به شيشه مقاوم و محافظ سكوريت تبديل مي‌شود. فرايند سكوريت  كردن شيشه بدين ترتيب است كه ابتدا شيشه‌ي معمولي را با دماي 700 درجه سانتي گراد در كوره‌هاي بسيار پيشرفته هوريزنتال گرما مي‌دهند سپس بلافاصه از دماي شيشه مي‌كاهند كه طي اين فرايند دماي بيروني شيشه كم شده ولي هسته داخلي آن هنوز گرم است. اين اختلاف دما باعث مي‌شود كه شيشه ثابت معمولي طي فرايند سكوريت سازي، تبديل به شيشه سكوريت شود. انجام كليه عمليات توسط دستگاه‌هاي پيشرفته انجام مي‌شود.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۸ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

آردواز

سقف مقاوم آردواز چيست؟


سقف مقاوم آردواز در واقع با توجه به سيماني كه دارد بسيار مقاوم است و ميتوان گفت كه از جمله مصالحي به شمار مي رود كه براي زيبايي سقف و ديگر نماها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همانطور كه ميدانيد، نما يكي از مهم ترين بخش هايي است كه در ساختمان به چشم خواهد آمد.  در زمان هاي قديم تر اين طور گفته مي شود كه اين نوع مصالح جز اولين محصولاتي بوده است كه براي پوشش هاي سقف شيرواني از آن استفاده مي شده است. اين استفاده به حدي زياد بود كه اولين افرادي كه اقدام به ساخت پوشش هاي سقف كرده اند در واقع مي گويند كه سقف مقاوم آردواز همان سقف شيرواني است كه البته تصوري غلط و دور از انتظار است.


ورقه هاي سقف مقاوم آردواز چگونه ساخته مي شوند؟


ممكن است تصور كنيد كه ساخت اين نوع ورقه ها كاري آسان است اما اينطور نيست. اين ورقه ها در واقع به صورت پله اي ساخته مي شوند كه شيب هاي متفاوتي نيز دارند. در واقع ورقه هاي اين نوع مصالح را به گونه اي مي سازند كه در سطحي بالاتر از نماي ساختمان قرار گيرند. معمولا از اين نوع مصالح در بالاي پنجره ها، سقف هاي ويلايي، پوشش هاي آلاچيق ها و همچنين در اتاقك هاي كلبه اي استفاده مي شود.
دقت داشته باشيد كه سقف مقاوم آردواز همچنين خوبي هاي ديگري نيز دارد و شما ميتوانيد آنها را در سر در ورودي هاي مجتمع خود نيز استفاده كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه صفحه هاي سقف مقاوم آردواز در طرح ها و رنگ هاي مختلفي ارائه مي شوند. البته شما بايد به اين نكته دقت داشته باشيد كه صفحه هاي اين نوع مصالح را از پيش رنگ شده نيستند و ظاهر آن ها بدون هيچگونه رنگ اضافه اي كاملا شبيه به بتن است. نكته اي كه در اينجا بايد بدانيد اين است كه اين صفحه ها قابليت رنگ پذيري دارند و به همين دليل هم جاي هيچگونه نگراني اي وجود ندارد چرا كه شما ميتوانيد اين صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغيير دهيد. سقف مقاوم آردواز تقريبا تنها نوعي از مصالح است كه شما ميتواند آن را به هر رنگي كه ميخواهيد سفارش دهيد و مورد استفاده قرار دهيد.

سقف مقاوم آردواز البته چيزي نيست كه شما بتوانيد به آساني و بدون كمك شخصي خاص آن را نصب كنيد چرا كه بايد در اين زمينه تبحر كافي را داشته باشيد. بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه ابتدا سقف مقاوم آردواز مورد نظر را براي ساختمان خود انتخاب كنيد و سپس از فردي كه در اين زمينه متبحر است بخواهيد تا كار نصب آن را براي شما انجام دهد. نصب سقف مقاوم آردواز در نهايت به شما كمك مي كند تا بتوانيد يك ساختمان ايمن شده و همچنين ساختمان خود را به صورت منظم عايق سازي كنيد. رنگ بندي هاي مختلف اين نوع مصالح به شما اجازه خواهند داد كه اين كار را براي هر ساختماني انجام دهيد.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۷ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

سقف شيرواني

آشنايي با انواع مدل هاي سقف سفالي شيرواني


سقف هاي شيرواني حائز مدل هاي مختلفي مي باشند كه هر كدام از اين مدل ها ويژگي هاي ويژه خود را دارند و در پيوستگي مطلب به گونه ها مدل ها و ويژگي ها آن ها مي پردازيم.
سقف هاي شيرواني كامپوزيتي و يا آسفالتي
جنس سقف هاي شيراوني كامپوزيتي از آسفالت مي باشد. به كارگيري آسفالت در سقف شيرواني اغلب در كشور ايالت متحده رواج دارد. قيمت اين مدل ارزان و مقرون به صرفه مي باشد و به آساني نصب مي گردد. امروزه كامپوزيت هاي اين مدل در بسياري از كمپاني هاي گوناگون و با رنگ ها و سبك هاي مختلف فرآوري مي شوند.


سقف سفالي شيرواني با تايل هاي سفالي


استفاده از متريال سفال در سقف ها ديرينگي طولاني داشته و از گذشته تا به امروز حائز طرفداران ويژه خويش مي باشد. اين متريال حس و حال كهن به نماي ظاهري ساختمان مي بخشد. نكته مهمي كه در سقف سفالي بايد به آن دقت شود اين است كه سفال حائز بها فوقاني مي باشد و زياد شكننده است ولي گزينه اي دلخواه و زياد خاص مي باشد. استفاده از مدل سفالي اغلب براي ساختمان هايي با نما و سخيف كهنه رهنمود مي شود.


سقف سفالي شيرواني با تايل هاي بتني


سقف هاي شيرواني با تايل هاي بتني شباهت زياد زيادي با گونه و شناسه هاي تايل هاي سفالي دارند. مدل بتني داراي پايداري فوقاني است و از لحاظ ظاهري بسيار مانند به مدل تايل هاي سفالي بوده با اين تفاوت كه قيمت پايان يافته آن خيلي كمتر از مدل سفالي مي باشد. تايل هاي بتني را حتي مي توان به چهره مسطح و بدون قرار اخذ بر مجموعاً ديگر نيز مورد بهره‌گيري پيمان داد.

سقف سفالي شيرواني با تايل هاي سنگ لوح


تايل هاي سنگ لوح داراي زيبايي ويژه و بي همتا مي باشند؛ در ضمن مقاومت بسيار احسان نيز دارند. تايل سنگ لوح با بسياري از سخيف هاي ظاهري ساختمان ها مطابق بوده و تكميل كننده خوبي براي انواع سبك هاي امروزين و يا قديمي است. بها پايان يافته اين محصول بالا بوده ولي حائز زيبايي و دوامي دو چندان نسبت به ساير مدل هاي ساير مي باشد.

سقف سفالي شيرواني با توفال چوبي


نوع توفال چوبي در گذشته بسيار پر پيرو بوده اما امروزه محبوبيت گذشته را ندارد  و خيلي باره كاربرد پيمان نمي گيرد. اين محصول نسبت به ديگر متريال ها، درجه اشتعال پذيري زير تري دارد و از خاصيت هاي مهم آن مي تاب به عايق بودن اين سقف اشاره نمود. اين محصول حائز ظاهري كهنه و تاريخي مي باشد و براي بهره‌گيري در ساختمان با نماي كهن پسنديده مي باشد.

 

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۷ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

سقف پلي كربنات

ويژگي هاي برجسته سقف سبك پلي كربنات


همان طور كه يادآور گشتيم؛ از سقف نورگير بيشتر به جهت نورگير يا ايجاد سايبان بيشتر استفاده مي كنند.
اين نوع از سقف ها دربردارنده برخي از ويژگي هاي برجسته اي است
كه انتخاب آن ها را به عنوان نخستين انتخاب و اولويت اصلي افراد به منظور پوشش
گلخانه ها، پاسيو، حياط خلوت، تراس، پل هاي عابر پياده و… قرار مي دهند.
از ديگر نكات جالب توجه اين نوع از سقف ها مي توان به زيبايي خيره كننده آن ها و نيز
رنگ هاي متنوع و جذاب آن اشاره كرد كه زيبايي خاصي را به وجود مي آورند.
از ورق هاي سقف سبك پلي كربنات به جهت كاربردهاي متنوعي از جمله عايق صوتي و حرارتي بيشترين استفاده را مي برند.
كاربردها و ويژگي هاي سقف سبك پلي كربنات امروزه به قدري بالاست كه استفاده از آن ها
به عنوان جانشيني براي سقف هاي شيشه اي به مراتب بالاتر رفته است.
به گونه اي كه با استقبال بي نظير مردم مواجه شده اند تا بجاي سقف هاي شيشه اي از سقف كاذب بهره ببرند.
از طرفي ديگر اين گونه از سقف ها از ايمني و استحكام بسيار  بالايي بهره مند هستند.
آمارها خود گوياي اين مسئله است كه مقاومت ضربه اي سقف سبك پلي كربنات ۲۵۰ برابر شيشه مي باشد و از ضخامت بسيار بالايي بهره مند مي باشد.
به دليل همين ويژگي هاي منحصر به فرد و خارق العاده است كه سقف كاذب را جانشين بي بديلي براي سقف هاي شيشه اي در نظر مي گيرند.

 

ساخت و توليد سقف سبك پلي كربنات


ساخت و توليد سقف سبك پلي كربنات امروزه رواج بسيار گسترده اي يافته اند. توليدكنندگان
به علت ويژگي هاي منحصر به فرد سقف سبك پلي كربنات رو به توليد عمده آن ها آورده اند تا در صورتي
كه بخواهيد از يك سقف با تكنولوژي روز دنيا به منظور نورگير بودن يا ايجاد سايبان براي مصارف مختلف استفاده نماييد،
بتوانيد با پا نهادن در دفترهاي توليدي آن ها انواع و اقسام طرح هاي جديد سقف سبك پلي كربنات را مشاهده كرده
و به منظور خريد آن ها با متوليان امر مشورت هاي لازم را صورت داده و محصول مورد نظر خود را خريداري كرده و از آن نهايت بهره را ببريد.
نكته قابل توجهي كه در خصوص ساخت و توليدي اين گونه از سقف ها مورد توجه قرار مي گيرد؛
ذكر اين مسئله است كه معمولا سازه هاي فلزي اين نوع از سقف ها به صورت قوسي يا شيب دار مي باشد
كه همين مسئله نيز به نوبه خود ارزش دوچنداني به آن ها بخشيده و زيبايي خاصي را به محيط اطراف خود مي بخشند.
ورق هاي نشكن و ضد ضربه سقف سبك پلي كربنات در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسيار بالايي را به خرج مي دهند
كه اين ويژگي هاي برجسته به هنگام توليد و ساخت اين نوع از سقف ها رعايت مي گردند. ساخت و طراحي اين گونه
از سقف ها به نحوي بوده است كه بسيار شفاف بوده و ميزان بسيار زيادي از نور را از خود عبور مي دهند.
پوشش طراحي شده در سقف پلي كربنات نيز خيال شما را تا ساليان سال آسوده
خاطر نگه مي دارد. چرا كه دوام و ماندگاري آن ها بسيار بالا مي باشند.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۶ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

سقف فايبر گلاس

سقف سبك فايبر گلاس اگر به دنبال سقفي ارزان قيمت و در عين حال فوق العاده شيك

و در رنگ آميزي هاي متنوع و جذابي براي جاهاي مختلفي در خانه
و آپارتمان خويش هستيد، اين نوع سقف ها مي تواند بهترين
انتخاب پيش روي شما تلقي گردد. سقف پاسيو نوعي از سقف هاي مدل جديد
در طرح ها و مدل هاي متنوع و جذابي به شمار مي آيد كه براي سقف پاركينگ،
اتاق نگهباني، كارگاه هاي مختلف، انباري ها، سوله، گلخانه هاي خانگي و صنعتي،
سقف و پوشش استخر، اماكن تفريحي و ورزشي و كاربردهاي بسيار زياد ديگري
در صنعت و مصارف مورد استفاده در خانه ها و آپارتمان هاي مختلف مورد استفاده واقع مي گردد.
بنابراين در صورتي كه بخواهيد براي هر يك از اين اماكن مختلف يا براي سقف پاسيو
و حياط خلوت خانه خود، از سقفي ارزان قيمت با كاربردهاي بسيار مختلف و متنوع استفاده كنيد،
مي توانيد سقف سبك فايبر گلاس را در اولويت انتخابي خويش قرار دهيد
تا در نهايت بيشترين استفاده و بهره لازم را از آن براي خود و خانواده
خويش به ارمغان آوريد. در ادامه به همين منظور به ارائه برخي از مزايا
و معايب استفاده از سقف پاسيو براي مصارف خانگي مورد استفاده
به عنوان سقف پاسيو يا پاركينگ و … يا مورد استفاده در صنعت خواهيم
پرداخت تا با چند و چون ماجرا به طور كلي آشنا گرديده و در صورت لزوم
مراتب را به جهت خريد و نصب سقف فايبر گلاس صورت بخشيده و از مزاياي آن نهايت بهره را ببريد.
استفاده از سقف سبك فايبر گلاس براي مصارف مختلف ساختماني

 

كاركرد استفاده از سقف سبك فايبر گلاس


همان طور كه پيشتر يادآور شديم؛ امروزه از طرح هاي جديد  
و نويني در راستاي مسقف گرداندن جاهاي مختلف از جمله پاركينگ ها
و حياط خلوت ها در خانه و آپارتمان هاي شخصي مورد استفاده قرار مي دهند
تا بتوان از مزاياي منحصر به فرد آن بهره مند شد. به همين منظور است
كه كاركرد استفاده از سقفپلي كربنات به يكي دو مورد محدود نگشته
و در بردارنده كاركردهاي بسيار زياد و متنوعي است كه هر يك از آن ها مزيت هاي
خاص خود را دربردارد. به طور كلي سقف پلي كربنات به عنوان يك نوع پوششي شناخته شده است
كه براي پوشش دادن انواع و اقسام مكان هايي مورد استفاده قرار مي گيرد
كه مسقف نبوده و به وسيله اين نوع سقف ها مي توان آن ها را مسقف نمود
و به طور كامل آن را پوشش داد. در اين بين گلخانه ها، پاركينگ ها، پاسيو و حياط خلوت،
انباري و سوله ها از ساير اماكن ديگر سهم بسزا و چشمگيري در استفاده از سقف سبك فايبر گلاس
بر عهده دارند و مشتريان زيادي را به سمت خود جلب نموده اند
تا مراتب را به جهت خريد سقف سبك فايبر گلاس و نصب آن ها در اين اماكن نامبرده شده صورت دهند.
با توجه به اينكه قيمت نهايي و تمام شده اين سقف ها از ساير سقف ها ارزان تر مي باشد،
طيف وسيع تري از مردم رو به خريد سقف پلي كربنات براي كارايي هاي مختلف آن آورده اند تا نهايت بهره را از آن ببرند.
مزاياي بكارگيري سقف سبك فايبر گلاس براي گلخانه

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۶ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)