ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

دوربین مدار بسته

دوربین با امنیت مدار بسته

با گسترش دائمی ابزار های حفاظتی و نظارتی، دیگر نیازی به معرفی دوربین مدار بسته با امنیت بالا نیست. با استفاده از این محصول می توانید محل کار و یا خانه خود را از راه دور کنترل نمایید. در این مقاله تصمیم داریم انواع دوربین های مداربسته را معرفی کنیم، ویژگی های آن ها را فهرست کنیم و مجموعه ای فراهم آوریم که با استفاده از آن بتوانید مناسب ترین دوربین را با توجه به موقعیت خود انتخاب کنید. بهترین دوربین مدار بسته دوربینی است که بیشترین تناسب ممکن را با نیاز شما دارد و برای انتخاب آن، باید به چند مورد توجه داشته باشید.

 
دوربین با امنیت مدار بسته تحت شبکه

 
دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا این قابلیت را دارد که با استفاده از سیستم تشخیص حرکت motion detector تنها در هنگامی روشن شوند و تصاویر را ضبط کنند که یک حرکت را تشخیص داده باشند. این قابلیت در این دوربین ها به سادگی و با استفاده از تعدادی نرم افزار، قابل اجراست و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف حجم هارد خواهد داشت. از دیگر برند های این محصولات می توان به دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن و دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد.

 
انواع دوربین مداربسته با امنیت بر اساس نحوه انتقال تصویر

 
انتقال تصویر در دوربین های مداربسته cctv بر بستر های گوناگون انجام می شود و بر همین اساس به دسته های مختلف تقسیم می شوند. انواع دوربین های مداربسته عبارتند از:
دوربین مداربسته تحت شبکه IP
دوربین مداربسته AHD
دوربین مداربسته HDCVI داهوا
دوربین مداربسته HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن
دوربین مداربسته آنالوگ
دوربین مداربسته بی سیم

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)