ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

درب فلزي ليزري آهن ايرانيان

مشخصات فني درب فلزي ليزري آهن ايرانيان


* ضخامت ورق فلزي درب: ضخامت ورق درب فلزي ليزري آهن ايرانيان به صورت استاندارد 3 و 4 ميليمتر مي‌باشد كه با توجه به نظر خريدار مي‌تواند تغيير كند. انتخاب ورق با كيفيت و مناسب داراي استاندارد موضوع بسيار مهمي است كه تاثير مستقيمي بر روي امنيت و زيبايي درب خواهد  داشت. شركت آهن ايرانيان با در نظر گرفتن مولفه‌هاي مهمي در انتخاب ورق مناسب تلاش مي‌نمايد كه درب توليد شده داراي امنيت و زيبايي منحصر به فردي باشد.

* طرح درب: طرح ليزري بر اساس طرح‌هاي موجود يا طرح درخواستي مشتري انتخاب، طراحي و ساخته مي‌شود. 

برخي از اين طرح‌ها شامل نقوش اسليمي، طرح‌هاي مدرن و يا كلاسيك مي‌باشد. طرح‌هاي شركت آهن ايرانيان از تنوع بسيار بالايي برخوردار است و اين شركت قادر است براي هر سليقه‌اي كالايي با كيفيت و زيبا تقديم كند.

* شيشه درب : شيشه از نوع سكوريت شده رفلكس يا بدون رفلكس با ضخامت هاي 6، 8 و 10 ميليمتر بر اساس درخواست مشتري ارائه مي‌گردد. شيشه‌هاي استفاده شده جهت توليد كاتالوگ درب ليزري آهن ايرانيان داراي نشان استاندارد بوده و از كيفيت بالايي برخودار است. انتخاب شيشه كه ساده و يا رفلكس باشد و يا از نوع رنگي، مشكي، برنز، نقره اي، ساتينا و.... باشد مي‌تواند توسط خريدار انتخاب و بر روي درب نصب گردد.

* رنگ درب: رنگ درب از نوع كوره‌اي پودري الكترواستاتيك مي‌باشد كه قبل از پاشش رنگ، تمام قسمت‌هاي درب، زنگ زدايي و چربي زدايي شده و سپس توسط رنگ كوره‌اي پوشش داده مي‌شود. رنگ پودري كوره اي الكترواستاتيك استفاده شده در توليد درب فلزي ليزري از برند هاي مطرح و با كيفيت و استاندارد تهيه شده است. عمر مفيد اين رنگ ها بالا و در طولاني مدت مقاومت بسيار خوبي در برابر شرايط مختلف آب و هوايي دارد.

 

درب‌هاي CNC شامل دو گروه هستند: درب طرح CNC و درب طرح ليزري


درب فلزي طرح CNC: دستگاه مخصوص براي انواع فلز، قابليت ايجاد نقش‌هاي متنوع و زيبايي را با استفاده از مته دارد تا به متريال بي روح فلز جان ببخشد.

درب طرح ليزري: در اين روش دستگاه CNC داراي مته نيست، بلكه با بهره‌گيري از پرتو ليزر، طرح موردنظر روي صفحات فلزي اجرا مي‌گردد. استفاده از ليزر براي حكاكي‌ها و نقوش ظريف‌تر مورد استقبال بيشتري قرار گرفته است.

درب فلزي با دستگاه پلاسما: يك نوع از دستگاه CNC است كه توانايي برش ورق بيش از 10 ميلي‌متر را دارد. اين دستگاه با برش هوا كار مي‌كند، قيمت مناسبتري نسبت به ليزر دارد، اما سرعت عمل پايين‌تري داشته، و كيفيت قابل قبولي ارائه مي‌دهد. جهت مشاهده ويدئو مراحل توليد درب با استفاده از دستگاه پلاسما كليك كنيد.

كاربرد: درب CNC براي تمام ساختمان‌ها نظير مجتمع‌ها و منازل مسكوني، ادارات، شركت‌ها، هتل‌ها، مدارس، مساجد، درب حياط، باغ، ويلا، درب لابي و غيره مناسب است.

مزيت درب‌هايCNC

داراي ظاهر و زيبايي منحصربفرد، استحكام، مقاومت و ماندگاري بالا، قابليت ساخت بدون محدوديت طرح و نقشه، انطباق و هماهنگي با معماري سنتي و مدرن، راحتي در نصب، قابليت رنگ‌آميزي با رنگ‌هاي متنوع كوره‌اي، تسريع بخشيدن به سرعت عملكرد، مقرون به صرفه بودن، صرفه‌جويي در زمان و هزينه، خط و خش نيفتادن روي فلز. استفاده از اين تكنولوژي در ساخت درب، و توليد محصولات مستحكم، ايمن و همچنين خاص و جذاب سبب شده كه درب فلزي CNC يا طرح ليزري به يكي از پرطرفدارترين محصولات در بازار تبديل گردند. باتوجه به اينكه قسمت اصلي درب پاركينگ و نفر رو از ورق است، ديگر نيازي به نصب ورق يا پوشش پلي‌كربنات براي درب نيست، به همين دليل از مقاومت بالاتري برخوردار بوده و نسبت به انواع ديگر درب‌ها اقتصادي‌تر مي‌باشد. با اين اوصاف به نظر مي‌رسد در آينده‌اي نزديك درب‌هاي CNC در تمام شهرها و روستاها جايگزين درب‌هاي فلزي معمولي شده و با قيمت مناسب و امنيت بالا مورد توجه همگان قرار گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۲:۴۵ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)