ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

خبرگزاری

گذشته ی و تاریخ نرده شاخ گوزنی


نرده شاخ گوزنی جزء حفاظ‌‌‌‌های نسل جدید به شمار میرود می توانید با مراجعه به آفتاب آنلاین و مشاهدهبهاین نتیجه برسید که دقیقاً به این شکل است، قدمت چندانی ندارد.

بیشتر برای منازل و ساختمانهایی که دارای فضا‌‌‌‌های باز مانند حیاط، بالکن یا حیاط خلوت میباشند به کار میرود.

به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است.

درواقع میلگرد‌‌‌‌های نوکتیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آنها عبور کند آسیب میرسانند و مانع عبور میشوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه میدارند.

نرده شاخ گوزنی چه خوبی هایی دارد؟


حفاظ نرده شاخ گوزنی در مقایسه با سایر انواع حفاظ ساختمان، مزیتهایی نیز دارد که شامل:

استحکام زیاد

• نصب سریع

• امنیت بالا

• ظاهر زیبا

• کسب تائیدهی پلیس امنیت

• قیمت مناسب

نرده شاخ گوزنی با چه تنوع رنگ هایی تولید می‌شود؟


درست مانند تمامی قسمت‌‌‌‌های دیگر نمای ساختمان، رنگ آمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است.

رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی حفاظ نرده شاخ گوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن میشود.

این محصول در رنگ‌‌‌‌های مختلف در خبرگزاری مهر موجود است و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده میشوند.

با این وجود طبیعی است که رنگ سفید طرفدار بیشتری دارد.

مانند رنگآمیزی سایر فلزات، در رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز نکاتی وجود دارد که تعیین کنندهی کیفیت رنگآمیزی است. پیش از رنگآمیزی، سطح حفاظ نرده شاخ گوزنی باید کاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگی و زنگزدگی باشد تا رنگآمیزی با کیفیت خوبی انجام شود.

برای از بین رفتن خلل و فرج و برجستگیها معمولاً ابتدا سمباده کشیده میشود و در صورت نیاز بتونهکاری نیز خواهد شد. سپس رنگآمیزی انجام میشود.

مشخصات فنیو زیبایی حفاظ نرده شاخ گوزنی چیست؟


هزینه و قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی :

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی : حفاظ نرده شاخ گوزنی دارای مشخصات فنی ساخت مانند ارتفاع، تراکم (تعداد ردیف در هر شاخه) و رنگآمیزی نیز است که در تعیین قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی برای ساختمان نقش دارند.

در این بین تراکم‌‌‌‌های ۱۱ تا ۱۵ ردیف در هر شاخه، معمولاً ساخته شده و موجود هستند و ارتفاع آن بستگی به کار و نیاز مشتری دارد.

برای اتصال میلگرد‌‌‌‌های حفاظ نرده شاخ گوزنی، از دو نوع جوش الکترود و جوش CO2 استفاده میشود و این فاکتور نیز در تعیین قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی نقش دارد.

میلگردها به طریقی به هم جوش خواهند خورد که هرکدام به یک سمتی رشد کرده و دارای آرایش منظمی باشند و مانع عبور انسان و حیواناتی مثل گربه شوند.

رشد استفاده از حفاظ نرده شاخ گوزنی در ایران به این دلیل بود که سیستم‌‌‌‌های سنتی که برای افزایش ایمنی ساختمان به کار میرفت، با نمای امروزی همخوانی کافی نداشته و این میزان ظرافت و زیبایی و همچنین ضریب امنیت بالا نداشتند.

همچنین بهاء تمام شده قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز از سایر حفاظ نرده شاخ گوزنی ها مناسبتر است. به همین علت معماران به این نتیجه رسیدند که باید نسل جدیدی از حفاظها وجود داشته باشد که هم به امنیت و هم زیبایی نمای ساختمان کمک کند.

بنابراین حفاظ‌‌‌‌های شاخ گوزنی ساخته و به بازار عرضه شدند که در صنعت ساختمان مورد استقبال قرار گرفتند.

محافظ  پنجره فرفورژه
 

دقت داشته باشید که این نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره فرفورژه به شمار می آیند که حین باز و بسته شدن یک شکل شبیه به سایبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشید که این نوع از حفاظ ها تنها از بخش پایینی حرکت خواهند کرد و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید.آنچه که باید بدانید این است که این نوع از حفاظ ها به تازگی به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترین نوع حفاظ ها هستند و همین هم باعث می شود که قیمت آن ها زیادتر از سارین باشند. این نوع حفاظ ها مقاومت بسیاری دارند و حتی می توانند با حفاظ پنجره فرفورژه آکاردئونی در این زمینه رقابت کنند.

دقت داشته باشید که خرید این نوع حفاظ پنجره فرفورژه در واقع برای مکان هایی که پنجره های وسیع و بزرگی در آن ها وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.

ورقه های سقف کاذب و زیبای آردواز به چه صورت ساخته می شوند؟


ممکن است تصور کنید که ساخت این نوع ورقه ها کاری آسان است اما اینطور نیست. این ورقه ها در واقع به صورت پله ای ساخته می شوند که شیب های متفاوتی نیز دارند. در واقع ورقه های این نوع مصالح را به گونه ای می سازند که در سطحی بالاتر از نمای ساختمان قرار گیرند. معمولا از این نوع مصالح در بالای پنجره ها، سقف های ویلایی، پوشش های آلاچیق ها و همچنین در اتاقک های کلبه ای استفاده می شود.

دقت داشته باشید که سقف کاذب و زیبای آردواز همچنین خوبی های دیگری نیز دارد که در خبرگزاری ایلنا شما میتوانید آنها را در سر در ورودی های مجتمع خود نیز استفاده کنید. معمولا اینطور گفته می شود که صفحه های سقف کاذب و زیبای آردواز در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. البته شما باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحه های این نوع مصالح را از پیش رنگ شده نیستند و ظاهر آن ها بدون هیچگونه رنگ اضافه ای کاملا شبیه به بتن است. نکته ای که در اینجا باید بدانید این است که این صفحه ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین دلیل هم جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد چرا که شما میتوانید این صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغییر دهید. سقف کاذب و زیبای آردواز تقریبا تنها نوعی از مصالح است که شما میتواند آن را به هر رنگی که میخواهید از حفاظ سازه سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۴:۱۲ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)