ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

سقف شیروانی

آشنایی با انواع مدل های سقف سفالی شیروانی


سقف های شیروانی حائز مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از این مدل ها ویژگی های ویژه خود را دارند و در پیوستگی مطلب به گونه ها مدل ها و ویژگی ها آن ها می پردازیم.
سقف های شیروانی کامپوزیتی و یا آسفالتی
جنس سقف های شیراونی کامپوزیتی از آسفالت می باشد. به کارگیری آسفالت در سقف شیروانی اغلب در کشور ایالت متحده رواج دارد. قیمت این مدل ارزان و مقرون به صرفه می باشد و به آسانی نصب می گردد. امروزه کامپوزیت های این مدل در بسیاری از کمپانی های گوناگون و با رنگ ها و سبک های مختلف فرآوری می شوند.


سقف سفالی شیروانی با تایل های سفالی


استفاده از متریال سفال در سقف ها دیرینگی طولانی داشته و از گذشته تا به امروز حائز طرفداران ویژه خویش می باشد. این متریال حس و حال کهن به نمای ظاهری ساختمان می بخشد. نکته مهمی که در سقف سفالی باید به آن دقت شود این است که سفال حائز بها فوقانی می باشد و زیاد شکننده است ولی گزینه ای دلخواه و زیاد خاص می باشد. استفاده از مدل سفالی اغلب برای ساختمان هایی با نما و سخیف کهنه رهنمود می شود.


سقف سفالی شیروانی با تایل های بتنی


سقف های شیروانی با تایل های بتنی شباهت زیاد زیادی با گونه و شناسه های تایل های سفالی دارند. مدل بتنی دارای پایداری فوقانی است و از لحاظ ظاهری بسیار مانند به مدل تایل های سفالی بوده با این تفاوت که قیمت پایان یافته آن خیلی کمتر از مدل سفالی می باشد. تایل های بتنی را حتی می توان به چهره مسطح و بدون قرار اخذ بر مجموعاً دیگر نیز مورد بهره‌گیری پیمان داد.

سقف سفالی شیروانی با تایل های سنگ لوح


تایل های سنگ لوح دارای زیبایی ویژه و بی همتا می باشند؛ در ضمن مقاومت بسیار احسان نیز دارند. تایل سنگ لوح با بسیاری از سخیف های ظاهری ساختمان ها مطابق بوده و تکمیل کننده خوبی برای انواع سبک های امروزین و یا قدیمی است. بها پایان یافته این محصول بالا بوده ولی حائز زیبایی و دوامی دو چندان نسبت به سایر مدل های سایر می باشد.

سقف سفالی شیروانی با توفال چوبی


نوع توفال چوبی در گذشته بسیار پر پیرو بوده اما امروزه محبوبیت گذشته را ندارد  و خیلی باره کاربرد پیمان نمی گیرد. این محصول نسبت به دیگر متریال ها، درجه اشتعال پذیری زیر تری دارد و از خاصیت های مهم آن می تاب به عایق بودن این سقف اشاره نمود. این محصول حائز ظاهری کهنه و تاریخی می باشد و برای بهره‌گیری در ساختمان با نمای کهن پسندیده می باشد.

 

 

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)