ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

نرده تراس و بالكن

آشنايي با نرده آهني بالكن

شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت كنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالكن است استفاده از نرده هاست. با اينكه تصور مي شود كه استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از انواع نرده آهني بالكن به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد كنيد.

انواع نرده آهني بالكن

شما ميتوانيد از انواع نرده آهني بالكن براي اين كار استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه نرده آهني بالكن هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از نرده آهني بالكن به شما چه كمكي خواهد كرد. اين نرده ها در واقع در عين اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد اما بايد بدانيد كه نكته مهم اين است كه اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالكن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالكن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۵:۵۹ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

حفاظ درب آكاردئوني

درب فلزي آكاردئوني

از جمله حفاظ‌هايي كه براي انواع درب‌ استفاده مي شود، درب فلزي آكاردئوني نام دارد. از اين نوع حفاظ، اكثراً جلوي درب مغازه‌ها، شركت‌ها و يا آپارتمان‌ها بكار مي رود. با توجه به اينكه ساختار اين نوع از حفاظ، نسبت به ساير حفاظ‎ها ساده‌تر به نظر مي‌آيد، بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرد. با اين‌حال از آنجايي كه درب فلزي آكاردئوني بايد مستحكم باشد، جنس آن از آهن خواهد بود و به شكل پروفيل ساخته مي شود، ضمن اينكه درون پروفيل‌ها را از طرح و شكل‌هاي عمودي و افقي پر مي‌كنند تا مقاومت درب افزايش يابد.

قيمت درب فلزي آكاردئوني

براي تهيه درب آكاردئوني؛ همانطور كه عرض كرديم اولين چيزي كه مدنظر قرار خواهد گرفت، اندازه هاي ورودي ساختمان است. در واقع مي توان اولين موردي را كه در هزينه‌ي ساخت درب فلزي آكاردئوني دخيل دانست، بزرگي يا كوچكي درب فلزي آكاردئوني است. در وهله‌ي بعدي بايد نقش و نگارهاي درب و يا همان طرح‌هاي ايجاد شده روي آن را در نظر گرفت. اين دو مورد بيشترين نقش را در هزينه هاي درب فلزي آكاردئوني دارند. ضمن اينكه هزينه هاي نصب و دستمزد نصب درب نيز به مجموع هزينه‌هاي ساخت درب فلزي آكاردئوني اضافه خواهد شد.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۵:۵۹ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

حفاظ ديوار

نرده ديوار

بدون شك يكي از راه هايي كه توسط آن ميتوانيد امنيت را براي ساختمان خود برآورده كنيد استفاده از حفاظ ديوار است. شايد تصور كنيد كه خريد اين نوع نرده ها آسان است اما شما بايد بدانيد كه قيمت نرده ديوار يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد در خريد نرده به آن دقت كنيد.

نرده ديوار شاخ گوزني

يكي از انواع مورد كاربرد نرده ديوار، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور كه ميدانيد براي حفظ امنيت فضا هاي گوناگون همانند خانه ها و در ضمن محيط‌ هاي بازرگاني از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به گزيده تر نرده ديوار از ديگران مهم تر است چرا كه گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد كرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. توصيه ما به شما اين است كه امنيت ساختمان خويش را با نصب حفاظ هاي آهني تامين كنيد.  نرده ديوار شاخ گوزني نسبت به سايرين بهتر است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۵:۵۹ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

نرده فلزي پنجره

نرده فلزي پنجره

صنايع مختلفي از جمله فرفورژه و همچنين ساخت مصنوعات فلزي وجود دارد كه در طرح ها و اشكال گوناگوني با استفاده از آلياژهاي مختلفي ساخته مي شود. اگر واژه هايي مانند چلنگري و همچنين آهنگري را شنيده باشيد ديده ايد كه امروزه نرده فلزي پنجره را شما ميتوانيد به آساني براي امنيت استفاده كنيد.

آشنايي با نرده فلزي پنجره

امروزه صنايع مختلفي وجود دارند كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت ساختمان خود استفاده كنيد. دوربين هاي مداربسته و همچنين انواع نرده فلزي پنجره از انواع كارهايي است كه به شما كمك مي كند كه شما بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد. صنايع مختلفي از جمله فرفورژه و همچنين ساخت مصنوعات فلزي وجود دارد كه در طرح ها و اشكال گوناگوني با استفاده از آلياژهاي مختلفي ساخته مي شود. اگر واژه هايي مانند چلنگري و همچنين آهنگري را شنيده باشيد ديده ايد كه امروزه نرده فلزي پنجره را شما ميتوانيد به آساني براي امنيت استفاده كنيد.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۵:۵۸ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)