ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

درب پارکینگ فرفورژه

میزان آشنایی شما با حفاظ درب ساختمان چقدر است ؟

در حال حاضر استفاده از حفاظ های مختلف به عنوان یکی از اجزای اصلی در ایجاد امنیت برای خانه و ساختمان شما به حساب می آید. حفاظ درب ساختمان یکی از انواع حفاظ هایی است که به صورت مشبک ساخته می شود که عمدتا لوزی و و از جنس آهن هستند. این نوع حفاظ ها معمولا به عنوان یک درب ضد سرقت استفاده می شوند و باعث می شوند که شما بتوانید حتی زمانی هایی که در منزل حضور ندارید امنیت را تا حد زیادی ایجاد کنید.
حفاظ درب ساختمان در واقع یک حائل امنیتی و یک جدا کننده است که برای جلوگیری از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه می دهند که از به هدر رفت فضا نیز جلوگیری کنید و همچنین ایجاد مزاحمت را نیز در مکان هایی مانند درب های ورودی و پاساژ ها کاهش می دهد. حفاظ آکاردئونی عموما از جنس فلزات و آهن است و به همین دلیل هم میتواند یکی از مهم ترین بخش ها در حفظ امنیت باشد.

فرآیند ساخت حفاظ درب ساختمان


این مدل درب هایی که به عنوان حفاظ درب ساختمان تولید می شوند معمولا دارای انواع مختلفی هستند و توسط شرکت های مختلف تولید می شوند. این نوع درب ها معمولا با جوش های مخصوصی به هم متصل می شوند تا بتوانند امنیت را به خوبی ایجاد کنند. شما همچنین امکان نصب یک یا چندین قفل را نیز خواهد داشت. در بسیاری از موارد، این نوع درب ها برای منازلی که درب های ضد سرقت دارند نیز مناسب است چرا که اغلب دیده می شود که این نوع درب ها نیز توسط سارقین شکسته می شود و آن ها می توانند به آسانی وارد خانه شما شوند.

خرید درب پارکینگ فرفورژه


دقت داشته باشید که بعضا پیش آمده است که شما هم ویلاهایی را با انواع درب های مختلف دیده اید. یکی از مهم ترین ویژگی های درب پارکینگ فرفورژه این است که شما میتوانید آن را تعویض کنید.
ممکن است که پس از گذشت چندین سال، درب شما نمای اولیه خود را از دست بدهد و به همین دلیل هم شما علاقه مند به خرید انواع جدیدی از این درب ها باشید.
در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این کا را توسط یک نمایندگی در این زمینه انجام دهید و درب خود را تعویض کنید.
انواع نمایندگی هایی که در حوزه این نوع درب ها و به ویژه درب پارکینگ فرفورژه فعالیت می کنند به شما این اجازه را خواهند داد که تمامی آنچه که نیاز دارید را در یک پکیج داشته باشید.
با خرید از یک نمایندگی معتبر، مشکلات خود را در این زمینه حل کنید.
یکی از بهترین نمونه کارهایی که می توانید برای خانه خود تهیه کنید از گروه صنعتی فرفورژه آنلاین درب پارکینگ فرفورژه هست.

میزان دوام درب پارکینگ فرفورژه چقدر است ؟


شاید تصور کنید که تنها انواعی از درب باغ فرفورژه امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد . این حال نکته ای که باید بدانید این است که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی باشند.
باز هم برای شما ایمن خواهند بود و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید.
که دوام بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا


برچسب: درب پارکینگ فرفورژه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۰۱ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ نرده شاخ گوزنی

گذشته ی حفاظ نرده شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ‌‌‌‌های نسل جدید به شمار میرود و دقیقاً به این شکل، قدمت چندانی ندارد.

بیشتر برای منازل و ساختمانهایی که دارای فضا‌‌‌‌های باز مانند حیاط، بالکن یا حیاط خلوت میباشند به کار میرود.

به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است.

درواقع میلگرد‌‌‌‌های نوکتیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آنها عبور کند آسیب میرسانند و مانع عبور میشوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه میدارند.

نرده شاخ گوزنی چه خوبی هایی دارد؟

حفاظ نرده شاخ گوزنی در مقایسه با سایر انواع حفاظ ساختمان، مزیتهایی نیز دارد که شامل:
استحکام زیاد
• نصب سریع
• امنیت بالا
• ظاهر زیبا
• کسب تائیدهی پلیس امنیت
• قیمت مناسب

حفاظ نرده شاخ گوزنی با چه رنگ هایی تولید می‌شود؟


درست مانند تمامی قسمت‌‌‌‌های دیگر نمای ساختمان، رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است.

رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی حفاظ نرده شاخ گوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن میشود.

این محصول در رنگ‌‌‌‌های مختلف و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده میشوند.

با این وجود طبیعی است که رنگ سفید طرفدار بیشتری دارد.
مانند رنگآمیزی سایر فلزات، در رنگآمیزی حفاظ نرده شاخ گوزنی نیز نکاتی وجود دارد که تعیین کنندهی کیفیت رنگآمیزی است. پیش از رنگآمیزی، سطح حفاظ نرده شاخ گوزنی باید کاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگی و زنگزدگی باشد تا رنگآمیزی با کیفیت خوبی انجام شود.

برای از بین رفتن خلل و فرج و برجستگیها معمولاً ابتدا سمباده کشیده میشود و در صورت نیاز بتونهکاری نیز خواهد شد. سپس رنگآمیزی انجام میشود.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا


برچسب: حفاظ نرده شاخ گوزنی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۰۰ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده فرفورژه تراس

خرید نرده فرفورژه تراس


شما با پرداخت قیمت حفاظ تراس  می توانید یک  دژ محکم جلوی پنجره و تراس خانه خود داشته باشید. با توجه به اینکه پنجره ها و بالکن ها یکی از نقاط ضعف آپارتمان ها و ادارات مختلف برای ورود افراد متفرقه هستند، استفاده از نرده فرفورژه تراس اهمیت بسیار زیادی برای ایمنی و امنیت آنها دارد. البته برای رسیدن به ایمنی کامل در حفاظ بالکن شما حتماً باید هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر نحوه و کیفیت نصب به بهترین شکل عمل نمایید. ساخت و نصب حفاظ بالکن کار کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و علاوه بر ابزارها و مواد اولیه لازم نیاز به تجهیزات مدرن نیز خواهد داشت.

مزیت ها و انواع حفاظ بالکن


با استفاده از نرده ­ها و حفاظ ­ها، حس امنیت را در هنگام استفاده از این بخش­های ساختمان افزایش دهید. همینطور می­توانید از سبک­ها و طرح­های گوناگون و متناسب با سلیقه­ ی خود استفاده کنید و زیبایی فضای خارجی ساختمان را افزایش دهید. باید به این نکته توجه داشت که بالکن ­هایی که در طبقات اول قرار دارند نسبت به سایر نقاط ساختمان، به­ سادگی می­توانند تحت دسترسی سارقین قراربگیرند، بنابراین می­بایست از نرده حفاظ­ هایی با دوام و با قیمت مناسب در این نقاط استفاده نمود.

نصب نرده فرفورژه


که سارقان از آنها برای دستبرد زدن به یک ساختمان استفاده میکنند.
ضمن آنکه اگر درگذشته ورود غیرمجاز به خانهها یا محل‌‌‌‌های کار فقط در شبها یا ساعات غیر کاری انجام میشد، امروزه در هر ساعتی از شبانه روز شاهد اعلام گزارش‌‌‌‌های ورود سارقان و دستبرد به ساختمانها هستیم.
به همین سبب باید تمامی ابزارهایی که میتوانند امنیت ساختمان‌‌‌‌های کاری یا مسکونی را تأمین کنند
بهخوبی بشناسیم تا بتوانیم از ویژگی هرکدام از آنها بهترین استفاده را ببریم.
بدون شک حفاظ دیوار یکی از در دسترس ترین و بهترین ابزارهایی است
که میتوان با آن موضوع امنیت را برای یک ساختمان با هر تعداد طبقه، تأمین کرد.
ابزاری که علاوه بر سادگی در نصب، نیازی به نگهداری از آن وجود ندارد و میتوان آن را با هر رنگ و میزان تراکمی که مد نظر باشد تهیه و نصب کرد.برای دریافت قیمت حفاظ آهنی با ما تماس بگیرید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا


برچسب: نرده فرفورژه تراس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۲:۲۲ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

درب حیاط فرفورژه

شناخت وآشنایی با انواع درب حیاط


امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب ویلایی آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب حیاط ویلایی هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب ویلایی آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شدهاند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

ساخت درب حیاط فرفورژه


ساخت درب ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا


برچسب: درب حیاط فرفورژه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۰:۴۵ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

درب طرح چوب

زیبایی و تنوع درب ورودی ترکیب چوب و فلز


بیشتر مواقع درب حیاط و پارکینگ باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید . بیشتر افرادی که میخواهند درب طرح چوب آهنی را خریداری کنند . در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های نمای زیبایی آن بیشتر اهمیت می دهند . بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.
بیشتر اوقات اینطور گفته می شود که خرید درب ویلایی طرح چوب نسبت به خرید درب های دیگر نسبتا سخت تر است .شما بعضا میخواهید برای منزل خود این نوع درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلا و باغ و یا ساختمان خود را با دربی زیبا مزین کنید. خرید درب حیاط چوبی جدید به شما اجازه می دهند. که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید . در نتیجه بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.

کاتالوگ درب حیاط و دوام آن


شاید با خود تصور کنید که فقط نوعی از درب ویلایی امنیت و ایمنی را برای شما ایجاد خواهد کرد .که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد.با این حال نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این نوع درب ها اگر از نوع درب فلزی طرح چوب باشند باز هم برای شما ایمن خواهند بود و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی و ایمنی ندارند.اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید که دوام و استقامت بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد آسانتر خواهد کرد ، رنگ درب فلزی طرح چوب به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب


برچسب: درب طرح چوب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۷:۱۰ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

تنوع درب سه لنگه

جلوه و تنوع درب سه لنگه


معمولا درب حیاطی سه لنگه باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید. بیشتر افرادی که میخواهند درب فرفورژه را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن اهمیت می دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.
معمولا اینطور گفته می شود که خرید درب فرفورژه نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.
به طور کل اما تنوع درب فرفورژه بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

شناخت درب


امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب لیزری آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب لیزری هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب لیزری آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

ویژگی های برجسته سقف آردواز شیروانی


همان طور که یادآور گشتیم؛ از سقف نورگیر بیشتر به جهت نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند.

این نوع از سقف های آردواز شیروانی دربردارنده برخی از ویژگی های برجسته ای است
که انتخاب آن ها را به عنوان نخستین انتخاب و اولویت اصلی افراد به منظور پوشش
گلخانه ها، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، پل های عابر پیاده و… قرار می دهند.
از دیگر نکات جالب توجه این نوع از سقف ها می توان به زیبایی خیره کننده آن ها و نیز
رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی خاصی را به وجود می آورند.
از ورق های سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق صوتی و حرارتی بیشترین استفاده را می برند.
کاربردها و ویژگی های سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک امروزه به قدری بالاست که استفاده از آن ها
به عنوان جانشینی برای سقف های شیشه ای به مراتب بالاتر رفته است.
به گونه ای که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده اند تا بجای سقف های شیشه ای از سقف کاذب بهره ببرند.
از طرفی دیگر این گونه از سقف ها از ایمنی و استحکام بسیار  بالایی بهره مند هستند.
آمارها خود گویای این مسئله است که مقاومت ضربه ای سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک ۲۵۰ برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۰:۱۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

تنوع در درب پارکینگ

تنوع در درب پارکینگ 


همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

تولید و ساخت درب ویلایی


ساخت قیمت درب پارکینگ هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

ساخت درب ویلایی 


ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب


برچسب: درب پارکینگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۸:۳۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

قیمت حفاظ پنجره

قیمت نرده پنجره و حفاظ خانه های ویلایی

 

نرده پنجره خانه‌های ویلایی در دسترس‌ترین پنجره‌های روی زمین هستند. پنجره این ساختمان‌ها به ویژه در طبقه همکف به سادگی می‌توانند تبدیل به محلی مناسب برای نفوذ به داخل ساختمان شوند. این موضوع برای خانه‌های ویلایی که در حاشیه‌های شهر و دور از مناطق مسکونی دیگر هستند بسیار ضروری‌تر است. حفاظ‌ این خانه‌ها باید از نوع مقاوم انتخاب شود و تمام نکات امنیتی لازم در ساخت و نصب آنها رعایت شود
قیمت حفاظ پنجره و بالکن و نرده های آهنی پنجره ها ساده و فرفورژه یکی از اصلی ترین موارد جهت افزایش و بالابردن امنیت ورودی ساختمان است. به همین علت ضرورت استفاده از حفاظ ها و نرده های پنجره یک امر بدیهی و ثابت شده است. 
هر چه هدف سرقت بدون حفاظ پنجره و ساده تر باشد و از موانع امنیتی کم برخوردار باشد و از حفاظ های روی دیوار، درب های فلزی با کیفیت و یا حفاظ درب و پنجره آهنی استفاده نکرده باشد می توان گفت هدف بسیار آسان و سریعی برای سرقت شناخته می شود پس بهتر است قبل از این اتفاق ناخوشابند و بسیار آسیب زننده به فکر بهبود هر چه بهتر امنیت محل کار و زندگی تان باشید و تمامی نقص های امنیتی که به راحتی توسط سارقان شناسایی می شود را خودتان هر چه زودتر برطرف کنید .

مدل های مختلف نرده پنجره و قیمت


هر یک از این حفاظ ها دارای ویژگی ها و مزایای متفاوت از قبیل استحکام و قیمت و زیبایی منحصر به فرد هستند.
از عوامل تاثیرگذار در قیمت نرده ها طرح حفاظ، میزان فلز به کار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ کاری و… می باشد. از مدل های نرده پنجره می توان به محافظ های مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس اشاره نمود.
حفاظ پنجره مدرن: به خاطر قیمت مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضی ترین حفاظ ها برای پنجره است که مشتریان زیادی دارد. معمولا این مدل از نرده ها از پروفیل های با ابعاد متفاوت با چینش افقی و عمودی ساخته شده است. که در عین سادگی می توان به طرح های زیبا و مینیمال با دربرگیری تمام سلایق رسید.
حفاظ پنجره مدرن به خاطر ساده‌ترین حالت طرح آن از کم قیمت ترین حفاظ ها است. و همچنین علاوه بر طراحی ساده و زمان کمتر برای تولید و مصرف مواد اولیه کمتر نسبت به سایر مدل ها این محافظ را از گزینه های مناسب می سازد.
در این نوع از حفاظ به جای پیچ و مهره از جوش استفاده می شود. به خاطر همین موضوع کار برای دزدها سخت‌تر می شود زیرا نمی توانند پیچ و مهره را باز کنند یا آن را خم کنند. از نکات مهم این طرح فاصله ی بین نرده های آن است.
این فاصله ها باید به گونه ای باشد که کسی از آن رد نشود. طبق ضوابط شهرداری بهتر است فواصل بین نرده ها ۱۰ سانتی‌متر در نظر گرفته شود.
از دیگر مدل های محافظ پنجره می توان به حفاظ فرفورژه اشاره کرد. این نوع از نرده ها دارای تنوع فراوان در
طرح می باشد. همچنین از امنیت و استحکام مناسبی برخوردار است. یکی از عومل موثر بر قیمت این حفاظ تعداد گل های فرفورژه به کار برده شده در آن است.


منبع : خبرگزاری ایسنا


برچسب: قیمت حفاظ پنجره، حفاظ پنجره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۱۵ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

درب فرفورژه ویلایی

تنوع در درب حیاط فرفورژه 


همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط در تهران


ساخت درب فرفورژه ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب حیاط


البته انواع درب حیاط یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب حیاط ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

منبع : خبرگزاری مهر


برچسب: درب فرفورژه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۳:۰۳ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

درب لوکس پارکینگ

درب لوکس پارکینگ


همانطور که اطلاع دارید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های جنوبی ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط ساده و پارکینگ


ساخت درب پارکینگ هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های فرفورژه اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ساده و شیک از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ساده و شیک فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

ساخت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی چگونه است؟


انواع مختلفی از این نرده های فلزی پنجه وجود دارد که آهنگرانی که در این زمینه فعالیت می کنند به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در انواع مختلفی داشته باشید. این افراد در واقع هنر را با گل سازی و فلز به شما ارائه خواهند کرد. در این بین، دست کسانی که در زمینه ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی فعالیت می کنند بسیار باز است و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید. بعضا دیده می شود که برخی از این افراد به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست تری داشته باشید اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که نوعی که مورد نظر شماست کدام است.

یکی از صنایعی که امروزه به یک صنعت پرکاربرد تبدیل شده است، صنعت ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی است که به شما اجازه می دهد تا کار خود را به راحتی انجام دهید و امنیت را برای ساختمان خود برآورده کنید. طرح های ظریف و همچنین خلاقانه ای در این زمینه وجود دارد که به شما اجازه می دهد از آنها استفاده کنید. البته فرفورژه و همچنین گل نرده ها نیز در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در زمره تزئینات اصل و همچنین خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پیشرفت هایی که امروزه شاهد آن ها هستیم به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از این قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در دست داشته باشید که بتوانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید و در سال های اخیر هم توانسته اند تا نقش پررنگی در ایجاد امنیت داشته باشند. پیشرفت هایی که امروزه در این صنعت ایجاد شده است، باعث شده تا ماشین آلات مختلفی در این زمینه ساخته شوند که رواج انواع خاصی از فرفورژه و دیگر قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را برای شما خواهند ساخت و شما میتوانید آن ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

جنس حفاظ پنجره آهنی


قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع به شما اجازه می دهد تا شما انواع مختلفی از آن ها را با جنس آهنی میتوانید تهیه کنید. یکی از رایج ترین انواع قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع نرده های فرفورژه است که شما میتوانید آن ها را در حفاظ های پنجره مورد استفاده قرار دهید. حفاظ فرفورژه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری ایسنا


برچسب: درب پارکینگ، حفاظ پنجره فرفورژه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۷:۳۴ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)