ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

نرده فرفورژه بالکن

کاربرد نرده نرده فرفورژه بالکن در منازل مسکونی


پلکان در قبل تر تا الان وجود داشته است با این فرق که
در گذشته از نرده فرفورژه بالکن  فقظ به صورت فلزی یا آهنی و فقط در راستای
حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت.
در الان هم این اصل رعایت می شود و ایمنی و امنیت در رأس کار نصب پلکان است با این فرق
که در طراحی و ساخت نرده فرفورژه راه پله امروزه فقظ به عنوان
یک محافظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های زیبایی از نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی
متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده است. به همین دلیل می باشد
که طراحان صنعتی امروزه رو به تولید و طراحی نرده راه پله آهنی به شکل ها
و در قالب جنس های متفاوتی از جمله: پله مارپیچ فلزی می باشد.

چرا نرده فرفورژه بالکن؟


حال سوالی که پیش می آید این است که وقتی شما میتوانید از انواع حفاظ های پنجره آهنی استفاده کنید چرا باید نرده فرفورژه بالکن را انتخاب کنید.
این محصولات در سال های اخیر به جای نرده های استیل و سنگ های قلیانی جایگزین شده اند، همچنین استفاده از آن ها در نرده پنجره به جای نرده های فلزی نیز افزایش یافته است. اما دلیل این امر چیست؟
محصولات فرفورژه نسبت به سایر محصولات قیمت مناسب تری دارند.
البته این قیمت مناسب تر باعث نمی شود که شما در کیفیت این نوع از محصولات دچار تردید شوید بلکه آنچه باید بدانید این است که قیمت این نوع نرده ها در مقایسه با قیمت انواع آهنی بهتر است.
در سال های اخیر با توجه به رشدی که در زمینه تکنولوژی های مربوط به جوشکاری ایجاد شده است، استفاده از این نوع حفاظ ها نیز با امنیت بیشتری همراه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۳۴ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی و امنیت بالای آن ها 


مسئله امنیت از دیرباز تاکنون در اکثر خانه ها مطرح بوده است و بشر امروزی نیز به تبع گذشته با پیشرفت های روزی که صورت گرفته است، رو به تولید و ساخت حفاظ های آهنی مختلفی آورده است که با کارگذاری آن ها روی دیوار منازل مسکونی، امنیت و آسایش را در خانه ها برقرار سازد. حفاظ آهنی که به شیوه های مدرن و متفاوتی امروزه ساخته می شوند را می توانید در قالب مدل های متنوع و زیبایی خریداری نمود تا علاوه بر زیبایی نمای بیرونی منزل شما مانع از ورود و خروج هر گونه سارق و افرادی می گردد که قصد آزار و اذیت شما را دارند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از آن دسته حفاظ هایی است که از جنس آهن ساخته شده است تا با استحکام بالای خود و نیز تیز و برنده بودن خویش مانع از آن شود که حتی فکر سرقت چنین خانه هایی به ذهن سارقان حرفه ای نیز خطور نماید. با توجه به اینکه مدل و فرم حفاظ شاخ گوزنی درست به مانند شاخ گوزن بسیار تیز و برنده هستند و با تراکم زیاد به در جهات مختلفی قابل تنظیم است، می توان استحکام و کارایی بالای این نوع از حفاظ ها را به عینه لمس نمود. این شباهت سبب نامگذاری حفاظ شاخ گوزنی بدین نام گردیده است. در ادامه به برخی از ویژگی ها و مشخصه هایی می پردازیم که از حفاظ شاخ گوزنی بر می آید.

ویژگی ها و مشخصه های حفاظ شاخ گوزنی


از حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نوع و فرم دهی آن انتظار می رود که به عنوان سدی مستحکم در برابر هر کسی واقع گردد و به هیچ عنوان اجازه ورود افراد شرور و سارقان حرفه ای را به داخل منازل مسکونی ندهد. این حفاظ آهنی یکی از انواع حفاظ های ساخته شده از فولاد است که نسبت به سایر حفاظ های دیگر قدیمی تر بوده و در قالب هزینه ای کمتر و ارزان قیمت تر نیز نسبت به سایر انواع حفاظ های آهنی در بازار تولید و عرضه می گردد. به طور کلی می توان ویژگی ها و مشخصه های حفاظ شاخ گوزنی را در موارد زیر جستجو نمود:

1-    نوع فرم دهی میلگردها 


نوع فرم دهی میلگردها و نیز شاخه های تیز و برنده آهنی آن ها سبب شده است تا استفاده از حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار بیشتر منازل مسکونی مشاهده گردد که این امر نشان دهنده استقبال گرم مردم به این نوع از حفاظ های آهنی می باشد. تراکم زیاد و بیش از حد شاخک های حفاظ شاخ گوزنی به نوبه خود مانع از آن می گردد که هر فردی فکر گذر از آن ها را به دل خویش راه دهد و با دیدن نوع فرم دهی میلگردها و ارتفاع دلخواه آن ها و نیز خاصیت برندگی آن ها که جایی برای گیر کردن دست و پای افراد به آن نیز وجود ندارد، همه آن ها سبب شده است تا از حفاظ شاخ گوزنی بتوان به طور انبوه و عمده در بیشتر کوچه و خیابان هایی استفاده شود که حیاط دار می باشند. 

2-    ممانعت از جهت ایستادن در کنار شاخه های تیز این حفاظ 


شاخه های تیز حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای می باشند که ایستادن در کنار آن ها را بسیار سخت و دشوار و حتی غیرممکن می سازد. چرا که خمکاری های رو به بیرون این نوع از حفاظ ها در جهات مختلفی طراحی و ساخته شده اند تا نتوان در کنار آن ها ایستاد.

3-    امنیت و استحکام بالا 


با توجه به فولادی بودن جنس حفاظ شاخ گوزنی و تراکم بالای این نوع از حفاظ ها می توان به ضرس قاطع امنیت بالا و استحکام منحصر به فرد و مثال زدنی آن ها را یادآور گشت که از جمله مسائلی است که به هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی مورد توجه مشتریان واقع می گردد. ضمن اینکه اگر خواهان امنیت بیشتر و آسودگی خیال بیشتر هستید، می توانید به تولیدکنندگان حفاظ شاخ گوزنی، حفاظی با تراکم بالا را سفارش دهید که با استفاده از شاخک های بیشتر در جهات مختلف کار را برای هر سارق و فرد شروری سخت تر و محال سازد. عرض حفاظ شاخ گوزنی نیز کاملا به دلخواه شما قابل تنظیم است و شما می توانید بنا بر سلیقه خود عرض آن را تنظیم کنید و سفارش خود را به تولیدکنندگان حفاظ شاخ گوزنی ارائه کنید تا متناسب با نیاز و سلیقه شما حفاظی آهنی بسیار مستحکم و مقاوم را بسازند تا از نظر ایمنی خیال خود را راحت و آسوده نمایید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۰۹ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی به جهت ممانعت از سرقت ساختمان ها


نقش حفاظ های آهنی امروزه با توجه به آمار بالای سرقت در  ساختمان های مسکونی بسیار پر رنگ تر از قبل شده است. به همین جهت است که نمونه های بسیار متعددی از حفاظ های آهنی امروزه باب شده است و از آن ها در بالای سردر  اکثر ساختمان ها و بالای دیوار خانه ها و آپارتمان های مختلف استفاده می کنند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از این نوع از حفاظ هایی است که امروزه در تهران بیشترین استفاده را داشته و اکثر آپارتمان ها در تهران با توجه به  امنیت و زیبایی ظاهری حفاظ شاخ گوزنی رو به خرید و نصب و اجرای این نوع از حفاظ ها آورده اند. در این بخش به کاربرد حفاظ شاخ گوزنی خواهیم پرداخت. ولی باید در نظر داشت که استفاده کردن از حفاظ شاخ گوزنی امروزه نه تنها در تهران بلکه در سایر شهرهای ایران نیز مورد استفاده همگان واقع گردیده است و در تمامی شهرهای ایران می توان آن را در بالای دیوار ساختمان های حیاط دار یا آپارتمان های چندین طبقه مشاهده کرد. اما به عنوان نمونه در ادامه مطلب تنها به معرفی حفاظ شاخ گوزنی می پردازیم و مزایای بهره مندی از این حفاظ های آهنی را در شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار می دهیم و از سایر شهرهای کشور سر باز خواهیم زد.

مزایای بهره مندی از حفاظ شاخ گوزنی 


مسلما وجود حفاظ شاخ گوزنی در بالای دیوار ساختمان ها به منزله برقراری امنیت و آسایش صاحبان خانه های حیاط دار در تمامی شهرهای ایران می باشد. ضمن اینکه از زیبایی خیره کننده این نوع از حفاظ های آهنی در شکل دهی نمای بیرونی ساختمان ها نیز به هیچ عنوان نمی توان به همین راحتی گذشت. حفاظ شاخ گوزنی نیز که با تولیدکنندگان مختلف در سراسر مناطق تهران مورد استفاده در اغلب ساختمان ها واقع می گردد، دارای هر یک از این مزایای دوگانه یعنی برقراری امنیت و آسایش ساختمان ها و نیز زیبایی جذاب و دیدنی نمای بیرونی ساختمان ها می باشد. اما علاوه بر این دو نوع ویژگی و مشخصه اصلی حفاظ شاخ گوزنی، باید اذعان داشت که حفاظ شاخ گوزنی دارای مزیت های منحصر به فرد دیگری است که تولیدکنندگان تهرانی با نبوغ فکری خاص خویش و نیز با توجه به طراحی ها و ایده پردازی های نوین خود دست به تولید حفاظ شاخ گوزنی بسیار منحصر به فردی زده اند که در زیر به برخی از این مزایای بهره مندی از حفاظ شاخ گوزنی خواهیم پرداخت که نسبت به سایر تولیدکنندگان حفاظ های آهنی کاملا منحصر به فرد و ویژه تر نمود پیدا می کنند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۲:۲۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزنی


انتخاب حفاظ آهنی شاخ گوزنی در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که به درستی باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را الی مرز زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما خرج های اکثریت را برای حفاظ در عقیده بگیرید برگزیدن شما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این دسته شما را با عوامل کارساز در گزینش نوع حفاظ شاخ گوزنی آشنا کنیم. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج یکی از مهم ترین عواملی است که باید به آن دقت کنید.
کاربری حفاظ هم زیاد مهم است. شما باید امنیت حفاظ شاخ گوزنی را حفظ کنید. باید در این زمینه گزینش های خود را به دقت بررسی کنید. بلندی و وانگهی پیچیدگی هایی که در این گویه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خرید و فروش حفاظ شاخ گوزنی را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در میان شهر حیات کنید دست شما باز است که حفاظ های ساده ای همانند حفاظ های سرنیزه ای بهره‌گیری کنید.
اگر شما در خارج از شهر حیات می کنید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می شود. شما همچنین می توانید از حفاظ های وزین نیز استفاده کنید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج بسته به چه عواملی است؟


در واقع زمانی که شما میخواهید حفاظ شاخ گوزنی را خریداری کنید همانند بخش های دیگر باید به سلیقه مالک این است که باید به آن دقت کنید و به حقیقت حفاظ های دیواری برای زیباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پیمان می گیرند پس باید به خاصیت های متنوع آن دقت کنید.
شما باید در حین خرید حفاظ شاخ گوزنی به نکته ها و خاصیت های این نوع حفاظ ها هم مشخص کنید. ویژگی های متنوع از آنگونه موارد ذیل می توانند در خرید حفاظ شاخ گوزنی دارای اهمیت باشند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج در واقع به نکات بسیاری بستگی دارد که از جمله آن ها میتوان به جنس نرده اشاره کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۰۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره خانه‌های ویلایی

پنجره خانه‌های ویلایی در دسترس‌ترین پنجره‌های روی زمین هستند. پنجره این ساختمان‌ها به ویژه در طبقه همکف به سادگی می‌توانند تبدیل به محلی مناسب برای نفوذ به داخل ساختمان شوند. این موضوع برای خانه‌های ویلایی که در حاشیه‌های شهر و دور از مناطق مسکونی دیگر هستند بسیار ضروری‌تر است. حفاظ‌ این خانه‌ها باید از نوع مقاوم انتخاب شود و تمام نکات امنیتی لازم در ساخت و نصب آنها رعایت شود
حفاظ پنجره و بالکن و نرده های آهنی پنجره ها ساده و فرفورژه یکی از اصلی ترین موارد جهت افزایش و بالابردن امنیت ورودی ساختمان است. به همین علت ضرورت استفاده از حفاظ ها و نرده های پنجره یک امر بدیهی و ثابت شده است. 
هر چه هدف سرقت بدون حفاظ پنجره و ساده تر باشد و از موانع امنیتی کم برخوردار باشد و از حفاظ های روی دیوار، درب های فلزی با کیفیت و یا حفاظ درب و پنجره آهنی استفاده نکرده باشد می توان گفت هدف بسیار آسان و سریعی برای سرقت شناخته می شود پس بهتر است قبل از این اتفاق ناخوشابند و بسیار آسیب زننده به فکر بهبود هر چه بهتر امنیت محل کار و زندگی تان باشید و تمامی نقص های امنیتی که به راحتی توسط سارقان شناسایی می شود را خودتان هر چه زودتر برطرف کنید .

انواع نرده پنجره و قیمت


هر کدام از این حفاظ ها دارای ویژگی ها و مزایای متفاوت از قبیل استحکام و قیمت و زیبایی منحصر به فرد هستند.
از عوامل تاثیرگذار در قیمت نرده ها طرح حفاظ، میزان فلز به کار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ کاری و… می باشد. از مدل های نرده پنجره می توان به محافظ های مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس اشاره نمود.
حفاظ پنجره مدرن: به خاطر قیمت مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضی ترین حفاظ ها برای پنجره است که مشتریان زیادی دارد. معمولا این مدل از نرده ها از پروفیل های با ابعاد متفاوت با چینش افقی و عمودی ساخته شده است. که در عین سادگی می توان به طرح های زیبا و مینیمال با دربرگیری تمام سلایق رسید.
حفاظ پنجره مدرن به خاطر ساده‌ترین حالت طرح آن از کم قیمت ترین حفاظ ها است. و همچنین علاوه بر طراحی ساده و زمان کمتر برای تولید و مصرف مواد اولیه کمتر نسبت به سایر مدل ها این محافظ را از گزینه های مناسب می سازد.
در این نوع از حفاظ به جای پیچ و مهره از جوش استفاده می شود. به خاطر همین موضوع کار برای دزدها سخت‌تر می شود زیرا نمی توانند پیچ و مهره را باز کنند یا آن را خم کنند. از نکات مهم این طرح فاصله ی بین نرده های آن است.
این فاصله ها باید به گونه ای باشد که کسی از آن رد نشود. طبق ضوابط شهرداری بهتر است فواصل بین نرده ها ۱۰ سانتی‌متر در نظر گرفته شود.
از دیگر مدل های محافظ پنجره می توان به حفاظ فرفورژه اشاره کرد. این نوع از نرده ها دارای تنوع فراوان در
طرح می باشد. همچنین از امنیت و استحکام مناسبی برخوردار است. یکی از عومل موثر بر قیمت این حفاظ تعداد گل های فرفورژه به کار برده شده در آن است.


منبع : حفاظ پنجره فرفورژه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۰:۳۶ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده فرفورژه پله

نقش زیبایی و کارایی بالا با نرده فرفورژه پله


نقش و کاربرد پله مارپیچ در منازل مسکونی
پلکان در گذشته‌‌‌‌های دور تاکنون وجود داشته است با این تفاوت که
در گذشته از پله مارپیچ تنها به شکل فلزی یا آهنی و فقط در راستای
حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می‌گرفت.
امروزه نیز این اصل رعایت شده است و ایمنی در رأس کار نصب پلکان قرار دارد با این تفاوت
که در ساخت و طراحی نرده فرفورژه پله امروزه تنها به عنوان
یک حفاظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی‌کنند و طراحی‌‌‌‌های فوق العاده
بی نظیری از نرده‌‌‌‌های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی
متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده اند. به همین جهت است
که طراحان صنعتی امروزه رو به تولید و طراحی پلکان پیچی به شکل ها
و در قالب جنس‌‌‌‌های متفاوتی از جمله: پله مارپیچ فلزی، چوبی، شیشه ای، سنگی، استیل، آلومینیومی و…
روی آورده اند که نمونه‌‌‌‌های فوق العاده شیک و بی نظیری را از این نرده ها امروزه می‌توان
در خانه‌‌‌‌های لوکس و مجلل به نظاره نشست که هر کدام از‌ آنها موجب خیرگی و شگفتی افرادی می‌شود که برای بار نخست پا به این منازل نهاده اند.
 

انواع پلکان ساده و فرفورژه


همانطور که یادآور شدیم، امروزه پلکان تنها به نوع رایج و مرسوم قدیمی خود
یعنی نرده فرفورژه پله فلزی منتهی نمی‌گردد؛ بلکه می‌توان نرده فرفورژه پله امروزی را
به صورت ها و اشکال مختلفی در منازل مسکونی خویش و یا کافی شاپ و رستوران،
تالار، فروشگاه‌‌‌‌های بزرگ و پاساژ ها و… بکار بست که علاوه بر تضمین امنیت،
زیبایی دوچندانی را به محیط اطراف خود ببخشد. بنابراین اگر قصد خرید نرده فرفورژه پله دارید،
باید اولا به این نکته واقف باشید که نرده فرفورژه پله فلزی که در گذشته به شکل ساده و بی آلایش خویش مرسوم بوده
نیز کماکان وجود دارد ولی نه به همان شکل و قالب سنتی خویش؛
بلکه در قالب و طرحی جدید که با مدل هایی که در خود در طی این سال ها دیده است،
سبب هجوم مردم به خرید نرده فرفورژه پله فلزی شده اند.
پس هنوز هم می‌توان از پله مار پیچ فلزی استفاده کرد با این تفاوت که طرح هایی
که در این حفاظ‌‌‌‌های آهنی امروزه در نرده فرفورژه پله کارگذاری می‌شود
طبیعتا با طرح ساده گذشته بسیار متفاوت و زیباتر می‌باشند
ضمن اینکه استحکام و امنیت این نرده ها نیز در نظر طراح لحاظ شده است تا با مقاومتی بالاتر تضمین سلامتی جان افراد گردد.
اما در صورتی که می‌خواهید خود را وارد یک وادی دیگری کنید
و از طرح‌‌‌‌های خود را خلاص کنید و رو به طرح‌‌‌‌های دیگری آورید،
بایستی خاطر نشان کرد که امروزه شما می‌توانید نرده فرفورژه پله منزل یا هر مکان پلکانی دیگری را با جنس‌‌‌‌های دیگری غیر از چوب نیز امتحان کنید
تا زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضای اطراف خود حکمفرما سازید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۱۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ روی دیوار

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ دیوار


انتخاب حفاظ دیوار در واقع شامل نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ دیوار آشنا کنیم.
کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت حفاظ دیوار را حفظ کنید. باید در این زمینه انتخاب های خود را به دقت بررسی کنید. ارتفاع و همچنین پیچیدگی هایی که در این زمینه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و فروش حفاظ دیوار را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ های ساده ای مانند حفاظ های سرنیزه ای استفاده کنید.
اگر شما در خارج از شهر زندگی می کنید، حفاظ دیوار می تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می شود. شما همچنین می توانید از حفاظ های سنگین استفاده کنید.

حفاظ دیوار بسته به چه عواملی است؟


در واقع زمانی که شما میخواهید حفاظ دیوار را خریداری کنید مانند بخش های دیگر باید به سلیقه مالک این است که باید به آن دقت کنید و در واقع حفاظ های دیواری برای زیباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند پس باید به ویژگی های مختلف آن دقت کنید.

ویژگی‌های حفاظ دیوار


شما باید در حین خرید حفاظ دیوار به نکته ها و ویژگی های این نوع حفاظ ها هم مشخص کنید. ویژگی های مختلف از جمله موارد زیر می توانند در خرید حفاظ دیوار حائز اهمیت باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۰۹ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

سایبان درب ورودی

ویژگی های منحصر به فرد سایبان درب ورودی ساختمان


همان طور که یاد آور شدیم ؛ از سایبان درب ورودی ساختمان بیشتر برای نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند.
این نوع از سایبان ها دربردارنده بعضی از ویژگی های خاص است
که انتخاب آن ها را به عنوان اولین انتخاب اصلی افراد به منظور پوشش سقف پارکینگ ، پاسیو، حیاط خلوت، تراس قرار می دهند.
از دیگر نکات مهم این نوع از سایبان ها می توان به زیبایی خیره کننده فرفورژه آن ها و نیز
رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی بسیار خاصی را به وجود می آورند.
از ورق های بالای سایبان ورودی ساختمان به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق حرارتی و صوتی بیشترین استفاده را می برند. کاربردهای سایبان ورودی ساختمان امروزه به اندازه ای بالاست که استفاده از آن ها جانشینی برای سایبان های شیشه ای بالاتر رفته است .

ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ و سایبان حیاط


ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ ویلایی امروزه توسعه بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان
به علت ویژگی های منحصر به فرد سایبان سقف پارکینگ ویلایی رو به تولید عمده آن ها آورده اند . تا در صورتی
که بخواهید از یک سایبان با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای باران و برف و مصارف مختلف استفاده نمایید،
بتوانید با رفتن در دفترهای تولیدی آن ها تنوع طرح های جدید سایبان حیاط ویلایی را مشاهده کرده . به منظور خرید آن ها با کارشناسان مشورت های لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره و استفاده ببرید را ببرید.
نکته قابل توجهی که باید توجه کنید :
ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سایبان ها به صورت شیبدار یا قوسی می باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۹:۳۳ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده فرفورژه

نقش و کاربرد نرده فرفورژه در منازل مسکونی


نرده فرفورژه راه پله در گذشته های دور تاکنون وجود داشته است با این تفاوت که در گذشته از پله مارپیچ تنها به شکل فلزی یا آهنی و فقط در راستای حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه نیز این اصل رعایت شده است و ایمنی در رأس کار نصب پلکان قرار دارد با این تفاوت که در ساخت و طراحی نرده راه پله امروزه تنها به عنوان یک حفاظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های فوق العاده بی نظیری از نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده اند. به همین جهت است که طراحان صنعتی امروزه رو به تولید و طراحی نرده فرفورژه به شکل ها و در قالب جنس های متفاوتی از جمله: پله مارپیچ فلزی، چوبی، شیشه ای، سنگی، استیل، آلومینیومی و…
روی آورده اند که نمونه های فوق العاده شیک و بی نظیری را از این نرده ها امروزه می توان در خانه های لوکس و مجلل به نظاره نشست که هر کدام از آن ها موجب خیرگی و شگفتی افرادی می شود که برای بار نخست پا به این منازل نهاده اند.

نرده فرفورژه راه پله چوبی بسیار شیک 


همانطور که یادآور شدیم، امروزه پلکان تنها به نوع رایج و مرسوم قدیمی خود یعنی نرده راه پله فلزی منتهی نمی گردد؛ بلکه می توان نرده فرفورژه امروزی را به صورت ها و اشکال مختلفی در منازل مسکونی خویش و یا کافی شاپ و رستوران، تالار، فروشگاه های بزرگ و پاساژ ها و… بکار بست که علاوه بر تضمین امنیت، زیبایی دوچندانی را به محیط اطراف خود ببخشد. بنابراین اگر قصد خرید نرده راه پله دارید، باید اولا به این نکته واقف باشید که نرده راه پله فلزی که در گذشته به شکل ساده و بی آلایش خویش مرسوم بوده نیز کماکان وجود دارد ولی نه به همان شکل و قالب سنتی خویش؛ بلکه در قالب و طرحی جدید که با مدل هایی که در خود در طی این سال ها دیده است، سبب هجوم مردم به خرید نرده راه پله فلزی شده اند. پس هنوز هم می توان از پله مار پیچ فلزی استفاده کرد با این تفاوت که طرح هایی که در این حفاظ های آهنی امروزه در نرده راه پله کارگذاری می شود .طبیعتا با طرح ساده گذشته بسیار متفاوت و زیباتر می باشند ضمن اینکه استحکام و امنیت این نرده ها نیز در نظر طراح لحاظ شده است تا با مقاومتی بالاتر تضمین سلامتی جان افراد گردد.
اما در صورتی که می خواهید خود را وارد یک وادی دیگری کنید و از طرح های خود را خلاص کنید و رو به طرح های دیگری آورید، بایستی خاطر نشان کرد که امروزه شما می توانید نرده راه پله منزل یا هر مکان پلکانی دیگری را با جنس های دیگری غیر از چوب نیز امتحان کنید تا زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضای اطراف خود حکمفرما سازید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۷:۳۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

درب لیزری

آشنایی با انواع درب لیزری


امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب لیزری آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب لیزری هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب لیزری آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

انواع درب لیزری


همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب ویلایی لیزری


ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۲۲ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)