ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

حفاظ آهنی روی دیوار دارآباد

جنس حفاظ یکی از اصلیترین موارد در انتخاب حفاظ آهنی روی دیوار دارآباد است


همانطور که گفتیم تقریبا همه حفاظ هایی که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و یا آهن هستند. آنچه که باید بدان دقت کنید این است که علاوه بر جنس حفاظ ، ارتفاع حفاظ هم میتوانید متفاوت باشد اما معمولا حفاظ آهنی روی دیوار دارآباد با ارتفاع بین یک متر تا یک متر و نیم ساخته می شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترین بخش هایی است که روی قیمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اینکه شما میتوانید ارتفاع های مختلفی را انتخاب کنید این نکته هم حائز اهمیت است که ارتفاع باید به گونه ای باشد که امنیت ساختمان را حفظ کند. استفاده از این نوع حفاظ ها در انواع دیوارها مورد نیاز است تا بتوان در این زمینه امنیت را ایجاد کرد. اگر شما هم میخواهید حفاظ آهنی روی دیوار دارآباد را خریداری کنید بهتر است از مکان های معتبر در این زمینه استفاده کنید تا خرید امنی را داشته باشید.نوع و جنس حفاظ هم باید مدنظر قرار بگیرد که با توجه به اینکه انواع حفاظ دیوار وجود دارد، بسته به پیچیدگی هر کدام، بر قیمت ساخت حفاظ افزوده خواهد شد.


برچسب: حفاظ دیوار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۵:۰۲ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ آهنی روی دیوار شهرک نفت

نرده حفاظ آهنی روی دیوار شهرک نفت ساده مثل شاخ گوزنی و نیزه ای

نرده حفاظ آهنی روی دیوار شهرک نفت ساده هم یکی از انواعی است که باید آن را مورد استفاده قرار دهید. از جمله مدل های بسیار کاربردی هم در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد که در مدل های یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه تولید خواهد شد. تمامی افرادی که در اینجا برای شما می سازند، مدلهایی که در این زمینه وجود دارد، از طراحی های ساده برخوردار هستند. همانطور که میدانید انواع قدیمی ترین از این نرده ها نیز وجود دارد که میله هایی عمود بودند که سر آن به یک تیغه سرنیزه ای ختم خواهد شد. یکی از انواع مورد استفاده حفاظ آهنی روی دیوار شهرک نفت است. امروزه همانطور که میدانید برای حفظ امنیت مکان های مختلف مانند منازل و همچنین مکان های تجاری از دوربین های مداربسته استفاده می شود.
البته هنوز هم استفاده از این نوه حفاظ ها و به ویژه حفاظ آهنی روی دیوار شهرک نفت از سایرین مهم تر است چرا که گفته می شود امنیت را تضمین خواهد کرد.
علاوه بر این می توان حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ های بوته ای و همچنین حفاظ های آبشاری را نیز نام برد.
پیشنهاد ما به شما این است که امنیت ساختمان خود را با نصب حفاظ های آهنی فرفورژه آنلاین تامین کنید.


برچسب: حفاظ آهنی روی دیوار شهرک نفت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۰:۱۰ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ آهنی روی دیوار تجریش

مهم ترین موارد در انتخاب حفاظ آهنی روی دیوار تجریش جنس آن می باشد

همانطور که گفتیم تقریبا همه حفاظ هایی که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و یا آهن هستند. آنچه که باید بدان دقت کنید این است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم میتوانید متفاوت باشد اما معمولا حفاظ آهنی روی دیوار تجریش با ارتفاع بین یک متر تا یک متر و نیم ساخته می شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترین بخش هایی است که روی قیمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اینکه شما میتوانید ارتفاع های مختلفی را انتخاب کنید


عواملی که به حفاظ آهنی روی دیوار تجریش بستگی دارد

در واقع زمانی که شما میخواهید حفاظ آهنی روی دیوار تجریش را خریداری کنید مانند بخش های دیگر باید به سلیقه مالک این است که باید به آن دقت کنید و در واقع حفاظ های دیواری برای زیباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند پس باید به ویژگی های مختلف آن دقت کنید.


حفاظ آهنی روی دیوار تجریش سرنیزه ای

یکی از انواع حفاظ آهنی روی دیوار تجریش ، حفاظ سرنیزه ای است. این نوع حفاظ ها متشکل از میله های عمودی است. حفاظ سرنیزه ای اما یکی از انواع نوستالژیک حفاظ ها به شمار می آید که همه ما آنها را میشناسیم. همچنان می توان گفت که مشتری های پروپا قرصی هم وجود دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۵۶ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

سایبان فرفورژه

 

 

پوششی به جهت جلوگیری از کثیف شدن درب و نمای منزل شما

 

سایبان فرفورژه منزل شما به عنوان سقف کاذب روی درب ورودی منزل شما عمل خواهد کرد.
به این صورت که درب و نمای منزل و آپارتمان شما را از هر گونه کثیفی در طول سال محفوظ نگه می‌دارد
و کلیه سر درب منزل شما را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
به دلیل همین مزایای منحصر به فرد سایبان فرفورژه است که امروزه آمار استفاده از آردواز روز به روز در حال افزایش است
و آحاد مردم به جهت بهره مندی از این مشخصه ها و مزیت‌‌‌‌های شایان سایبان ها توجه رو به خرید و نصب آردواز منزل خود می‌آورند.
با کارشناسان فرفورژه آنلاین در تماس باشید.

 

طرح‌‌‌‌های مدرن در قالب رنگ‌‌‌‌های متنوع سایبان فرفورژه

 

شما می‌توانید آردواز حیاط خویش را از میان طرح‌‌‌‌های بسیار مدرن
و جدید امروزی انتخاب کنید که با تنوع و گوناگونی زیادی نیز مواجه خواهید شد
که هر یک از این طرح ها می‌تواند بسته به سلیقه شما کاملا متفاوت باشند.
ضمن اینکه هر یک از طرح‌‌‌‌های موجود را می‌توانید در قالب رنگ بندی‌‌‌‌های متنوعی خریداری نمایید
تا شکل و رنگ سایبان فرفورژه منزل خویش را متناسب با نمای ساختمان خویش
به پیش برده و زیبایی دوچندانی را به نمای بیرونی منزل خویش ببخشید.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۹ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

جک پارکینگی

جک آهنی اتوماتیک درب


 
که با نام‌های جک درب پارکینگ، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.
جک برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگی و اتوماتیک می باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می باشد. از آن جهت که این درب ها بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جک درب پارکینگ از نوع درب ورودی تعبیه شده برای ساختمان تاثیر می گیرد و مدلهای مختلف آن به عواملی چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگی دارد.
جک اتومات درب پارکینگبسته به شیوه باز و بسته شدن درب ورودی که اعم از لولایی و ریل بلبرینگ می باشد، شامل دو نوع اصلی بازویی و ریلی می باشند.


 
اجزای تشکیل دهنده جک آهنی اتوماتیک درب:


 
جک بازویی : جک بازویی درواقع ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد.
ریموت کنترل : ریموت کنترل وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می‌با شد که غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد.
چشمی : چشمی به دلیل داشتن سیستم مادون قرمز اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی حس کند، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و مانع از صدمه زدن درب به خودرو می شود.
مرکز فرمان : همانطور که از اسم آن مشخص می باشد وظیفه فرمان برای باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک اتوماتیک پارکینگ می‌ باشد.
فلاشر : فلاشر درواقع با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌ دهد.


 
جک آهنی اتوماتیک درب چیست ؟


 
جهت حفاظت از جک آهنی اتوماتیک درب چه کارهایی باید انجام دهیم؟
در تابستان برای چشمی یک سایبان تعبیه کنید (آفتاب به صورت مستقیم به آن نخورد)
در زمستان جهت جلوگیری از یخ زدگی موتور درب اتوماتیک را با پشم شیشه بپوشانید
چشمی را هراز گاهی تمیز کنید
تعویض به موقع باتری ریموت کنترل
به نحوه باز شدن درب ها و صدای آن دقت کنید، در صورت صدای اضافه و خلل در باز و بسته شدن، درب ها تراز نیستند و باید تراز بشوند
در زمستان تمامی قسمت ها (ریل، غلتک، جک و فنرها) با روغن مناسب روغن کاری کنید

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۹ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

دوربین مدار بسته

دوربین با امنیت مدار بسته

با گسترش دائمی ابزار های حفاظتی و نظارتی، دیگر نیازی به معرفی دوربین مدار بسته با امنیت بالا نیست. با استفاده از این محصول می توانید محل کار و یا خانه خود را از راه دور کنترل نمایید. در این مقاله تصمیم داریم انواع دوربین های مداربسته را معرفی کنیم، ویژگی های آن ها را فهرست کنیم و مجموعه ای فراهم آوریم که با استفاده از آن بتوانید مناسب ترین دوربین را با توجه به موقعیت خود انتخاب کنید. بهترین دوربین مدار بسته دوربینی است که بیشترین تناسب ممکن را با نیاز شما دارد و برای انتخاب آن، باید به چند مورد توجه داشته باشید.

 
دوربین با امنیت مدار بسته تحت شبکه

 
دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا این قابلیت را دارد که با استفاده از سیستم تشخیص حرکت motion detector تنها در هنگامی روشن شوند و تصاویر را ضبط کنند که یک حرکت را تشخیص داده باشند. این قابلیت در این دوربین ها به سادگی و با استفاده از تعدادی نرم افزار، قابل اجراست و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف حجم هارد خواهد داشت. از دیگر برند های این محصولات می توان به دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن و دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد.

 
انواع دوربین مداربسته با امنیت بر اساس نحوه انتقال تصویر

 
انتقال تصویر در دوربین های مداربسته cctv بر بستر های گوناگون انجام می شود و بر همین اساس به دسته های مختلف تقسیم می شوند. انواع دوربین های مداربسته عبارتند از:
دوربین مداربسته تحت شبکه IP
دوربین مداربسته AHD
دوربین مداربسته HDCVI داهوا
دوربین مداربسته HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن
دوربین مداربسته آنالوگ
دوربین مداربسته بی سیم

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

کرکره برقی

کرکره اتومات ( پارکینگ و مغازه ها )

 
را امروزه می توان یکی از ساخته هایی دانست که با وجود ساختار ساده اش توانسته در سهولت زندگی نقش مهمی ایفا کند. از دهه ها قبل افراد برای حفاظت و راحتی بیشتر محیط زندگی و محل کار خود، از کرکره استفاده می کردند؛ اما پیشرفت و حرکت انسان به سوی تکنولوژی باعث طراحی و ساخت دسته جدیدی از کرکره ها به نام درب برقی کرکره ای یا کرکره اتومات گردید. درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد. در ابتدا کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد؛ بدون تغییر در ظاهر و نوع ساخت آن. اما بعد از مدتی استفاده از این روش در ساخت درب های ساختمانی نیز متداول شد و این آغازی بود بر ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره به بازار. در این مقاله قصد داریم این محصول، متعلقات مربوط به آن و عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی را بررسی کنیم.

 
انواع کرکره اتومات


 
تفاوت اصلی کرکره های برقی را می توان از دو منظر موتور و تیغه های آن ها مشاهده کرد. انواع تیغه کرکره برقی که شامل نوع آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات می باشند، در همین صفحه و در بخش انواع تیغه کرکره برقی به معرفی آن ها پرداخته ایم. به صورت کلی پر فروش ترین تیغه های کرکره برقی از نوع آلومینیوم 80 میلیمتری است که در کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد. تفاوت دیگر در موتور کرکره اتومات است که در آن سه نوع ساختار وجود دارد. بیشترین موتور کرکره برقی مورد استفاده، از نوع توبلار است که بیشتر برای فروشگاه ها با تعداد تردد پایین و اندازه دهنه کوچک استفاده می گردد. نوع دوم موتور ساید است که برای اماکنی با تردد بالا و یا ابعاد بزرگ استفاده می شود و نوع سوم موتور سانترال کرکره برقی است که می توان برای تردد های بالا نیز استفاده کرد. در ادامه به بررسی این سه نوع موتور میپردازیم.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

شیشه سکوریت

موارد ضروری استفاده از شیشه مقاوم و محافظ سکوریت


1. برای طرفین و شیشه عقب ماشین، شیشه مقاوم و محافظ سکوریت استفاده می‌شود.
2. در انواع لوازم‌خانگی مانند اجاق‌گاز، یخچال، مایکروفر و ...
‌این محصول در ساختمان می‌تواند 4 برابر قوی‌تر از شیشه‌های معمولی باشد. کاربرد شیشه مقاوم و محافظ سکوریت در ساختمان و یا شیشه‌های چندلایه در موقعیت‌های مختلف از جمله شیشه در درب ورودی، درگاه، راه‌پله‌ها پنجره‌های درب کشویی، آسانسور وغیره.
4. اکثر گوشی‌های هوشمند برای صفحه محافظ از شیشه‌های سکوریت استفاده می‌کنند.
شیشه‌های سکوریت ۴ میل دارای چند ویژگی است که او را متمایز نموده:
1. از نظر وزنی نصب 4 میل کمتر بوده و حمل و جابه‌جایی آن را راحت تر می باشد
2. شفافیت بیشتر به خاطر ضخامت کمتر
3. آسیب‌رسانی کمتر پس از شکستن به دلیل دانه‌بندی ریز
4. ضخامت کمتر هزینه کمتر

 سکوریت | سکوریت شیشه


 
هرگاه نام شیشه می‌آید ناخودآگاه به یاد شکستن و خطرات ناشی از آن می‌افتیم. امروزه با استفاده از تکنولوژی و فناوری این موضوع تا حد زیادی کاهش‌یافته است.
پس از طی فرآیندهای صنعتی از شیشه خام به شیشه مقاوم و محافظ سکوریت تبدیل می‌شود. فرایند سکوریت  کردن شیشه بدین ترتیب است که ابتدا شیشه‌ی معمولی را با دمای 700 درجه سانتی گراد در کوره‌های بسیار پیشرفته هوریزنتال گرما می‌دهند سپس بلافاصه از دمای شیشه می‌کاهند که طی این فرایند دمای بیرونی شیشه کم شده ولی هسته داخلی آن هنوز گرم است. این اختلاف دما باعث می‌شود که شیشه ثابت معمولی طی فرایند سکوریت سازی، تبدیل به شیشه سکوریت شود. انجام کلیه عملیات توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

آردواز

سقف مقاوم آردواز چیست؟


سقف مقاوم آردواز در واقع با توجه به سیمانی که دارد بسیار مقاوم است و میتوان گفت که از جمله مصالحی به شمار می رود که برای زیبایی سقف و دیگر نماها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همانطور که میدانید، نما یکی از مهم ترین بخش هایی است که در ساختمان به چشم خواهد آمد.  در زمان های قدیم تر این طور گفته می شود که این نوع مصالح جز اولین محصولاتی بوده است که برای پوشش های سقف شیروانی از آن استفاده می شده است. این استفاده به حدی زیاد بود که اولین افرادی که اقدام به ساخت پوشش های سقف کرده اند در واقع می گویند که سقف مقاوم آردواز همان سقف شیروانی است که البته تصوری غلط و دور از انتظار است.


ورقه های سقف مقاوم آردواز چگونه ساخته می شوند؟


ممکن است تصور کنید که ساخت این نوع ورقه ها کاری آسان است اما اینطور نیست. این ورقه ها در واقع به صورت پله ای ساخته می شوند که شیب های متفاوتی نیز دارند. در واقع ورقه های این نوع مصالح را به گونه ای می سازند که در سطحی بالاتر از نمای ساختمان قرار گیرند. معمولا از این نوع مصالح در بالای پنجره ها، سقف های ویلایی، پوشش های آلاچیق ها و همچنین در اتاقک های کلبه ای استفاده می شود.
دقت داشته باشید که سقف مقاوم آردواز همچنین خوبی های دیگری نیز دارد و شما میتوانید آنها را در سر در ورودی های مجتمع خود نیز استفاده کنید. معمولا اینطور گفته می شود که صفحه های سقف مقاوم آردواز در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. البته شما باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحه های این نوع مصالح را از پیش رنگ شده نیستند و ظاهر آن ها بدون هیچگونه رنگ اضافه ای کاملا شبیه به بتن است. نکته ای که در اینجا باید بدانید این است که این صفحه ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین دلیل هم جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد چرا که شما میتوانید این صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغییر دهید. سقف مقاوم آردواز تقریبا تنها نوعی از مصالح است که شما میتواند آن را به هر رنگی که میخواهید سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید.

سقف مقاوم آردواز البته چیزی نیست که شما بتوانید به آسانی و بدون کمک شخصی خاص آن را نصب کنید چرا که باید در این زمینه تبحر کافی را داشته باشید. بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که ابتدا سقف مقاوم آردواز مورد نظر را برای ساختمان خود انتخاب کنید و سپس از فردی که در این زمینه متبحر است بخواهید تا کار نصب آن را برای شما انجام دهد. نصب سقف مقاوم آردواز در نهایت به شما کمک می کند تا بتوانید یک ساختمان ایمن شده و همچنین ساختمان خود را به صورت منظم عایق سازی کنید. رنگ بندی های مختلف این نوع مصالح به شما اجازه خواهند داد که این کار را برای هر ساختمانی انجام دهید.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

سقف شیروانی

آشنایی با انواع مدل های سقف سفالی شیروانی


سقف های شیروانی حائز مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از این مدل ها ویژگی های ویژه خود را دارند و در پیوستگی مطلب به گونه ها مدل ها و ویژگی ها آن ها می پردازیم.
سقف های شیروانی کامپوزیتی و یا آسفالتی
جنس سقف های شیراونی کامپوزیتی از آسفالت می باشد. به کارگیری آسفالت در سقف شیروانی اغلب در کشور ایالت متحده رواج دارد. قیمت این مدل ارزان و مقرون به صرفه می باشد و به آسانی نصب می گردد. امروزه کامپوزیت های این مدل در بسیاری از کمپانی های گوناگون و با رنگ ها و سبک های مختلف فرآوری می شوند.


سقف سفالی شیروانی با تایل های سفالی


استفاده از متریال سفال در سقف ها دیرینگی طولانی داشته و از گذشته تا به امروز حائز طرفداران ویژه خویش می باشد. این متریال حس و حال کهن به نمای ظاهری ساختمان می بخشد. نکته مهمی که در سقف سفالی باید به آن دقت شود این است که سفال حائز بها فوقانی می باشد و زیاد شکننده است ولی گزینه ای دلخواه و زیاد خاص می باشد. استفاده از مدل سفالی اغلب برای ساختمان هایی با نما و سخیف کهنه رهنمود می شود.


سقف سفالی شیروانی با تایل های بتنی


سقف های شیروانی با تایل های بتنی شباهت زیاد زیادی با گونه و شناسه های تایل های سفالی دارند. مدل بتنی دارای پایداری فوقانی است و از لحاظ ظاهری بسیار مانند به مدل تایل های سفالی بوده با این تفاوت که قیمت پایان یافته آن خیلی کمتر از مدل سفالی می باشد. تایل های بتنی را حتی می توان به چهره مسطح و بدون قرار اخذ بر مجموعاً دیگر نیز مورد بهره‌گیری پیمان داد.

سقف سفالی شیروانی با تایل های سنگ لوح


تایل های سنگ لوح دارای زیبایی ویژه و بی همتا می باشند؛ در ضمن مقاومت بسیار احسان نیز دارند. تایل سنگ لوح با بسیاری از سخیف های ظاهری ساختمان ها مطابق بوده و تکمیل کننده خوبی برای انواع سبک های امروزین و یا قدیمی است. بها پایان یافته این محصول بالا بوده ولی حائز زیبایی و دوامی دو چندان نسبت به سایر مدل های سایر می باشد.

سقف سفالی شیروانی با توفال چوبی


نوع توفال چوبی در گذشته بسیار پر پیرو بوده اما امروزه محبوبیت گذشته را ندارد  و خیلی باره کاربرد پیمان نمی گیرد. این محصول نسبت به دیگر متریال ها، درجه اشتعال پذیری زیر تری دارد و از خاصیت های مهم آن می تاب به عایق بودن این سقف اشاره نمود. این محصول حائز ظاهری کهنه و تاریخی می باشد و برای بهره‌گیری در ساختمان با نمای کهن پسندیده می باشد.

 

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)