ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

حفاظ بوته ای

حفاظ آهنی بوته ای چیست؟


شاید یکی از نزدیکترین مدل ها به حفاظ های شاخ گوزنی حفاظ آهنی بوته ای باشد. این مدل از حفاظ ها در بازار با این نام شناخته می شود. این نوع حفظا ها در واقع در بازار با عنوان حفاظ بوته خاری و همچنین حفاظ خاری نیز شناخته می شوند. میتوان گفت که این نوع حفاظ با الهام از بوته های خاردار در بیان تولید شده است و به همین جهت هم استفاده از آن ها بسیار مناسب است. شما میتوانید حفاظ آهنی بوته ای را روی دیوار و همچنین روی فنس ها و پنجره ها مورد استفاده قرار دهید و قابلیت نصب روی مکان های دیگر را نیز دارند. حفاظ آهنی بوته ای از مدل های حفاظ هایی است که بهره گیری از آن ها و همچنین نصب آنها روی محیط های مختلف نیز امکان پذیر است.
استفاده از حفاظ های بوته ای باعث می شود که نمای ساختمان شما شیک تر شود. این حفاظ ها کاربردهای بسیاری دارند که باعث می شود استفاده از آن ها روز به روز افزایش پیدا کند.

کاربرد حفاظ آهنی بوته ای


حفاظ آهنی بوته ای شکلی دارد که باعث می شود شکل ظاهری آن ها بیشتر به چشم بیاید. این نوع حفاظ ها در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اینطور گفته می شود که از حفاظ های بوته ای باید در نصب پایگاه های نظامی و همچنین در بخش های مختلفی مانند فرودگاه ها، مدارس و همچنین منزل نیز استفاده شود. شما همچنین در مجتمع های مسکونی و همچنین هتل ها و زندان ها میتوانید از حفاظ آهنی بوته ای استفاده کنید. کاربرد بالای این محصول باعث می شود تا به صورت عمده در این زمینه و برای حفظ امنیت مورداستفاده قرار گیرند.


حفاظ آهنی بوته ای چه مشخصاتی دارد؟


حفاظ های بوته ای ارتفاع های مختلفی دارد و در ارتفاعات متفاوتی تولید می شوند که بهترین آن ها انواع استانداردی نیز دارد. همچنین می توان اینطور اشاره کرد که این مدل از حفاظ ها تراکم های متفاوتی هم دارند. یکی از نکته هایی که باید در انتخاب حفاظ آهنی بوته ای به آن دقت کنید این است که شما میتوانید تراکم های مختلفی از حفاظ های بوته ای را برای ساختمان خود استفاده کنید و تماما به استفاده شما بستگی دارد. شکل ظاهری این نوع حفاظ ها باعث می شود که زیبایی نمای ساختمان شما هم بیشتر شود.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۱۰ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای چیست؟


حفاظ سرنیزه ای در واقع یکی از متداول ترین و همچنین شناخته شده ترین انواع حفاظ های روی دیوار است که به یک شکل سنتی است. حفاظ های سرنیزه ای از دوران های قدیم به اشکال سنتی برای انواع خانه ها و همچنین مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گرفتند. اینطور گفته می شود که انواع سنتی حفاظ های سرنیزه ای با فاصله ای اندک از نرده ها نصب می شود که در قسمت های بالای آن ها درست مانند نوک تیز یک نیزه خواهند بود. اگرچه اینطور گفته می شود که این نسل از نرده ها دیگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمی گیرد و حفاظ های شاخ گوزنی جای حفاظ های نیزه ای را گرفته اند اما باز هم امنیت آنها مانند نوع های قدیمی نخواهد شد و حتی حفاظ های نیزه ای مدرن نیز امنیت کمتری دارند اما نمی توان کارایی زیاد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. این نوع از نرده ها در واقع مانند انواع دیگر دارای تراکم بسیاری روی دیوارها و ارتفاع های متفاوت هستند و به رنگ های متنوعی نیز موجودند. دقت داشته باشید که علاوه بر مدل های سنتی، حفاظ های سرنیزه ای که از میله های صاف و عمودی از جنس میلگرد تشکیل شده اند وجود دارند. نمونه های بسیاری از این نوع حفاظ ها روی دیوار وجود دارد که با یک ظاهر زیبا و همچنین رنگ های متنوع نیز ساخته می شوند. جدیدترین نوع حفاظ های سرنیزه ای نیز حفاظ سرنیزه ای مدرن است که امروزه بسیار بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد.

حفاظ سرنیزه ای مدرن چیست؟


نمونه ای بهبود یافته از حفاظ های سرنیزه اما حفاظ سرنیزه ای مدرن است که در طراحی های مربوط به آن تمامی عیوب و همچنین مشکلات حفاظ های سرنیزه ای سنتی حل شده است. حفاظ های سرنیزه ای مدرن اما از جنس میلگرد هستند. یکی از خوبی های این نوع حفاظ ها این است که مطابق با سلیقه مشتری در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند. همچنین تراکم و ارتفاع آن ها نیز متفاوت خواهد بود. بین حفاظ های سرنیزه ای مدرن و همچنین حفاظ های سرنیزه ای قدیمی و سنتی تفاوت های بسیاری وجود دارد که از جمله آنها می توان به همین ساختار خاص و تغییرات ویژه در این قسمت اشاره کرد. البته باید بدانید که حفاظ های سرنیزه ای هم در واقع یکی از ابتکارات شرکت های ایرانی است که امنیت منازل و همچنین شرکت ها را تا حد بسیار زیادی فراهم می کند. در بخش بعدی می خواهیم شما را با مشخصات کلی حفاظ های سرنیزه ای آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۱۰ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ لیلیوم

نصب حفاظ لیلیوم


حفاظ لیلیوم در واقع امروزه با طرح های مختلفی ساخته می شود.  این چارچوب ها البته تا مدتی میتوانند دید خانه شما نیز محدود کنند. نصب این نوع حفاظ ها در واقع با خلاقیت های پیچیده ای انجام می گیرد چرا که این نوع حفاظ ها دارای رنگ ها و طرح های بیشماری هستند. طرح هایی که در این زمینه انجام می گیرند معمولا رنگ های بیشماری نیز دارند. دقت داشته باشید که عده بسیاری از این طرح ها در واقع با طرح های چوب و یا استیل انجام می شوند و شما میتوانید آن ها را روی پایه های بلوک و یا بتونی انجام دهید.

ساخت حفاظ لیلیوم


از تمامی موارد که بگذریم، ساخت حفاظ لیلیوم یکی از کارهایی است که نیازمند تخصص است. شما میتوانید از هرکدام از انواع این نوع حفاظ ها برای محیط های جداگانه ای استفاده کنید. ممکن است که حتی اخیرا فکر تولید و ساخت این نوع حفاظ ها به سرتان زده باشد، در این صورت باید بدانید که جنس این حفاظ ها متفاوت است و میتوان گفت که یکی از گرانترین انواع ساخت های حفاظ برای لیلیوم نرده های فلزی است. هزینه بسیار زیاد آهن در روزهای اخیر باعث می شود که نرده ها گران تر از سابق باشند. البته ارزش و کیفیت این نوع نرده ها باعث می شود تا یکی از بهترین و ماندگارترین انواع حفاظ ها به شمار می آیند. با این وجود هم میتوان گفت که استفاده از این نوع حفاظ ها برای شما ضرر نخواهد داشت و در نهایت مدت زمان بسیاری برای شما حفاظ خواهد بود پس با استفاده از حفاظ لیلیوم، ساختمان خود را ایمن کنید.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۱۰ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزنی

تراکم و گونه حفاظ و حفاظ فلزی مدل شاخ گوزنی


تراکم حفاظ به درستی با به کارگیری میله دردهای عمودی در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد میله های عمودی به هم کم و بیش تر خواهد بود. تراکم ذیل به معنی فاصله بیشتر میله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، خرج های مربوط به ساخت حفاظ هم پایین تر خواهد بود. تراکم این گونه حفاظ ها مایه امنیت زیاد بیشتر خواهد شد و زیبایی زیادی هم خواهد بود. حفاظ شاخ گوزنی به انواع مختلفی بخش بندی می شود که از آنگونه آنها می نا به طرح های سرنیزه ای، شاخ گوزنی و وانگهی بوته ای، نیزاری و لیلیوم است.

نرده حفاظ شاخ گوزنی


یکی از رایج ترین انواع حفاظ هایی که مورد کاربرد قرار می گیرد حفاظ شاخ گوزنی است. این گونه نرده ها به راستی به دلیل شباهت زیادی که به شاخ گوزن دارند به این اسم شهرت مکشوف اند. خرج این گونه نرده ها نسبت به دیگر نرده ها بالاتر است. هرچند که برای این محصولات به راستی محدوده قیمت مشخصی هستی ندارد و می توان گفت که بها نرده ها به شمار شاخه، پهنا و ارتفاع آنها پیوستگی دارد. این گونه حفاظ شاخ گوزنی معمولا برتری های بسیاری دارد که از آنگونه آنها میتوان به امنیت بالای آن ها اشاره کرد. عبور از بالای این حفاظ ها تقریبا  غیرممکن است و میتوان گفت که خمکاری های که رو به بیرون است و وانگهی در جهت های مختلف قابل استعمال خواهند بود. همانطور که گفتیم زیبایی های این گونه از حفاظ ها در واقع از بزرگترین برتری های آن هاست. مزیتی که شما میتوانید با رنگ آمیزی های زیبا آن را دو چندان کنید.

حفاظ شاخ گوزنی سرنیزه ای و حفاظ فلزی مدل شاخ گوزنی


یکی از اجناس حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آهنی است. این گونه حفاظ ها در برگیرنده میله های عمودی است. حفاظ سرنیزه ای اما احد از انواع نوستالژیک حفاظ ها به احصاییه می آید که همه ما آنها را میشناسیم. همچنان می طاقت گفت که مشتری های پروپا قرصی هم هستی دارد. این محصول های حفاظتی اما برای کاربران به گونه ها مختلف ساخته خواهد شد. این محصول حفاظتی در اندازه های مختلفی ساخته می شوند که از آنگونه آنها میتوان به ارتفاع 100 متری، 120 متری و وانگهی 150 متری اشاره کرد.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۰۹ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

درب لیزری cnc

ساخت درب لیزری cnc

ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است.
زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند،
با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است.
در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند.
که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند.
که با تغییر شکل آن ها در واقع درب پارکینگ از آن ها ساخته می شد.
شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است.

انواع درب لیزری cnc

البته انواع درب cnc یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید.
که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند.
باید بدانید که انواع مختلف درب پارکینگ ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود .
که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۰۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

درب ویلایی طرح جوب

درب ویلایی طرح چوب

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد.
آیا شما هم با انواع درب ویلایی طرح چوب آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟
درب ویلایی طرح چوب هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه.
در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب ویلایی طرح چوب آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند.
که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند.
البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های پارکینگ هستند.

انواع درب ویلایی طرح چوب


البته انواع درب حیاط یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید.
که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند.
باید بدانید که انواع مختلف درب پارکینگ ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود .
که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۰۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده راه پله فرفورژه

نرده راه پله و انواع آن


نرده راه پله و حفاظ هایی که برای محافظت از خانه شما مورد بهره‌گیری پقرار می گیرند یکی از بخش های غیرقابل حذف در ساخت و ساز هستند. شما میتوانید از این نرده ها به عنوان سربازان نیزه به دست استفاده کنید که برای محافظت از منزل شما در تلاش هستند. البته شما باید به عنوان فردی که میخواهید نرده راه پله را خریداری کنید به نکات بسیاری در این مقوله پروا کنید. در این دسته با ما و شناسایی نرده راه پله و انواع آن همراه شوید.

کاربرد نرده راه پله


هرچقدر که امنیتی که نرده هایی که استفاده می کنید اغلب باشد، به راستی ارتفاع و پیچیدگی های آن ها نیز بیشتر است. اگر شما در یک محل در مرکز شهر حیات می کنید، دست شما برای انتخاب حفاظ هایی که میخواهید بازتر خواهد بود، به ویژه اگر امنیت محل زندگی شما بالا باشد نیز میتوانید حتی زیبایی نرده را نیز در گزینش آن دخیل بدانید. البته شما میتوانید از حفاظ هایی همانند سرنیزه ای بهره‌گیری کنید و آن ها را با تراکم پایین نیز بهره‌گیری کنید که در نهایت هزینه های شما بسیار کمتر خواهد شد و کاربرد آن ها نیز برای شما بیشتر است.
اگر شما در محلی بیرون از شهر حیات میکنید، بهترین برگزیدن شما حفاظ های شاخ گوزنی و یا نیزاری با تراکم های بالاست و بلندی اغلب بهره‌گیری کنید لغایت خیالتان از بابت امنیت راحت باشد. البته حفاظ های سنگین، زیرکاری سنگین تری نیز دارند.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۰۸ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

درب فرفورژه

آشنایی با انواع درب فرفورژه آهنی

 

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب فرفورژه آهنی آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب فرفورژه آهنی هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب فرفورژه آهنی آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

انواع درب فرفورژه آهنی

 

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.
ساخت درب فرفورژه آهنی
ساخت درب فرفورژه آهنی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۰۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

نرده تراس و بالکن

آشنایی با نرده آهنی بالکن

شما هم میدانید که یکی از راه هایی که میتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت کنید، به ویژه اگر ساختمان شما دارای تراس و یا بالکن است استفاده از نرده هاست. با اینکه تصور می شود که استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربین های مداربسته موثر نیست اما باز هم شما نمیتوانید نقش آن ها را در حفظ امنیت نادیده بگیرید. آنچه که باید بدانید این است که استفاده از انواع نرده آهنی بالکن به شما کمک خواهد کرد که امنیت را برای خانه و ساختمان خود ایجاد کنید.

انواع نرده آهنی بالکن

شما میتوانید از انواع نرده آهنی بالکن برای این کار استفاده کنید. دقت داشته باشید که نرده آهنی بالکن هم مانند نرده های بخش های دیگر متفاوت هستند و می توانند مانند نرده دیوار شامل انواع بسیار زیادی باشند. آنچه که باید بدانید این است که استفاده از نرده آهنی بالکن به شما چه کمکی خواهد کرد. این نرده ها در واقع در عین اینکه امنیت را برای شما ایجاد خواهند کرد اما باید بدانید که نکته مهم این است که این نوع نرده ها در واقع برای تراس و بالکن مورد استفاده هستند و این تراس و بالکن هم در معرض دید همگان قرار دارد. آنچه که باید بدانید این است که در عین زیبایی بتوانید امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید.

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۰۷ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)

حفاظ درب آکاردئونی

درب فلزی آکاردئونی

از جمله حفاظ‌هایی که برای انواع درب‌ استفاده می شود، درب فلزی آکاردئونی نام دارد. از این نوع حفاظ، اکثراً جلوی درب مغازه‌ها، شرکت‌ها و یا آپارتمان‌ها بکار می رود. با توجه به اینکه ساختار این نوع از حفاظ، نسبت به سایر حفاظ‎ها ساده‌تر به نظر می‌آید، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. با این‌حال از آنجایی که درب فلزی آکاردئونی باید مستحکم باشد، جنس آن از آهن خواهد بود و به شکل پروفیل ساخته می شود، ضمن اینکه درون پروفیل‌ها را از طرح و شکل‌های عمودی و افقی پر می‌کنند تا مقاومت درب افزایش یابد.

قیمت درب فلزی آکاردئونی

برای تهیه درب آکاردئونی؛ همانطور که عرض کردیم اولین چیزی که مدنظر قرار خواهد گرفت، اندازه های ورودی ساختمان است. در واقع می توان اولین موردی را که در هزینه‌ی ساخت درب فلزی آکاردئونی دخیل دانست، بزرگی یا کوچکی درب فلزی آکاردئونی است. در وهله‌ی بعدی باید نقش و نگارهای درب و یا همان طرح‌های ایجاد شده روی آن را در نظر گرفت. این دو مورد بیشترین نقش را در هزینه های درب فلزی آکاردئونی دارند. ضمن اینکه هزینه های نصب و دستمزد نصب درب نیز به مجموع هزینه‌های ساخت درب فلزی آکاردئونی اضافه خواهد شد.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۰۶ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)