ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

خريد حفاظ درب ضد سرقت

خريد حفاظ درب ضد سرقت


حفاظ درب آپارتمان ضد سرقت با توجه به اينكه به چارچوب درب جوش داده ميشوند، در صورتي كه توسط افراد ماهر نصب شوند و به خوبي درز گيري شوند به نحوي كه مكاي براي اهرم انداختن و شكستن آن ها وحود نداشته باشد، در حالتي كه درب بسته باشد، نميتوان آن را شكست و وارد منزل شد. درب هاي آكاردئوني توسط يك قفل آويز و يا كتابي قابل قفل كردن هستند. البته نوع قفلي كه استفاده ميكنيد هم اهميت بالايي دارد. بايد بهترين نوع قفل را خريداري و استفاده كنيد.

آهن ايرانيان سازنده حفاظ درب ضد سرقت با قيمت مناسب در كرج و تهران ميباشد و توليد كننده محافظ درب ضد سرقت آكاردئوني با بهترين متريال از جمله تسمه ۵ فابريك و رنگ كوره اي و لولا هاي ۳ پارچه . توليد انواع درب محافظ آكاردئوني ضد سرقت و آماده ارسال حفاظ آكاردئوني درب به تمام نقاط كشور ميباشد . درب آكاردئوني يكي از محبوب ترين حفاظ هاي متحرك پشت درب و پنجره محسوب مي شود زيرا حفاظ بازشو آكاردئوني علاوه بر قيمت مناسب نرده حفاظ هاي آكاردئوني ، ميتوان آن را آخرين سد ورودي براي فرد غير مجازي كه وارد ساختمان شده است، دانست.

امنيت نرده حفاظ پنجره


تقويت شيشه‌ها: از شيشه‌هاي چند لايه استفاده كنيد. اين شيشه‌ها از نمونه‌هاي سنتي خود محكم‌تر هستند و به سادگي نمي‌شكنند. شيشه‌هاي لمينت داراي يك لايه وينيل بين دو لايه معمولي شيشه هستند و از ضريب امنيت بالايي برخوردارند.
حفاظ پنجره: ميله‌هاي محافظ پنجره اغلب از جنس آهن و آلومينيوم هستند و مي‌توانيد آن را در مدل‌هاي مختلف تهيه كنيد. اين ايده نسبت به شيشه‌هاي تقويت شده از امنيت بالاتري برخوردار است و عملا راه نفوذ سارقين را مسدود كرده و آن‌ها را با مانعي جدي مواجه مي‌كند.
آلارم پنجره: آلارم‌هاي پنجره را مي‌توان نوعي دزگير دانست كه در صورت باز شدن و يا شكسته شدن شيشه پنجره با صدايي بلند هشدار مي‌دهند و همين امر باعث فرار سارقين احتمالي خواهد شد. حسگرهاي درب و پنجره يكي ديگر از انواع اين آلارم‌ها هستند.
قفل‌هاي ضد سرقت: قفل‌هاي معمولي پنجره‌ها اغلب از ايمني كمي برخوردارند. شما مي‌توانيد انواع قفل‌هاي ضد سرقت مخصوص پنجره تهيه كرده و آن را روي پنجره‌هاي خانه‌تان نصب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۷:۰۵ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

قيمت حفاظ فرفورژه

درب باغ در جديدترين مدل ها با بهترين قيمت و عالي ترين كيفيت


اولين چيزي كه در هنگام ورود به باغ جلب توجه مي كند درب باغ و ويلا مي باشد . به همين خاطر مي توان به جرات گفت انتخاب درب باغ مناسب از نكات مهمي است كه براي تهيه درب بايد در نظر گرفته شود. با توجه به اينكه اكثرا باغ ها در جايي خارج از محيط شهر هستند به همين خاطر براي آنكه باغ داراي امنيت بالايي باشد بايد درب باغ را از جنسي ايمن و محكم انتخاب كرد تا علاوه بر ايمني براي محوطه باغ ، داراي زيبايي چشمگيري باشد كه در زيبايي جلوه ساختمان موثر است . پس مي توان گفت بهترين انتخاب براي خريد مناسب يك درب باغ دو موضوع حائز اهميت مي باشد ، امنيت و زيبايي كه در ساختمان و معماري باغ نقش بسزايي دارد.

قيمت حفاظ فرفورژه ۱۴۰۱ (خريد نرده حفاظ فرفورژه پنجره)


قيمت حفاظ پنجره فرفورژه: حفاظ هاي فرفورژه تشكيل شده از گل نردهايي از جنس چدني و در بعضي مواقع آلومينيومي مي باشد و همچنين با چهار پهلو هاي فرفورژه مي توانند در اشكال مختلف و گوناگوني مثلا شكل يك درخت يا هر شكلي كه قابل طراحي و اجرا باشد ساخته شوند. نرده پنجره فرفورژه هم  بسيار مقاوم و مستحكم همانند حفاظ پنجره ساده باشد.  در اين مقاله از سايت آهن ايرانيان قصد داريم درباره قيمت، متريال و ويژگي هاي حفاظ هاي فرفروژه صحبت كنيم. نرده هاي حفاظ پنجره در ساختمان هاي مدرن و امروزي هميشه از مدل فرفورژه ساخته مي شود چرا كه كاربرد اين متريال و مواد در ساختمان ها بسيار بيشتر است.

نحوه محاسبه قيمت حفاظ آكاردئوني


قيمت حفاظ آكاردئوني با توجه به جنس آن ها و البته كيفيت ميتواند متفاوت باشد. اگر قصد استفاده از اين درها را داريد. متناسب با ويژگي هاي مختلف قيمت هر متر مربع درب آكاردئوني ميتواند از 200 هزار تومان شروع شده، و به 2 ميليون تومان هم برسد. اما قطعا ارزش هزينه ايي كه ميشود را خواهد داشت.(قيمت روز 22 شهريور 1401) چرا كه با امنيت بالايي كه حفاظ آكاردئوني ارائه مي كند. مانع از سوء استفاده از حريم شخصي شما خواهد شد.
با خريد محافظ درب آپارتمان از صنايع فلزي سندون ميتوانيد علاوه بر افزايش زيبايي ورودي هاي خود از امنيت كامل درب ها و همچنين كيفيت آن ها مطمئن باشيد. قيمت درب هاي آكاردئوني فلزي بر اساس متر مربع وطرح هاي مختلف محاسبه ميشود. كه اين طرح ها بر اثاث سليقه مشتري متغير است. تنها دانستن ابعاد و مساحت و انتخاب طرح دلخواه براي تعيين قيمت حفاظ درب آپارتمان كافي است. اما اندازه گيري دقيق نيازمند تجربه و مهارت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۶:۱۸ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

قيمت نرده حفاظ پنجره در تهران

قيمت نرده حفاظ پنجره در تهران


نرده پنجره فرفورژه علاوه بر ايمني، استحكام و ظاهر زيبا، قيمت نرده پنجره فرفورژه متري بسيار مناسب و مقرون به صرفه اي هم دارد. نرده ها و حفاظ  پنجره فرفورژه با استفاده از برش ليزر توليد مي شوند.قيمت انواع حفاظ پنجره با طرح فرفورژه پس از اندازه گيري ابعاد و طول و عرض پنجره به طور شفاف و واضح بيان و اعلام مي شود. البته كه اندازه پنجره تاثير زيادي در تخمين قيمت نهايي دارد ولي مهمترين عامل تعيين قيمت جنس سازه است. هر چه پروفيل فرفورژه تراكم بيشتري داشته باشد، وزن سازه هم بيشتر شده و قيمت بالاتر مي رود.مورد بعدي در تعيين محدوده قيمت طرح حفاظ پنجره است. براي مثال گل هاي سنگين با تراكم بالا، نياز به متريال بيشتري دارند و از سويي كارهاي پيچيده با ظرافت هاي زياد، دستمزد و هزينه ساخت را بيشتر مي كند. بالا رفتن قيمت حفاظ پنجره ارتباط مستقيم با اين سه عامل مطرح شده دارد.

حفاظ نرده آهني روي ديوار توضيحات تكميلي:


يكي از بهترين حفاظهايي كه معمولاً روي ديوارها از آن استفاده ميشود حفاظ نرده آهني روي ديوار است. حفاظ نرده آهني روي ديوار در ارتفاعي بين ۵۰ تا ۱۲۰ سانتيمتر در بازار وجود دارد و معمولاً بر روي ديوار‌‌‌‌هاي دور حياط ساختمان كار گذاشته ميشود.
به دليل جنس فولاد و نوك‌‌‌‌هاي تيز و برنده و همچنين شاخك‌‌‌‌هاي درهمتنيده و نامنظم مانند شاخ گوزن، عبور افراد را غيرممكن ساخته و به امنيت منزل مي افزايد. حفاظ‌‌‌‌هاي ديگري مانند حفاظ نرده آهني روي ديوار كه به صورت ثابت و ميل‌‌‌‌هاي وجود دارند كه سبب امنيت بيشتر شده و علاوه بر اين نرده آهني روي ديوار نيز در بحث لوازم حفاظتي منزل پركاربرد است.
حفاظ‌‌‌‌هاي ديگري مانند حفاظ نرده آهني روي ديوار اي يا حفاظ آلومينيومي نيز براي ديوارهايي با ارتفاع كم وجود دارد كه ممكن است زيبايي بيشتري داشته باشند.
اما ازلحاظ ايمني، قدرت و كارايي حفظ شاخ گوزني را ندارند. نرده آهني روي ديوار باقابليت رنگپذيري كه دارد قابليت ست شدن با تمام نما‌‌‌‌هاي متفاوت ساختمان را داشته تا در كنار تأمين امنيت زيبايي خانه را افزايش دهد.

مزاياي استفاده از حفاظ شاخ گوزني چيست؟


حفاظ شاخ گوزني داراي مزيت‌هاي بسيار زيادي است به اين صورت كه از اصلي‌ترين مزاياي اين حفاظ‌ها به دليل شاخه‌هاي تيز زيادي كه به صورت در هم تنيده دارد موجب مي‌شود درصد عبور را بسيار كاهش ميدهند. از ديگر مزيت‌هاي استفاده از قيمت حفاظ شاخ گوزني به دليل امكان افزايش شاخه‌هاي تيز و طراحي منحصر به فردي كه دارد و در انواع ارتفاع‌هاي متعدد و عرض‌هاي مناسب مي‌تواند به صورت كامل سطح ديوار را كاملا پوشش دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۸:۴۳ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

حفاظ پنجره آهني سفارشي

حفاظ پنجره آهني سفارشي


خواه خانه باشد يا تجارت - حفاظ پنجره آهني سفارشي مي تواند در عين امنيت بيشتر فضاي بيروني فضاي شما را متحول كند! حفاظ هاي پنجره نبايد زشت باشند! ما مي‌توانيم چيزي واقعاً هنري بسازيم و مي‌توانيم آن را در داخل يا خارج نصب كنيم – به هر سليقه شما ممكن است. پنجره فرفورژه سفارشي به سبك سنتي با يك دريچه مشكي ساتن رنگ آميزي شده با عناصر مستقيم براي يك ملك مسكوني در تهران. آهن فرفورژه حفاظ پنجره سبك آرت دكو با رنگ مشكي ساتن با عناصر خط شكسته براي يك ملك مسكوني در شهر قديمي ري. مشتري خواهان امنيت و ايمني بود، با اين حال آنها خواهان شعله ور شدن هنري در طراحي بودند. نرده هاي پنجره اي آهني پاسخي براي باز گذاشتن پنجره ها در عين ايمن نگه داشتن خانه شما هستند. حفاظ آهني پنجره شش طرح استاندارد را ارائه مي دهند .

خريد حفاظ شاخ گوزني ارزان در تهران و كرج


فروشگاه حفاظ سازه در آذر ۱۳۹۲ با درك سريع وصحيح از نياز روز مردم در زمينه ايمن‌سازي و زيبا‌سازي ساختمان‌ها، شروع به توليد، فروش و ارسال انواع حفاظ‌هاي حفاظ شاخ گوزني با قيمت ارزان و ارسال مستقيم از درب كارخانه تهران (جهت پروژه‌هاي اجرايي تهران، كرج، و شهر‌هاي اطراف، بصورت مقرون بصرفه واقتصادي) نمود.
در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ اين مجموعه نمايشگاهي و فروشگاهي جهت ارسال ارزان براي هم استاني‌هاي تهراني و استان‌هاي اطراف آن شروع به دپوي عظيم شاخ گوزني از توليدي ۳ سهام دار خود نموده است. اين دپو در فضاي بالغ بر ۶۰۰ متر مربع در طبقه بالاي فروشگاه بصورت سرپوشيده جهت ارسال سريع و ارزان از دو نقطه كشور (يعني ارسال از كاخانه تهران و ارسال از دفتر تهران واقع در بازار آهن شاد آباد) مي‌باشد. لازم به ذكر است كه دپوي خالص شاخ گوزني اين مجموعه در بازار آهن در حال حاضر به بالاي ۱۸۰۰ متر حفاظ قابل ارسال افزايش يافته است.

حفاظ درب در بازار تهران


حفاظ آكاردئوني معمولاً از تيغه‌هايي كه به صورت مورب روي هم قرار گرفته‌اند ساخته مي‌شود. اين درب‌ها در زمان استفاده باز مي‌شوند و به عنوان يك محافظ قدرتمند كار خود را آغاز مي‌كنند و پس از استفاده، تيغه‌ها به صورت كشويي روي هم جمع مي‌شوند تا فضاي بسيار محدودي بگيرند. از اين رو گاهي به اين محصول، درب تاشو هم گفته مي‌شود.

جمع‌شدن درب باعث مي‌شود از يك سو فضاي بسيار كمي را اشغال كند و از سوي ديگر مانع رفت‌و‌آمد آسان هم نشود. همچنين جمع شدن اين حفاظ موجب حفظ زيبايي فضا در هنگام استفاده نكردن از آن  است.

اين تيغه‌ها با استفاده از يك شيوه اتصال به نام پَرچ‌كاري به هم متصل مي شوند كه بسيار محكم و قابل اعتماد است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۸:۱۳ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

آردواز نمايي زيبا به ساختمان شما خواهد داد

رنگ حفاظ آكاردئوني آهني


انتخاب رنگ درب آكاردئوني كاملاً به فضايي كه در آن نصب مي‌شود بستگي دارد و مطابق سليقه شما است.
رنگ‌آميزي اين درب از يك سو باعث مي‌شود تا جلوي خوردگي آن گرفته شود و عمر مفيد آن بسيار طولاني شود و از سوي ديگر زيبايي آن را دوچندان مي‌كند. ضمن اين كه رنگ‌آميزي كمك مي‌كند تا درب با ديگر اجزاي ساختمان هماهنگ شود.
در بين رنگ‌هاي قابل استفاده براي اين محصول، برخي رنگ‌ها محبوبيت بيشتري دارند و مشتريان ترجيح مي‌دهند تا از اين رنگ‌ها براي حفاظ خود استفاده كنند.
رنگ‌‌هاي مشكي، مشكي مسي، قهوه‌‌اي سوخته، سفيد و سفيد نقره‌‌اي ازجمله رنگ‌ هاي پرطرفدار است.

آردواز نمايي زيبا به ساختمان شما خواهد داد


آردواز – در واقع اينطور گفته مي شود كه شما ميتوانيد از آردواز براي زيباتر شدن نماي ساختمان خود استفاده كنيد.
شما در اين بخش قادر خواهيد بود كه از كنيتكس استفاده كنيد تا رنگ رويه سيماني را تغيير دهيد.
دقت داشته باشيد كه در اين حال نماي كنيتكس براي رنگ دهي و زيبايي بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.
شايد بتوان به طور كل اينگونه گفت كه اگر در زمان هاي قديم از اين نوع مصالح به وفور استفاده مي شد، امروزه هم استفاده از اين نوع پوشش ها در واقع به عنوان يك نماي زيبا براي ساختمان شماست و ميتوانيد در عين اينكه امنيت ساختمان خود را افزايش دهيد قادر خواهيد بود. كه هرآنچه كه نياز است را در زمينه زيبايي براي ساختمان خود فراهم كنيد.

قيمت نرده حفاظ شاخ گوزني


در بين توليد كننده‌گان حفاظ ساختمان بيشترين محصولي كه با احتساب وزن فروخته مي‌شود حفاظ سر نيزه اي است كه قيمت حفاظ سرنيزه اي با توجه با اينكه از پروفيل و چهار سو ساخته مي‌شود از ساير حفاظ هاي توليد شده بيشتر خواهد شد. در ساخت حفاظ هاي ديگر مانند حفاظ بوته اي و حفاظ نيزار نيز اين مورد صادق است. متاسفانه بيشترين موارد سو ء استفاده هنگامي ايجاد مي‌شود كه يك كالاي ساخته شده مواد اوليه آن را به كيلو خريداري كرده و به صورت متر طول يا متر مربع فروخته شود كه اين مسئله سبب مي‌شود كه كاهش وزن محافظ فلزي روي ديوار سود بيشتري را نصيب توليد كننده مي‌كند.

در مورد حفاظ ساختمان كه همان طور كه از قبل گفتم مشخص نيست چه كسي اين نرده فلزي را توليد كرده و بر حسب متراژ فروخته و گذشت زمان متري فروختن اين محصول را تثبيت كرده بايد با اطلاع رساني صحيح و نوشتن مقالات مرتبط به اين مورد بتوانيم زمينه فروش كيلويي نرده حفاظ هاي ديگر را مانند حفاظ نيزه اي فراهم كنيم. از ديگر موارد موثر در تاثير ميل گرد بر قيمت حفاظ شاخ گوزني استفاده بيشتر از ميل گرد در حفاظ بوته اي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۶:۴۷ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

طريقه قيمت گزاري روي حفاظ ديوار

كيفيت محافظ پنجره ساده به چه صورت است ؟


ميشه گفت اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود حفاظ آهني ساده پنجره طرفداران زيادي داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا داراي كيفيت هاي بسيار بالايي هستند . اولين قسمتي كه يك خريدار به آن دقت مي كند نيز همين كيفيت است . در اصل اگر نياز مشتري توسط اين مدل نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيحشان استفاده از نرده پنجره آهني و حتي استيل باشد. البته با افزايش استفاده از حفاظ پنجره ساده و شيك در سال هاي اخير نشان مي دهد. كه اين محصولات شانس بالايي را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده كه توانسته است تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

تعيين قيمت درب آكاردئوني


۱- ابعاد در: هر چه در جمع‌وجورتر بوده و طول و عرض كمتري داشته باشد، باعث مي‌شود تا وزن كمتر و در نتيجه قيمت پايين‌تري پرداخت شود. هر چه طول و عرض درب كمتر باشد، قيمت محصول هم كاهش پيدا خواهد كرد.

اندازه درب‌هاي آكاردئوني استاندارد چندان مشخصي ندارد، ولي بيشتر در بازه ۲ تا ۳ متر مربع است. امروز درب‌هاي ضدسرقت با اندازه ۲۱۰ در ۱۱۰ توليد و عرضه مي‌شوند و از اين رو درب ‌ها هم در اندازه‌هايي نزديك به اين اعداد ساخته مي‌شوند.

۲- قفل توكار: قرار دادن قفل توكار هم قيمت حفاظ آكاردئون را بالا مي‌برد.

۳- طرح در: نوع طرح حفاظ درب هم روي قيمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌هاي سنگين استفاده نشده باشد، وزن كمتري داشته و ارزان‌تر خواهد بود. هر چه حفاظ طرح پيچيده‌تري داشته باشد، قيمت بالاتري هم خواهد داشت. طرح‌هاي ساده‌تر قيمت مناسب‌تري را در پي دارند.

۴- تراكم در: هر چه فاصله تيغه‌هاي عمودي درب‌ها بيشتر باشد، به معناي استفاده كمتر از تيغه‌هاي عمودي و در نتيجه كاهش قيمت درب است. هر چه تيغه‌هاي درب ضد سرقت بيشتر باشد، اين تيغه‌ها به هم نزديك‌تر شده و امنيت بيشتري را فراهم مي‌كند؛ اما از سوي ديگر اين كار باعث افزايش فولاد مورد نياز و در نتيجه بالا رفتن قيمت محصول خواهد شد.

طريقه قيمت گزاري روي حفاظ ديوار


در مشاوراتي كه من خودم شخصا به خريداران ارائه ميد‌هم اكثر خريداران از فاصله قيمت حفاظ شاخ گوزني و قيمت حفاظ بوته اي تعجب كرده و دليل آن را مي‌پرسند كه به نظر من تا وقتي كه هر دو محصول را از نزديك نبينند نمي‌توانند اين اختلاف قيمت را قبول كنند. در نرده حفاظ فلزي روي ديوار از نوع بوته اي يا پر تراكم متراژ مصرفي از ۹۰ يا ۱۰۰ متر به حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ متر ميرسد اين افزايش در راستاي بيشتر شدن عرض حفاظ ساختمان و بالا رفتن امنيت صورت مي‌گيرد كه اگر حدود ۵۰ درصد مواد اوليه بيشتري را در ساخت حفاظ ساختمان ميبايست مصرف كرد. اين نوع از نرده حفاظ روي ديوار هم براي بالا بردن ضريب ايمني توليد مي‌شود و هم در نماي ساختمان اثر مثبت مي‌گذارد.

آنچه كه دراين مقاله به صورت مختصر برايتان توضيح داديم اين بود كه تقريبا به غير از دستمزد بيشترين تاثير را ميله گرد در ساخت نرده حفاظ دارد بنا براين اين روش كه حفاظ ساختمان برحسب متر طول فروخته مي‌شود شايد محل اشكال داشته باشد كه افراد سود جو به راحتي از اين موقعيت استفاده كرده و با دادن مشخصات هم سان با شركت هاي معتبر و قيمت پايين تر نسبت به جذب مشتري بيشتر اقدام كرده و از مشاوران شان هم از اين اختلاف صحبتي به ميان نمي‌آورند. آنچه كه در اين نوشته بيشتر بايد به آن اشاره مي‌شد تاثير مستقيم سايز و متراژ مصرفي در ساخت محافظ فلزي روي ديوار است. اين عامل تا حدي مهم است كه حتما در بخش هاي ديگر بيشتر به اين امر خواهيم پرداخت.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۴:۵۶ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

نرده پنجره مدرن و فرفورژه

نكاتي كه در هنگام خريد نرده ريلي بايد بدانيم


در هنگام خريد نرده ريلي بايد نكاتي را رعايت كنيد تا در نهايت محصول خوب و مناسبي را خريداري كنيد. مهم‌ ترين آن‌ ها در زير ليست كرده‌ ايم. با رعايت نكات زير مي‌ توانيد حفاظ متناسبي با بودجه خود خريداري كنيد.

انتخاب بهترين درب آكاردئوني با توجه به بودجه مورد نظر كه در استحكام درب و نرده نيز تاثير گذار است.
از مركز آهن خريد كنيد تا درب‌ هايي با كيفيت بالا و مواد اوليه مرغوب را خريداري كنيد.
نرده‌ اي كه انتخاب مي‌كنيد حداقل سه گل باشد.
روي نرده حداقل دو جا براي قفل وجود داشته باشد.
درب بايد بي‌ سر و صدا باز و بسته شود و روان حركت كند.
انتخاب درب آكاردئوني با در نظر گرفتن شرايط محيطي كه قرار است درب در آن نصب شود.

نرده پنجره مدرن و فرفورژه


حفاظ پنجره فرفورژه : حفاظ پنجره طرح دار به دليل زيبايي خاصي كه مختص خودش دارد، بيش از هر حفاظ ديگري مورد توجه مشتريان قرار مي گيرد. تا جايي كه علي رغم اينكه اين محصول عموماً براي منزل و ساختمان هاي مسكوني استفاده مي شود؛ اما در شركت ها و اماكن تجاري هم مشتريان به دليل زيبايي خاص اين پنجره ها و جلب منظره اي لوكس و مدرن از اين حفاظ ها استفاده مي كنند.

ساده ترين و كم هزينه ترين راه براي محافظت از درب و پنجره ورودي منزل، نصب حفاظ آهني است. حفاظ پنجره آهني يك سازه فلزي ساده نيست. حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پروفيلي پنجره از انواع حفاظ آهني با طراحي هاي ويژه هستند كه اغلب در طبقه اول ساختمان نصب مي شوند. جالب است بدانيد كه با وجود طرح هاي جديد حفاظ پنجره مدرن ، هنوز هم حفاظ پنجره آهني ساده طرفداراني دارد. شايد تصور مي كنيد كه ديگر دوران حفاظ هاي ساده و فلزي گذشته است ولي در برخي از ساختمان ها تنها همين سازه هاي آهني، براي جلوگيري از سرقت نصب مي شوند.

از كجا حفاظ شاخ گوزني بخريم ؟


حفاظ شاخ گوزني يك نوع حفاظ است. كه از ميلگرد ساخته ميشود. اين نوع حفاظ  توسط گروه توليدي حفاظ سازه به  بخش هايي به شكل شاخ گوزن تبديل ميشود. كه جهت افزايش امنيت ساختمان ها و باغ ويلاها با كيفيت هاي مختلف توليد شده است. از اين رو انتخاب بهترين مكان توليدي براي دستيابي به كيفيتي مناسب بسيار مهم مي باشد.

حفاظ شاخ گوزني بهترين محافظي است كه مي توانيد براي منزل خود تهيه كنيد، آن را بر روي ديوار ها نصب كنيد و از ورود سارقين به ساختمان خود جلوگيري كنيد.

به طور كلي بهترين محل براي خريد حفاظ شاخگوزني توليد كنندگان اين حفاظ هاي آهني هستند، شما مي توانيد با مراجعه به كارگاه هاي توليدي حفاظ ها و يا به مراكز فروش اينترنتي حفاظ.  بهترين حفاظ شاخگوزني را براي منزل خود خريداري كنيد.

فروشگاه اينترنتي  حفاظ حامد، يكي از معتبر ترين مراكز فروش انواع حفاظ است. كه با حذف واسطه ها، حفاظ هاي شاخ گوزني را با بهترين كيفيت به كليه خريداران عرضه مي نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۲:۴۶ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)