ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

فكر و ايده ي ساخت حفاظ شاخ گوزني

ساخت حفاظ روي ديوار شاخ گوزني

نرده شاخ گوزني در شهرهاي بزرگ به ويژه در تهران از حفاظ شاخ گوزني به عنوان حفاظ ديوار  به وسعت زياد استفاده مي شود و درخواست در اين شهرها سيار بالا مي باشد . در ادامه به طور كامل مراحلي كه به ساخت اين نوع حفاظ ها منجر مي شود را توضيح خواهيم داد . براي توليد حفاظ شاخ گوزني اصول هاي خاصي رعايت مي شود و افراد با تجربه در اين زمينه سعي دارند كه با فراهم ساختن شرايط خاص در ساخت اين محصولات امكان استفاده از آنها را گسترده كنند . با استفاده از جوشكاري فلزات مختلف حفاظ ديوار شاخ گوزني توليد مي شود. در واقع ما براي اتصال دادن ميله هايي كه به اين منظور تهيه و توليد شده اند به جوش زدن آنها نيازمنديم .
مراحل توليد و آماده سازي اين گونه حفاظ ها اگر چه زمان بر مي باشد ولي فرايند نصب و اجراي آنها بسيار راحت مي باشد و در كوتاهترين مدت زمان صورت مي گيرد . اگر چه براي ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزني به تخصص در اين زمينه نياز است ولي با تمرين و مطالعه ي مراحل مختلف مي توان به آساني فعاليت در اين زمينه را شروع كرد . اين نوع نرده ها كه با آرايش خاصي از چسبيده شدن فلزات ايجاد مي شود،  مي تواند به آساني سبب ايجاد امنيت براي منزل شما باشد . با چنين نرده هاي حافظ ديگر نگران سارقان نخواهيد بود. كافي است اندكي هزينه كنيد تا براي هميشه به ويژه در سفر نگراني ها را از خود دور كنيد . در برخي از مناطق شهر سرقت از منازل امري بسيار شايع گرديده شده است و هر روز شاهد برخي از همسايه هستيم كه گرفتار سارقا گرديده اند به همين دليل به كارگيري حافظ در اين مناطق امري ضروري است كه مي تواند از ورود هر بيگانه به طور كامل جلوگيري كند .


فكر و ايده ي ساخت حفاظ شاخ گوزني

ايده ي ساخت اين موع حفاظ اينگونه هست كه كاملا الهام گرفته از طبيعت است . تنها تبديلي كه صورت گرفته به علت عدم استفاده از چوب درختان به كارگيري فلزات ايده ي بي نظير بوده است . زيرا فلزات مقاومت بالايي دارند و اين امر سبب شده است كه كارايي  آنها نيز بيشتر باشد . با محبوبيت بيشتر حفاظ شاخ گوزني امروزه مي توانيم شاهد به كارگيري آن ها در بخش هاي مختلف باشيم، به ويژه ساختمان هاي بزرگ ساخته شده به شدت به امنيت بالايي نيازمند هستند و استفاده از اين حفاظ شاخ گوزني ايده ي مناسبي براي دستيابي به امنيت بيشتر در مقابل هزينه هاي كم است . . قبل از سفارش اين گونه حفاظ ها مي توانيد در مورد طول و رنگ و البته برخي از ويژگي هاي ديگر آنها اظهار نظر كنيد . معمولا افرادي كه در ساخت اين گونه حفاظ ها فعاليت دارند نظر مشتري را در تهيه ي آن ها به كار مي گيرند . تهيه و آماده سازي آن ها نيز آسان است به همين دليل در كوتاهترين مدت كه سفارش داده ايد مي توانيد آنها را دريافت كنيد .
افراد زيادي نسبت به اين انتخاب دو دل باشند و يا اينكه احساس ميكنند كه در حالت كلي به حفاظ ديوار و حفاظ ساختمان نياز ندارند.
از آنجا كه ما در اين حوزه در حال فعاليت هستيم، تعداد وسيعي از مشتريان ما بعد از سرقت و دست برد به ساختمانشان، به فكر سفارش حفاظ براي ساختمان خود افتاده اند. به تعبير درست تر تقريبا افرادي كه از ساختمانشان هنوز سرقتي انجام نشده باشد و سفارش حفاظ داده باشند بسيار كم است.


منبع : درب آكاردئوني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۸:۲۷ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

مزاياي حفاظ درب

حفاظ درب


حفاظ درب جهت تقويت در منزل و حفاظتي كه به حفاظ آكاردئوني ، حفاظ درب آپارتمان مدل جديد ، حفاظ كشويي كركره اي ، نرده درب ورودي و حفاظ پشت درب ضد سرقت معروف است براي ايجاد امنيت در ساختمان و ورودي ها طراحي شده كه برخي پيچيده و برخي ساختار ساده تري دارند. درب آكاردئوني از ساده ترين و مستحكم ترين سازه هاي جلوي درب حفاظتي ميباشد .
با نصب درب آكاردئوني مي توان از ورود سارقين به داخل ساختمان جلوگيري كرد و قيمت درب آكاردئون با توجه به طرح حفاظ ها متفاوت است و بر اساس متر مربع مي باشد. در واقع حفاظ آكاردئوني از درب هاي ضد سرقت محسوب مي شود كه قابل نصب در هر فضايي است.

انواع درب آكاردئوني


درب هاي آكاردئوني معمولا از جنس آهن و يا فولاد هستند. حفاظ درب آپارتمان مدل جديد بسته به شكل ظاهري و طراحي آن ها تفكيك ميشوند؛ در زير انواع اين درب ها را ليست كرده ايم؛
•    درب اكاردئوني سه لوزي (۲ خم)
•    درب آكاردئوني سه لوزي (چهار خم)
•    درب اكاردئوني سه لوزي تسمه نقش دار(چهار خم)
•    درب اكاردئوني مدل چهار لوزي
•    درب آكاردئوني چهار لوزي (تسمه نقش دار)
•    درب آكاردئوني مدل ايتاليايي
•    درب اكاردئوني مدل ايتاليايي (تسمه نقش دار)
•    درب آكاردئوني مدل پيچ(شكلاتي)
•    درب آكاردئوني مدل پيچ شكلاتي (تسمه ي نقش دار)
•    درب آكاردئوني مدل دوبل(پرچ مخفي)
•    درب آكاردئوني مدل دوبل پرچ مخفي(تسمه نقش دار)
•    درب آكاردئوني مدل دوجداره سفارشي
•    درب آكاردئوني مدل دوجداره سلطنتي(تسمه نقش دار)
•    درب آكاردئوني مدل دوجداره سفارشي پرچ مخفي

مزاياي حفاظ درب


•    اين حفاظ‌ها مقاومت بالايي دارند.
•    آن‌ها داراي مدل‌هاي متنوعي هستند.
•    حفاظ آكاردئوني فضاي كمي را اشغال مي‌كند.
•    اين محصول ماندگاري بالايي در شرايط جوي و دمايي مختلف دارد.
•    مي‌توان قفل‌هاي روكار و توكار مختلفي را روي آن‌ها نصب كرد.
•    نياز به نيروي برق ندارد.
•    آن‌ها به راحتي با دست باز و بسته مي‌شود.

معايب حفاظ درب آكاردئوني


يك اشكالي كه به اين حفاظ‌ها نسبت مي‌دهند، برقي نبودن آن‌ها است. اين باعث مي‌شود كه فاقد هشدار دهنده‌هاي ديجيتالي باشند. اما اگر با دقت توجه كنيم، اين عيب مي‌تواند بك مزيت نيز به حساب آيد. چراكه حفاظ‌هاي آكاردئوني در نبود برق نيز امنيت درب‌ها را تأمين مي‌كنند.
ظاهر حفاظ آهني درب آكاردئوني
همانطور كه در قسمت‌هاي قبلي گفتيم، تنوع در توليد حفاظ‌ها زياد است. اين خبر خوبي براي خريداران به شمار مي‌رود. چراكه مي‌توانند خريد خود را براساس سليقه شخصي‌شان انجام دهند. اين تنوع در طرح و رنگ حفاظ‌ها وجود دارد. اين موضوع به شما كمك مي‌كند رنگ و طرح آن را متناسب با درب انتخاب كنيد. در اين صورت ظاهر حفاظ در جلوه درب ساختمان تأثير خواهد داشت.
حفاظ آكاردئوني فلزي را مي توان در مغازه هاي مختلف و حتي پاساژ ها نيز مورد استفاده قرار داد زيرا در هنگام باز و بسته شدن اين حافظ هاي آهني نياز به فضاي بسيار كمي دارند در نتيجه مشكلي براي رفت و آمد مشتريان در محيط هاي تجاري بوجود نخواهد آمد. درب آكاردئوني آهني معمولا مي تواند براي مكان هاي عمومي مانند بانك ها نيز بسيار كاربردي باشد زيرا در بانك ها نيز معمولا هم نياز به درب هايي ضد سرقت و ايمن بوده و هم نياز است تا فضايي از بانك را اين درب ها اشغال نكنند. كاربرد هاي بسيار زياد درب حفاظ ضد سرقت آكاردئوني باعث شده كه ميزان استفاده از اين درب ها روز به روز بيشتر شود.

منبع : درب آكاردئوني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۱:۳۰ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)