ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

درب فلزي

به طور كلي در انواع درب هاي فلزي با موارد زير رو به رو هستيم:


•    امكان نصب قفل مكانيكي و قفل برقي و قفل حياطي را دارا است.
•    امكان نصب انواع دستگيره بر روي لنگه فراهم مي باشد.
•    اندازه درب ها هم به صورت استاندارد به صورت تك لنگه، يك و نيم لنگه و دو لنگه و همچنين ابعاد به درخواست مشتري قابل تغيير مي باشد.
•    برشكاري با دستگاه هاي تمام اتوماتيك انجام مي شود. كه در عين ظرافت برش هيچ آسيبي به استحكام ورق فولادي وارد نمي كند .
•    جوشكاري درب ها با ماشين آلات پيش رفته انجام مي پذيرد . كه داراي استحكام بسيار بالايي مي باشد .
•    شيشه بكار رفته در درب، شيشه هاي رفلكس سكوريت شده مي باشد. كه هم زيبايي آينه را دارا بوده و هم كاملا در مقابل ضربه نشكن مي باشد .
•    سطح درب ها بعد از مرحله ساخت در چندين مرحله از هرگونه آلاينده اي پاك مي شوند. تا پودر رنگ الكترواستاتيك تمامي سطح قطعه را بپوشاند .و بعد از پخت در كوره يك كيفيت عالي و استاندارد تحويل مشتري مي گردد .
•    درب فلزي هنگام ساخت و مونتاژ قبل از رنگ و بعد از رنگ، رگلاژ مي شوند . تا از روان باز و بسته شدن لنگه اطمينان حاصل گردد . به همين خاطر هنگام نصب هيچ احتياجي به رگلاژ مجدد نمي باشد .

درب فلزي حفاظ سازه در باغ و ويلا:


امروزه داشتن يك باغ يا ويلا براي بسياري از خانواده هاي ايراني به يك امر عادي تبديل شده است. و مردم براي اينكه حداقل يك روز در هفته از شلوغي و هواي آلوده شهرها در امان باشند. سعي مي كنند. يك باغ يا ويلاي كوچك در خارج از شهر و در هوايي ايده آل داشته باشند.
درب ورودي باغ يا ويلا بعنوان اولين چشم انداز يك باغ مي باشد. همانطور كه در صنعت ساختمان سازي نماي ساختمان بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اولين چشم انداز منزل از بيرون مي باشد. در موضوع باغ و ويلا نيز درب فلزي فرفورژه از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد.


منبع : حفاظ شاخ گوزني


برچسب: درب فلزي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۵:۲۲ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

درب ليزري

آشنايي با انواع درب ليزري شركت آهن ايرانيان


امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب ليزري آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب ليزري هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ليزري آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب سي ان سي


همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب ليزري ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب ويلايي برش ليزري


ساخت درب ليزري هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

 

منبع : آفتاب آنلاين


برچسب: درب ليزري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۲:۲۹ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

انواع حفاظ پنجره

ميزان تنوع در درب فرفورژه جديد

همانگونه كه اطلاع داريد ، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب فرفورژه جديد هم انجام مي شود.


انواع حفاظ پنجره و كارايي هاي آن

زماني كه صحبت از انواع حفاظ پنجره به ميان مي آيد، بدون شك ميدانيد كه منظور همان ميله هايي هستند كه از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يك حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شكست شما ايجاد مي كنند. اما چرا انواع حفاظ پنجره امروزه جز بخش هايي است كه نميتوانيد در ساخت خانه و مكان هاي ديگر از آن صرف نظر كنيد؟
زماني كه صحبت از انواع حفاظ پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب انواع حفاظ پنجره يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.


ويژگي‌هاي انواع انواع حفاظ ديوار

حفاظ ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شكل با يكديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند انواع حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب كنند. حال سوال اين است كه اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه انواع حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحكام و مقاومت آن‌ها كمك كند. در واقع جنس‌هاي مختلف بكار رفته در انواع حفاظ روي ديوار با يكديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.
ارتفاع‌هاي انواع حفاظ ديوار ها نيز بر اساس نوع كاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه از انواع حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مكاني استفاده كنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراكم انواع حفاظ ديوار نيز يكي ديگر از مواردي است كه در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينكه با افزايش تراكم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحكم بودن آن نيز كمك كند.

 

منبع : حفاظ آكاردئوني


برچسب: حفاظ ديوار، حفاظ پنجره، درب فرفورژه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۷:۳۴ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

درب فلزي

آشنايي با انواع درب پاركينگ و حياط ويلايي


درب ويلايي امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.
آيا شما هم با انواع درب ويلايي آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟
درب ويلايي هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.
در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ويلايي آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.
كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.
البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

ساخت درب حياط ويلايي


ساخت درب حياط ويلايي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.
در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ويلايي از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب فلزي پاركينگ


البته انواع درب فلزي پاركينگ يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ويلايي ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فلزي پاركينگ ويلايي استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.


منبع : حفاظ سازه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۳:۴۶ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

قيمت نرده

ميزان هزينه و قيمت خريد حفاظ تراس در گروه صنعتي فرفورژه آنلاين


 
شما با پرداخت قيمت حفاظ تراس مي توانيد يك  دژ محكم جلوي پنجره و تراس خانه خود داشته باشيد. با توجه به اينكه پنجره ها و بالكن ها يكي از نقاط ضعف آپارتمان ها و ادارات مختلف براي ورود افراد متفرقه هستند، استفاده از حفاظ تراس اهميت بسيار زيادي براي ايمني و امنيت آنها دارد. البته براي رسيدن به ايمني كامل در حفاظ بالكن شما حتماً بايد هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر نحوه و كيفيت نصب به بهترين شكل عمل نماييد. ساخت و نصب حفاظ بالكن كار كاملا حرفه اي و تخصصي بوده و علاوه بر ابزارها و مواد اوليه لازم نياز به تجهيزات مدرن نيز خواهد داشت.


فاكتورهاي تاثير گذار بر روي قيمت نرده 

ماهيت فلز باعث شكل پذيري آسان آن شده است. فرقي نمي كند طراح، طرح پيچيده و يا طرح ساده اي را  در ذهن دارد در هر صورت با فلز مي تواند ايده هايش را پياده سازي كند. همين امر سبب پيدايش انواع نرده هاي راه پله شده است كه در ادامه به صورت مختصر معرفي خواهيم كرد. تفاوت قيمت تفاوت طرح و تفاوت در ميزان استحكام و ايمني از مهمترين فاكتور هايي است كه سبب پيدايش دسته بندي هاي گوناگون مي شود. در ادامه انواع نرده هاي راه پله و تفاوت هاي آن ها از لحاظ ظاهري، قيمت نرده و … بررسي مي شود.


درب كشويي آكاردئوني آهني بهترين راه براي ايمن ماندن خانه شما

اگر خواسته ي شما اين است كه آرامش را به خود و اعضاي خانواده خود هديه دهيد بايد توجه داشته باشيد. كه نيز به قيمت درب كشويي آكاردئوني محكم و ايمن داريد. يكي از فاكتورهاي مهم در ساخت نرده حفاظ آكاردئوني درب اين است . كه اين حفاظ بايد از مواد عالي و با كيفتيي ساخته شده باشد. تا امنيت و ايمني قابل قبول و مورد توجه شما را تضمين كند .
حفاظ آكاردئوني يا درب يا نرده اكاردئوني پنجره طرح خود را از ساز اكاردئون الهام گرفته است. اين نرده اكاردئوني مانند ساز اكاردئون روان باز و بسته مي شود. از اين رو جاي كمي را اشغال كرده و مانع از گرفتن فضاي جلو درب ساختمان شما مي شود.
اين نرده بايد از كيفيت ساخت قابل قبولي برخوردار باشد تا همچون سپري باشد كه در برابر سارقين از منزل محافظت مي كند.

 

منبع : فرفورژه آنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۲:۰۹ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

درب ورودي

ساخت درب ورودي ساختمان ويلايي


ساخت درب ورودي ساختمان ويلايي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند.
كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.
در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند. كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ورودي ساختمان ويلايي از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است. اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ويلايي فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود. و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

قيمت انواع حفاظ پنجره و حفاظ خانه هاي ويلايي


انواع حفاظ پنجره خانه‌هاي ويلايي در دسترس‌ترين پنجره‌هاي روي زمين هستند. پنجره اين ساختمان‌ها به ويژه در طبقه همكف به سادگي مي‌توانند تبديل به محلي مناسب براي نفوذ به داخل ساختمان شوند. اين موضوع براي خانه‌هاي ويلايي كه در حاشيه‌هاي شهر و دور از مناطق مسكوني ديگر هستند بسيار ضروري‌تر است. حفاظ‌ اين خانه‌ها بايد از نوع مقاوم انتخاب شود و تمام نكات امنيتي لازم در ساخت و نصب آنها رعايت شود
انواع حفاظ پنجره و بالكن و نرده هاي آهني پنجره ها ساده و فرفورژه يكي از اصلي ترين موارد جهت افزايش و بالابردن امنيت ورودي ساختمان است. به همين علت ضرورت استفاده از حفاظ ها و نرده هاي پنجره يك امر بديهي و ثابت شده است. 
هر چه هدف سرقت بدون حفاظ پنجره و ساده تر باشد و از موانع امنيتي كم برخوردار باشد و از حفاظ هاي روي ديوار، درب هاي فلزي با كيفيت و يا حفاظ درب و پنجره آهني استفاده نكرده باشد مي توان گفت هدف بسيار آسان و سريعي براي سرقت شناخته مي شود پس بهتر است قبل از اين اتفاق ناخوشابند و بسيار آسيب زننده به فكر بهبود هر چه بهتر امنيت محل كار و زندگي تان باشيد و تمامي نقص هاي امنيتي كه به راحتي توسط سارقان شناسايي مي شود را خودتان هر چه زودتر برطرف كنيد .

انواع پلكان و قيمت نرده آهني


همانطور كه يادآور شديم، امروزه قيمت نرده آهني تنها به نوع رايج و مرسوم قديمي خود يعني نرده راه پله فلزي منتهي نمي گردد؛ بلكه مي توان نرده راه پله امروزي را به صورت ها و اشكال مختلفي در منازل مسكوني خويش و يا كافي شاپ و رستوران، تالار، فروشگاه هاي بزرگ و پاساژ ها و… بكار بست كه علاوه بر تضمين امنيت، زيبايي دوچنداني را به محيط اطراف خود ببخشد. بنابراين اگر قصد خريد نرده راه پله داريد، بايد اولا به اين نكته واقف باشيد كه نرده راه پله فلزي كه در گذشته به شكل ساده و بي آلايش خويش مرسوم بوده نيز كماكان وجود دارد ولي نه به همان شكل و قالب سنتي خويش؛ بلكه در قالب و طرحي جديد كه با مدل هايي كه در خود در طي اين سال ها ديده است، سبب هجوم مردم به قيمت نرده آهني شده اند. پس هنوز هم مي توان از پله مار پيچ فلزي استفاده كرد با اين تفاوت كه طرح هايي كه در اين حفاظ هاي آهني امروزه در نرده راه پله كارگذاري مي شود طبيعتا با طرح ساده گذشته بسيار متفاوت و زيباتر مي باشند.


منبع : آهن ايرانيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۰:۰۰ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)