ferforgeonline ferforgeonline .

ferforgeonline

نرده پله

نرده فرفورژه بالكن و راه پله


راه پله فضايي است كه دسترسي به طبقات مختلف ساختمان را ممكن مي سازد. نرده ها اصلي ترين عنصر فضاي نرده پله هستند.
بدون وجود آن ها تقريبا استفاده از فضاي راه پله ممكن نيست و بسيار خطر آفرين است.
علاوه بر برقراي ايمني كه به نظر مهم ترين نقش آن مي باشد زيبايي و روح بخشيدن به فضاي بي روح راه پله نيز نقش مهم و پررنگي است كه كمتر به آن توجه مي شود. پله ها به دليل حالت ريتميك و ساده اي كه دارند عمدتا خسته كننده هستند اما وجود نرده اي با طرح زيبا مي تواند اين فضاي خسته كننده را در هم بشكند. از نظر ايمني و استاندارد ها وجود نرده با ارتفاع بين ۹۰ تا ۱۱۰ سانتي متر الزامي مي باشد.

فاكتورهاي تاثير گذار بر روي قيمت نرده راه پله


ماهيت فلز باعث شكل پذيري آسان آن شده است. فرقي نمي كند طراح، طرح پيچيده و يا طرح ساده اي را  در ذهن دارد در هر صورت با فلز مي تواند ايده هايش را پياده سازي كند. همين امر سبب پيدايش انواع نرده هاي راه پله شده است كه در ادامه به صورت مختصر معرفي خواهيم كرد. تفاوت قيمت تفاوت طرح و تفاوت در ميزان استحكام و ايمني از مهمترين فاكتور هايي است كه سبب پيدايش دسته بندي هاي گوناگون مي شود. در ادامه انواع نرده هاي راه پله و تفاوت هاي آن ها از لحاظ ظاهري، قيمت و … بررسي مي شود.

به طور كل ۴ دسته ي كلي در مورد انواع نرده راه پله  وجود دارد :


•    
 نرده هاي فرفوژه كه بسيار شناخته شده است. اين گروه، داراي طرح هاي نسبتا شلوغ تري مي باشند و كاربرد گسترده اي در ساختمان هاي مسكوني دارند.
•    نرده  مدرن: كه با توجه به طرح ، عموما از پروفيل هايي با طول هاي متفاوت كه به يكديگر جوش داده مي شوند، ساخته مي شوند. اين مدل با توجه به طرح هاي ساده تر، علاوه بر ساختمان هاي مسكوني در اكثر ساختمان هاي تجاري ، اداري، درماني و … كاربرد گسترده اي دارند. همچنين در ساختمان هاي بزرگ كه متراژ  در آن ها بالا است اين ،نرده ها مي تواند گزينه مناسبي باشد.
•    طرح ها cnc كه نسبتا جديدتر مي باشد از برش طرح هاي مورد نظر روي ورق هاي فلزي با ليزر شكل مي گيرند.
•    نرده هاي لوكس مي باشند كه عموما طرح هاي پيچيده تري دارند و يا با ديگر متريال ها همچون چوب، شيشه يا … تركيب مي شوند. معمولا اين حفاظ پله مناسب افراديست كه سليقه خاص تري دارند يا دنبال طرح هاي منحصر بفرد مي باشند . به علت پيچيده بودن فرآيند ساخت آن ها قيمت بالاتري هم دارند.

 

منبع : خبرگزاري ايلنا


برچسب: نرده پله،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۲:۴۸ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

حفاظ ديوار شاخ گوزني

حفاظ ديوار شاخ گوزني يعني زيبايي يعني امنيت

از بين حفاظ هاي ديوار كه توليد مي شود نرده شاخ گوزني از قديم تاكنون بسيار مشتري داشته است زيرا هم زيبايي دارد و هم تراكم و طرح خاص آن مانع از عبور سارقين مي شود. علاوه بر آن قيمت نرده ديوار شاخ گوزني نيز از جمله فاكتورهاي مهمي است كه بايد در نظر داشت.

تراكم نرده شاخ گوزني و وزن و ارتفاع آن سبب مي شود تا مشتريان به سمت اين نرده ديوار سوق پيدا كنند. همچنين كيفيت و زيبايي نرده روي ديوار شاخ گوزني نيز سبب مي شود تا نماي خانه بيش از پيش زيبا جلوه كند و همچنين كيفيت بالاي آن نيز سبب اين امر مي شود كه ماندگاري بالايي داشته باشد.

قيمت مناسب نرده آهني

نرده آهني پنجره يا نرده آهني ديوار و همچنين نرده آهني آكاردئوني همگي در شركت آهن ايرانيان با كيفيت و متريال بالا ساخته مي شود رنگ آميزي و همچنين جوشكاري و برشكاري بسيار با دقت و با كيفيت در نظر گرفته شود.

براي تماس با كارشناس فروش و همچنين مشاوره و بازديد رايگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگيريد تا كارشناسان ما در اسرع وقت به محل آمده و بازديد نمايند.

كارشناسان جنبه هاي امنيتي و زيبايي و همچنين بودجه مشتري را براي انتخاب قيمت نرده ديوار مناسب و يا حفاظ آهني پنجره و يا نرده آكاردئوني در نظر مي گيرند تا بهترين انتخاب شما مشتريان انجام شود.

 

منبع : ايسنا


برچسب: حفاظ شاخ گوزني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۸:۴۵ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

رپورتاژ

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!


شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود كه شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت كنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يكي از آسان ترين راه هايي است كه شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت كنيد. دقت داشته باشيد كه انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند كه از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره كرد.

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ هايي است كه شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده كنيد.

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند كرد اما به سبب اينكه هريك از انواع ساختمان هايي كه شما در آن سكونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت كه انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است كه از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شركت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي كنند كه هر يك از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت كه برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه كمك هاي شاياني خواهند كرد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار


انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي‌شود. زماني كه شما مي‌خواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه‌هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع‌تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه‌هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل مؤثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب‌هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي‌هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ‌هاي ساده اي مانند حفاظ‌هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي‌كنيد، حفاظ ديوار مي‌تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي‌شود. شما همچنين مي‌توانيد از حفاظ‌هاي سنگين استفاده كنيد.

حفاظ شاخ گوزني طرحي برگرفته از طبيعت وحشي


مي دانيد كه سارقين مي توانند به راحتي از ديوار خانه شما عبور كرده و وارد حياط شده و به منزل شما دستبرد بزنند. در صورتي كه به دنبال ايمني براي خانه خود هستيد پس فراموش نكنيد كه نرده حفاظ روي ديوار مي تواند نقش نگهباني را ايفا كند كه از خانه شما محافظت مي كند. نرده حفاظ شاخ گوزني يكي از طرح هاي نرده روي ديوار است كه امروزه بسيار پرفروش است ومشتريان بسيار براي ساختمان يا ويلا و خانه باغ هاي خود از آن بهره مي برند. در نظر داشته باشيد كه نرده حفاظ شاخ گوزني در تراكم و ارتفاع هاي متفاوت ساخته مي شود از اين رو شما مي توانيد برحسب فاكتورهايي مانند ارتفاع ديوار و همچنين مجاورت با ساختمان مجاور و ... بهترين حفاظ آهني را انتخاب كنيد. كارشناس فروش ما در هنگام بازديد تمامي جنبه هاي امنيتي را در نظر گرفته و  در نهايت طرح مناسبي را براي شما پيشنهاد مي دهد.
نرده حفاظ شاخ گوزني امروزه در ديوار خانه ها و ساختمان هاي تجاري جا خوش كرده است و اين امر سبب شده تا سارقين نااميد شوند زيرا با وجود اين نرده حفاظ ديگر راهي براي عبور سارقين فرصت طلب باقي نمانده كه نقشه هاي شوم خود را عملي كنند. در نظر داشته باشيد كه نرده حفاظ شاخ گوزني با تراكم و ارتفاع مناسب سبب مي شود تا هيچ جنبده اي نتواند از لابه لاي ميلگردهاي در هم تنيده آن عبور كند. رنگ مات و براق و همچنين تركيب رنگ متنوع در ساخت نرده حفاظ شاخ گوزني در شركت حفاظ سازه به شما اين انتخاب را مي دهد كه برحسب سليقه خود يكي از بهترين حفاظ را انتخاب كنيد. براي تماس با شماره تلفن 09123469705 تماس بگيريد.

حفاظ پنجره شيك و زيبا، نماي خانه شما را دگرگون مي كند


يكي از راه هاي كه مي توان با كمك ان ايمني خانه را تضمين كرد استفاده از نرده حفاظ پنجره شيك است. نصب حفاظ پنجره مدرن سبب مي شود تا نماي خانه شما شيك و زيبا جلوه كند.
نصب محافظ پنجره سبب مي شود تا سارقين از ورود به خانه شما بازبمانند. زيرا يكي از راه هاي عبوري به خانه پنجره است. بنابراين نرده حفاظ مانعي براي ورود به سارقين مي شود.
اگر به خانه ها نگاه كنيد مي بييند كه هر ساختمان از يك نرده حفاظ پنجره برخوردار است. طرح ها و شكل هاي مختلفي براي نرده پنجره  مي توان در نظر گرفت. شما عزيزان مي توانيد برحسب نماي ساختمان خود يكي از اين حفاظ هاي زيبا را براي خود برگزيند.
نرده حفاظ پنجره فرفورژه يا نرده حفاظ فلزي مدرن و ساده و همچنين كلاسيك يا فانتزي كه برگرفته از طرح گل ها و گياهان و يا ساير عناصر زيباي طبيعت است سبب مي شود تا نماي پنجره خانه شما شيك و زيبا جلوه كند.
قيمت حفاظ آهني پنجره نكته مهمي است كه بايد در هنگام خريد به آن توجه داشته باشيد. جنس حفاظ و همچنين متريال به كار رفته و نوع رنگ و همچنين طرح مورد نظر از فاكتورهايي است كه روي قيمت حفاظ پنجره تاثير مي گذارد. البته در نظر داشته باشيد كه ابعاد نرده نيز تاثير مهمي در قيمت نهايي دارد. اما نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه حفاظ آهني پنجره كه در حفاظ سازه ساخته مي شود براساس نرخ اتحاديه و يا نهادهاي مصوب نظارتي تعيين مي شود. از اين رو براي داشتن اين نرده حفاظ پنجره شيك و زيبا شما مي توانيد با كارشناس فروش ما در ارتباط باشيد.


برچسب: حفاظ شاخ گوزني، حفاظ ديوار، حفاظ پنجره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۸:۲۰ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

درب فرفورژه نفر رو

قيمت درب فرفورژه


آهن فرفورژه كاربرد بالايي در توليد درب هاي انواع حفاظ درب و پنجره دارند . فرم دهي هاي بينظير ، قيمت مناسب و كيفيت بالايي متريال در جوش پذيري و انعظاف پذيري به ما اين موقعيت را ميدهد تا تنوع و سفارشي سازي هاي لازم را آنطور كه خود ميخواهيم دنبال كنيم . از اين رو كليه درب هاي نفر رو و درب هاي پاركينگ  و ساير درب ها و دروازه ها ميتوانند از آهن فرفورژه توليد شوند . از مهمترين درب هاي فرفورژه ميتوان به درب نفر رو فرفورژه اشاره كرد . صنايع فلزي حفاظ سازه توليد كننده درب فرفورژه در تهران  را همراهي كنيد  تا از بيش از 1000 طرح فرفورژه  براي درب فلزي نفر رو آپارتماني ، ويلايي ، اداري و ….. بهره مند شويد . توليدي درب فرفورژه نفر رو يك و نيم لنگه ، دو لنگه و چند لنگه هب ارتفاع استاندارد 210 مدل لولايي و كشويي با بهترين متريال آهن فرفورژه در حفاظ سازه . بهترين قيمت درب فرفورژه را از اين شركت بخواهيد.

توليد درب فرفورژه نفر رو


قطعات گلنرده در ساخت انواع درب هاي فرفورژه و درب فرفورژه سي ان سي كاربرد دارند. زيبايي ، استحكام ، تنوع و قيمت ارزان اين گلنرده ها نه تنها براي درب فرفورژه ويلايي نفر رو بلكه براي كليه محصولات آهن فرفورژه صدق ميكند . پس شما هم ميتوانيد گوشه اي از اين هنر ايراني را در مناطل ، باغات ، اداره جات ، و كليه اماكن تجاري و مسكوني خود داشته باشيد

امنيت با درب فلزي نفر رو فرفورژه


از آنجايي كه كه معيارهاي زير را براي توليد انواع درب و حفاظ ها از جمله  درب هاي ورودي نياز داريم گزينه اي بهتر از آهن فرفورژ] پيش روي ما نيست  . درب هاي فرفورژه كليه نكات زير را رعايت ميكند :
•    يك درب ورودي بايد در عين سبك بودن بيشترين استحكام را داشته باشد
•    زمينه پياده سازي تنوع و خلاقيت در منبت كاري ها را بايد داشته باشد
•    قيمت توليد آن مناسب  و در عين پيچيدگي ، زمان زيادي براي توليد در نظر گرفته نشود
•    پوشش پذيري ، جوش پذيري و فرم پذيري عالي داشته باشد كه درب فرفورژه نفر رو همه اين موارد را دارد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۱:۱۳ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

نرده

نرده فرفورژه بالكن و راه پله


راه پله فضايي است كه دسترسي به طبقات مختلف ساختمان را ممكن مي سازد. نرده ها اصلي ترين عنصر فضاي نرده فرفورژه راه پله هستند.
بدون وجود آن ها تقريبا استفاده از فضاي راه پله ممكن نيست و بسيار خطر آفرين است.
علاوه بر برقراي ايمني كه به نظر مهم ترين نقش آن مي باشد زيبايي و روح بخشيدن به فضاي بي روح راه پله نيز نقش مهم و پررنگي است كه كمتر به آن توجه مي شود. پله ها به دليل حالت ريتميك و ساده اي كه دارند عمدتا خسته كننده هستند اما وجود نرده اي با طرح زيبا مي تواند اين فضاي خسته كننده را در هم بشكند. از نظر ايمني و استاندارد ها وجود نرده با ارتفاع بين ۹۰ تا ۱۱۰ سانتي متر الزامي مي باشد.

فاكتورهاي تاثير گذار بر روي قيمت نرده راه پله


ماهيت فلز باعث شكل پذيري آسان آن شده است. فرقي نمي كند طراح، طرح پيچيده و يا طرح ساده اي را  در ذهن دارد در هر صورت با فلز مي تواند ايده هايش را پياده سازي كند. همين امر سبب پيدايش انواع نرده هاي راه پله شده است كه در ادامه به صورت مختصر معرفي خواهيم كرد. تفاوت قيمت تفاوت طرح و تفاوت در ميزان استحكام و ايمني از مهمترين فاكتور هايي است كه سبب پيدايش دسته بندي هاي گوناگون مي شود. در ادامه انواع نرده هاي راه پله و تفاوت هاي آن ها از لحاظ ظاهري، قيمت و … بررسي مي شود.

به طور كل ۴ دسته ي كلي در مورد انواع نرده راه پله  وجود دارد :


•    
 نرده هاي فرفوژه كه بسيار شناخته شده است. اين گروه، داراي طرح هاي نسبتا شلوغ تري مي باشند و كاربرد گسترده اي در ساختمان هاي مسكوني دارند.
•    نرده  مدرن: كه با توجه به طرح ، عموما از پروفيل هايي با طول هاي متفاوت كه به يكديگر جوش داده مي شوند، ساخته مي شوند. اين مدل با توجه به طرح هاي ساده تر، علاوه بر ساختمان هاي مسكوني در اكثر ساختمان هاي تجاري ، اداري، درماني و … كاربرد گسترده اي دارند. همچنين در ساختمان هاي بزرگ كه متراژ  در آن ها بالا است اين ،نرده ها مي تواند گزينه مناسبي باشد.
•    طرح ها cnc كه نسبتا جديدتر مي باشد از برش طرح هاي مورد نظر روي ورق هاي فلزي با ليزر شكل مي گيرند.
•    نرده هاي لوكس مي باشند كه عموما طرح هاي پيچيده تري دارند و يا با ديگر متريال ها همچون چوب، شيشه يا … تركيب مي شوند. معمولا اين حفاظ پله مناسب افراديست كه سليقه خاص تري دارند يا دنبال طرح هاي منحصر بفرد مي باشند . به علت پيچيده بودن فرآيند ساخت آن ها قيمت بالاتري هم دارند.

 

منبع : مهر نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۴۳ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

درب ورودي حياط

ويژگي‌هاي يك درب حياط فرفورژه مناسب براي ورودي حياط چيست؟

درب ورودي حياط بايد دو ويژگي، 1- امنيت و مقاومت استاندارد 2- زيبايي و هماهنگي با سبك معماري ساختمونتون رو حتما داشته باشه. امنيت درب، به وسيله متريال باكيفيت و كلاف هاي پروفيلي استاندارد و سنگين ( جهت ضد ديلم شدن درب )، پوشش كامل و صحيح رنگ ( جهت جلوگيري از پوسيدگي درب ) ، رگلاژ درست درب ( جهت جلوگيري از اصطحلاك درب ) و در قسمت زيبايي درب، طرح درب با معماري ساختمان بايد هماهنگ باشه؛ مثلا طرح درب فرفورژه كه معمولا كلاسيك هست بايد با نماي ساختمان و سليقه خريدار كاملا همسو باشه…
محيط خانه براي همه افراد، همان محيط امن و آرامش براي خود و خانواده فرد محسوب ميشه و محل طلاقي اين محيط امن با محيط بيرون چيزي نيست بجز همين درب ورودي ساختمان. و اولين قسمت از ساختمان كه هر بيننده، مهمان، مستاجر و مخصوصا خريدار مي‌بيند و باعث مي‌شود كه اين افراد نسبت به سليقه سازنده ساختمان نظر بدهند، همين درب ورودي ساختمان هست، پس بخش مهم از مراحل ساخت ساختمان , همين قسمت انتخاب درب زيبا و با كيفيت هست .
سلام، اينجا فروشگاه آهن ايرانيان هستش، بريم چند نكته‌اي كه بايد راجب درب‌هاي فرفورژه بدونين بهتون بگم.
با ما همراه باشيد.

درب فرفورژه ورودي ماشين رو و نفررو


از زمان ورورد درب فرفورژه به صنعت ساختمان و تغييراتي كه در طرح و نقش اين درب ورودي طي ساليان سال بوجود آمده، همچنان شاهد تاختن اين درب ورودي در صدر دسته درب‌هاي حياطي فلزي نفررو و ماشين رو بوده‌ايم و مي‌بينيم كه با وجود بالارفتن تنوع درب‌هاي ساختمان باز اين درب‌ها و دروازه‌هاي آهني به خاطر متنوع بودن در طرح و قيمت‌هاي ارزان و اقتصادي بودنش مورد تأييد بسياري از خريداران مي‌باشد.

قيمت درب فلزي حياط


تنوع در مدل درب ويلايي كه معمولاً از فلزاتي مانند آهن ساخته مي‌شد، در گذشته محدود بوده است و اغلب درب‌هاي حياط داراي طرح‌هاي يكنواخت ,ساده و تكراري بودند و اين موضوع كار را براي معماران و طراحان ويلا سخت مينمود. زيرا براي انتخاب طرح درب ورودي ويلا كه از مهمترين قسمت هاي ويلا در زيباي ميباشد دچار مشكل ميشدند. و نهايتا براي خريد درب ويلا بايد با مراجعه به كارگاه‌ درب و پنجره سازي از بين مدل‌هاي محدود و تكراري موجود در كارگاه، مدلي ساده را براي خريد انتخاب مينموديد. زمينه اصلي فعاليت، طراحي و توليد انواع سازه‌ و انواع درب ( درب‌ فرفورژه، درب فلزي طرح دار ، درب تلفيقي دست ساز و درب ورودي ساختمان ) همچنين مصنوعات فلزي است. در صورتي كه قصد خريد درب حياط را داريد، بهتر است جديدترين نمونه درب حياط را مد نظر داشته باشيد تا زيبايي و تاثيرگذاري ساختمان شما دو چندان گردد. در ادامه گالري عكس درب حياط ساده و شيك را ملاحظه نماييد.

 

منبع : شاخ گوزني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۶:۳۳ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

سايبان

ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان فرفورژه ورودي ساختمان


همان طور كه ياد آور شديم ؛ از سايبان سردرب ورودي ساختمان بيشتر براي نورگير يا ايجاد سايبان بيشتر استفاده مي كنند.
اين نوع از سايبان ها دربردارنده بعضي از ويژگي هاي خاص است
كه انتخاب آن ها را به عنوان اولين انتخاب اصلي افراد به منظور پوشش سقف پاركينگ ، پاسيو، حياط خلوت، تراس قرار مي دهند.
از ديگر نكات مهم اين نوع از سايبان ها مي توان به زيبايي خيره كننده فرفورژه آن ها و نيز
رنگ هاي متنوع و جذاب آن اشاره كرد كه زيبايي بسيار خاصي را به وجود مي آورند.
از ورق هاي بالاي سايبان ورودي ساختمان به جهت كاربردهاي متنوعي از جمله عايق حرارتي و صوتي بيشترين استفاده را مي برند. كاربردهاي سايبان ورودي ساختمان امروزه به اندازه اي بالاست كه استفاده از آن ها جانشيني براي سايبان هاي شيشه اي بالاتر رفته است .

ساخت و توليد سايبان سقف پاركينگ و سايبان حياط


ساخت و توليد سايبان سقف پاركينگ ويلايي امروزه توسعه بسيار گسترده اي يافته اند. توليدكنندگان
به علت ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان سقف پاركينگ درب ليزري رو به توليد عمده آن ها آورده اند . تا در صورتي
كه بخواهيد از يك سايبان با تكنولوژي بروز دنيا به منظور نورگير بودن يا ايجاد سايبان براي باران و برف و مصارف مختلف استفاده نماييد،
بتوانيد با رفتن در دفترهاي توليدي آن ها تنوع طرح هاي جديد سايبان حياط ويلايي را مشاهده كرده . به منظور خريد آن ها با كارشناسان مشورت هاي لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خريداري كرده و از آن نهايت بهره و استفاده ببريد را ببريد.
نكته قابل توجهي كه بايد توجه كنيد :
ذكر اين مسئله است كه معمولا سازه هاي فلزي اين نوع از سايبان ها به صورت شيبدار يا قوسي مي باشد .

سايبان سر درب ورودي خانه مسكوني


ورق هاي نشكن و ضد ضربه سايبان فرفورژه سر درب در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود استقامت بسيار بالايي را نشان مي دهند.
كه اين ويژگي هاي منحصر بفرد لحظه توليد و ساخت اين مدل از سايبان هاي سر درب رعايت مي گردند. ساخت و طراحي اين گونه از سايبان ها به گونه اي بوده است . كه بسيار زخيم بوده و ميزان بسيار كمي از نور را از خود عبور مي دهند. پوشش طراحي شده در سايبان سر درب فرفورژه نيز خيال شما را تا ساليان سال آسوده
خاطر نگه مي دارد. چرا كه دوام و ماندگاري آن ها بسيار بالا مي باشند.
اين گونه از سايبان ها از استحكام و ايمني بسيار بالايي بهره مند هستند.
آمارها خود نمايانگر اين مسئله است كه مقاومت ضربه اي سايبان سر درب ۲۵۰ برابر شيشه مي باشد و از ضخامت بسيار بالايي بهره مند مي باشد.

 

منبع : ايسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۹:۲۵ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

انواع نرده

بهترين محافظ ضد سرقت حفاظ پنجره 


حفاظ پنجره آهني در مدل هاي حفاظ فرفورژه و حفاظ نرده اي ساده جهت تقويت درب ورودي پنجره هاي فلزي توليد مي گردد كه يك سازه امنيتي مدرن لوكس و كلاسيك از داخل و بيرون ساختمان در طبقه اول و طبقات ديگر آپارتمان نصب مي گردد. به همين دليل طراحي هاي متفاوت و متريال متنوعي براي توليد و ساخت حفاظ پنجره به كار مي رود. قيمت حفاظ پنجره با توجه به متريال و جنس پروفيل استفاده شده در ساخت حفاظ تعيين مي شود. حفاظ آهني، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استيل پنجره و حفاظ پنجره آهني ساده هر كدام با متريال مختلفي توليد مي شود.

به طور كل ۴ دسته ي كلي در مورد انواع نرده راه پله  وجود دارد :


نرده هاي فرفوژه كه بسيار شناخته شده است. اين گروه، داراي طرح هاي نسبتا شلوغ تري مي باشند و كاربرد گسترده اي در ساختمان هاي مسكوني دارند.
نرده فرفورژه مدرن : كه با توجه به طرح ، عموما از پروفيل هايي با طول هاي متفاوت كه به يكديگر جوش داده مي شوند، ساخته مي شوند. اين مدل با توجه به طرح هاي ساده تر، علاوه بر ساختمان هاي مسكوني در اكثر ساختمان هاي تجاري ، اداري، درماني و … كاربرد گسترده اي دارند. همچنين در ساختمان هاي بزرگ كه متراژ  در آن ها بالا است اين ،نرده ها مي تواند گزينه مناسبي باشد.
طرح ها cnc كه نسبتا جديدتر مي باشد از برش طرح هاي مورد نظر روي ورق هاي فلزي با ليزر شكل مي گيرند.
نرده هاي لوكس مي باشند كه عموما طرح هاي پيچيده تري دارند و يا با ديگر متريال ها همچون چوب، شيشه يا … تركيب مي شوند. معمولا اين حفاظ پله مناسب افراديست كه سليقه خاص تري دارند يا دنبال طرح هاي منحصر بفرد مي باشند . به علت پيچيده بودن فرآيند ساخت آن ها قيمت بالاتري هم دارند.

خريد و سفارش بهترين درب ويلا از فروشگاه حفاظ سازه


در توليد درب‌هاي حفاظ سازه از بهترين متريال‌هاي ممكن براي كسب رضايت مشتري استفاده مي‌شود، باكيفيت‌ترين ورق آهن، پودر رنگِ سند بلاست، شيشه رفلكس و ساتينا، قفل و يراق آلات را سرلوحه خود قرار داديم. تا درب فلزي، با بالاترين كيفيت به صورت پك كامل به دست مشتري برسد.

براي خريد و قيمت درب ويلايي مي‌توانيد از ميان طرح‌هاي مختلف موجود، درب مناسب با سليقه‌ي خود را سفارش دهيد كه در اين ميان طرح هاي لاله و سيمرغ از پرفروش‌ترين درب‌هاي ويلايي مجموعه حفاظ سازه هستند. براي مشاوره رايگان و كسب اطلاعات بيشتر، مي توانيد با شماره 09123649705 تماس بگيريد ، كارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگويي به شما عزيزان هستند.

 

منبع : ايسنا


برچسب: درب ويلايي، حفاظ پنجره، نرده فرفورژه، ايسنا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۱:۵۱ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

درب ورودي ويلايي لوكس

درب ورودي ويلايي لوكس


قطعا اولين بخشي كه ميهمانان يا افراد خانواده از ويلاي شما خواهند ديد و به خاطر مي سيارند درب ويلاي شما خواهد بود. طرح درب ويلاي شما ميتواند نشان گر سبك زندگي و ايده هاي شما باشد. مي‌خواهيد ثروتمند به نظر برسيد يا اين كه به ميهمانان بگوييد كه شما فردي ميهمان پذير هستيد، طراحي درب ويلا اين موارد را به شما ارتباط ميدهد. بيشتر ويلاها و طراحان ويلا ها با هر نوع طرز فكري تمايل دارند كه يك درب ويلايي لوكس داشته باشند. فرقي هم نخواهد كرد كه شما طرح ويلاي خود را مدرن يا كلاسيك ساخته باشيد،تقريبا بيشتر افراد سعي ميكنند كه يك درب ويلايي لوكس داشته باشند. 

قيمت درب ويلايي مدرن


بسياري از افراد تصور ميكنند كه قيمت درب ورودي ويلايي لوكس با توجه به نام آن بسيار بالا تر از ساير درب هاي ويلايي است، در حالي كه الزاما اين طور نيست قيمت درب ويلايي بستگي به شكل و طرح، مواد اوليه و كارخانه توليد كننده دارد. گروه توليدي حفاظ سازه در طي چند سال گذشته توانسته است تا مجموعه اي از بهترين درب هاي ويلايي را با قيمت هاي مناسب و كيفيت به سبد محصولات خود اضافه كرد تا همه خريداران بتوانند از درب لوكس ويلايي بهره مند شوند. مجموعه تخصصي حفاظ سازه  با بكار گيري از پرسنل كار آزموده و متخصص طراح هاي جديدي از انواع درب را توليد و تحويل خريداران نموده است. بسياري از درب هاي ويلايي جديد براي اولين بار در مجموعه ما طراحي و توليد شده است . قيمت درب ويلايي لوكس شامل يك درب پاركينگ استاندارد و يك درب نفر رو لوكس را ميتوانيد كامل با رنگ الكترو استاتيك با مبلغي حدود 47 تا 50 مليون تومان خريداري نماييد. قيمت درب فرفورژه نيز همانند ساير درب هاي لوكس ويلايي مشخص است.

قيمت درب ورودي پاركينگ و ويلايي آهني


درب حياط ساده و شيك و انواع درب فلزي از جمله درب ويلايي سلطنتي و ساخت انواع درب فرفورژه طرح دار با قيمت مناسب اولين چيزي است كه هنگام ورود به جايي با آن برخورد خواهيد كرد. بنابراين از اهميت زيادي برخوردار است. و امروزه توجه ويژه اي به آن مي شود. مشتريان بسيار زيادي براي خريد درب حياط با مدل ها و طرح هاي بي نظير و هنرمندانه به جهت زيباسازي نماي بيروني ساختمان ويلايي يا باغ و ويلاي شخصي خويش توجه مي كند تا ارزش آن را دوچندان كنند.

 

منبع : خبرگزاري آفتاب


برچسب: درب ويلايي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۰:۲۴ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

سقف پلي كربنات شفاف

مدل ساخت سقف پلي كربنات شفاف ( بخش اول )


توليد نورگير پلي كربنات در امروز خواهان بسيار زيادي پيدا كرده است. توليدكنندگان
به علت ويژگي هاي منحصر به فرد و خاص سقف پلي كربنات شفاف را به توليد عمده. سقف نورگير ها آورده اند تا در صورتي كه بخواهيد از يك سقف با تكنولوژي بروز دنيا به منظور نورگير بودن يا درست كردن سايبان براي مصارف مختلف استفاده نماييد.
مي توانيد با پا نهادن در دفترهاي توليدي آن ها نوع ها و اقسام طرح هاي جديد سقف پلي كربنات را مشاهده كرده و به جهت خريد آن ها با متوليان و كارشناسان امر مشورت هاي لازم را انجام دهيد. و محصول مورد نظر خود را خريداري كرده و از آن استفاده و بهره را ببريد.
نكته قابل توجهي كه در مورد ساخت و توليدي اين گونه از سقف ها مورد توجه قرار مي گيرد؛

طريقه ساخت سقف پلي كربنات بي رنگ ( بخش دوم )


معمولا سازه هاي فلزي و آهني اين نوع از سقف ها به صورت قوسي يا شيب دار مي باشد .
همين مسئله هم به طريق خود ارزش دوبرابري به آن ها بخشيده و زيبايي خاص و جذابي را به محيط اطراف خود مي بخشند.
ورق هاي نشكن و ضد ضربه و نورگير سقف پلي كربنات شفاف  در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسيار زيادي را به خرج مي دهند.
كه اين ويژگي هاي خوب به هنگام ساخت و توليد اين مدل از سقف ها رعايت مي گردند. ساخت و طراحي اين سبك از سقف ها به گونه اي بوده است. كه بسيار شفاف بوده و ميزان زيادي از نور را از خود عبور مي دهند.
پوشش طراحي شده در سقف پلي كربنات نيز خيال شما را آسوده خاطر نگه مي دارد. چرا كه دوام و ماندگاري آن ها بسيار بالا مي باشند.

سفارش و اسعلام قيمت نورگير پلي_كربنات


زماني كه ميخواهيد بهترين و مناسبترين گزينه را براي نورگير گلخانه هاي خود يا پوشش انواع و اقسام سقف هاي از جمله سقف هاي شيب دار، سقف پاركينگ ، پارتيشن بندي، پوشش سقف پاسيو يا استختر يا هر نوع پوشش ديگري از سقف نورگير استفاده لازم را ببريد،
قبل از آنكه به خريد اين نوع از سقف ها اقدام كنيد ، لازم به توضيح است كه بايستي
حتما به يك سري نكته ها و عامل ها دقت نظر كافي داشته باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب: سقف پلي كربنات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۵۲ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)