Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  حفاظ حفاظ

ferforgeonline

انواع حفاظ پنجره

ميزان تنوع در درب فرفورژه جديد

همانگونه كه اطلاع داريد ، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب فرفورژه جديد هم انجام مي شود.


انواع حفاظ پنجره و كارايي هاي آن

زماني كه صحبت از انواع حفاظ پنجره به ميان مي آيد، بدون شك ميدانيد كه منظور همان ميله هايي هستند كه از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يك حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شكست شما ايجاد مي كنند. اما چرا انواع حفاظ پنجره امروزه جز بخش هايي است كه نميتوانيد در ساخت خانه و مكان هاي ديگر از آن صرف نظر كنيد؟
زماني كه صحبت از انواع حفاظ پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب انواع حفاظ پنجره يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.


ويژگي‌هاي انواع انواع حفاظ ديوار

حفاظ ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شكل با يكديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند انواع حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب كنند. حال سوال اين است كه اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه انواع حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحكام و مقاومت آن‌ها كمك كند. در واقع جنس‌هاي مختلف بكار رفته در انواع حفاظ روي ديوار با يكديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.
ارتفاع‌هاي انواع حفاظ ديوار ها نيز بر اساس نوع كاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه از انواع حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مكاني استفاده كنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراكم انواع حفاظ ديوار نيز يكي ديگر از مواردي است كه در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينكه با افزايش تراكم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحكم بودن آن نيز كمك كند.

 

منبع : حفاظ آكاردئوني


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/4 ساعت: ۱۲ توسط:ferforgeonline :

حفاظ ديوار شاخ گوزني

حفاظ ديوار شاخ گوزني يعني زيبايي يعني امنيت

از بين حفاظ هاي ديوار كه توليد مي شود نرده شاخ گوزني از قديم تاكنون بسيار مشتري داشته است زيرا هم زيبايي دارد و هم تراكم و طرح خاص آن مانع از عبور سارقين مي شود. علاوه بر آن قيمت نرده ديوار شاخ گوزني نيز از جمله فاكتورهاي مهمي است كه بايد در نظر داشت.

تراكم نرده شاخ گوزني و وزن و ارتفاع آن سبب مي شود تا مشتريان به سمت اين نرده ديوار سوق پيدا كنند. همچنين كيفيت و زيبايي نرده روي ديوار شاخ گوزني نيز سبب مي شود تا نماي خانه بيش از پيش زيبا جلوه كند و همچنين كيفيت بالاي آن نيز سبب اين امر مي شود كه ماندگاري بالايي داشته باشد.

قيمت مناسب نرده آهني

نرده آهني پنجره يا نرده آهني ديوار و همچنين نرده آهني آكاردئوني همگي در شركت آهن ايرانيان با كيفيت و متريال بالا ساخته مي شود رنگ آميزي و همچنين جوشكاري و برشكاري بسيار با دقت و با كيفيت در نظر گرفته شود.

براي تماس با كارشناس فروش و همچنين مشاوره و بازديد رايگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگيريد تا كارشناسان ما در اسرع وقت به محل آمده و بازديد نمايند.

كارشناسان جنبه هاي امنيتي و زيبايي و همچنين بودجه مشتري را براي انتخاب قيمت نرده ديوار مناسب و يا حفاظ آهني پنجره و يا نرده آكاردئوني در نظر مي گيرند تا بهترين انتخاب شما مشتريان انجام شود.

 

منبع : ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/28 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

رپورتاژ

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!


شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود كه شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت كنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يكي از آسان ترين راه هايي است كه شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت كنيد. دقت داشته باشيد كه انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند كه از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره كرد.

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ هايي است كه شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده كنيد.

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند كرد اما به سبب اينكه هريك از انواع ساختمان هايي كه شما در آن سكونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت كه انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است كه از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شركت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي كنند كه هر يك از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت كه برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه كمك هاي شاياني خواهند كرد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار


انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي‌شود. زماني كه شما مي‌خواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه‌هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع‌تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه‌هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل مؤثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب‌هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي‌هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ‌هاي ساده اي مانند حفاظ‌هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي‌كنيد، حفاظ ديوار مي‌تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي‌شود. شما همچنين مي‌توانيد از حفاظ‌هاي سنگين استفاده كنيد.

حفاظ شاخ گوزني طرحي برگرفته از طبيعت وحشي


مي دانيد كه سارقين مي توانند به راحتي از ديوار خانه شما عبور كرده و وارد حياط شده و به منزل شما دستبرد بزنند. در صورتي كه به دنبال ايمني براي خانه خود هستيد پس فراموش نكنيد كه نرده حفاظ روي ديوار مي تواند نقش نگهباني را ايفا كند كه از خانه شما محافظت مي كند. نرده حفاظ شاخ گوزني يكي از طرح هاي نرده روي ديوار است كه امروزه بسيار پرفروش است ومشتريان بسيار براي ساختمان يا ويلا و خانه باغ هاي خود از آن بهره مي برند. در نظر داشته باشيد كه نرده حفاظ شاخ گوزني در تراكم و ارتفاع هاي متفاوت ساخته مي شود از اين رو شما مي توانيد برحسب فاكتورهايي مانند ارتفاع ديوار و همچنين مجاورت با ساختمان مجاور و ... بهترين حفاظ آهني را انتخاب كنيد. كارشناس فروش ما در هنگام بازديد تمامي جنبه هاي امنيتي را در نظر گرفته و  در نهايت طرح مناسبي را براي شما پيشنهاد مي دهد.
نرده حفاظ شاخ گوزني امروزه در ديوار خانه ها و ساختمان هاي تجاري جا خوش كرده است و اين امر سبب شده تا سارقين نااميد شوند زيرا با وجود اين نرده حفاظ ديگر راهي براي عبور سارقين فرصت طلب باقي نمانده كه نقشه هاي شوم خود را عملي كنند. در نظر داشته باشيد كه نرده حفاظ شاخ گوزني با تراكم و ارتفاع مناسب سبب مي شود تا هيچ جنبده اي نتواند از لابه لاي ميلگردهاي در هم تنيده آن عبور كند. رنگ مات و براق و همچنين تركيب رنگ متنوع در ساخت نرده حفاظ شاخ گوزني در شركت حفاظ سازه به شما اين انتخاب را مي دهد كه برحسب سليقه خود يكي از بهترين حفاظ را انتخاب كنيد. براي تماس با شماره تلفن 09123469705 تماس بگيريد.

حفاظ پنجره شيك و زيبا، نماي خانه شما را دگرگون مي كند


يكي از راه هاي كه مي توان با كمك ان ايمني خانه را تضمين كرد استفاده از نرده حفاظ پنجره شيك است. نصب حفاظ پنجره مدرن سبب مي شود تا نماي خانه شما شيك و زيبا جلوه كند.
نصب محافظ پنجره سبب مي شود تا سارقين از ورود به خانه شما بازبمانند. زيرا يكي از راه هاي عبوري به خانه پنجره است. بنابراين نرده حفاظ مانعي براي ورود به سارقين مي شود.
اگر به خانه ها نگاه كنيد مي بييند كه هر ساختمان از يك نرده حفاظ پنجره برخوردار است. طرح ها و شكل هاي مختلفي براي نرده پنجره  مي توان در نظر گرفت. شما عزيزان مي توانيد برحسب نماي ساختمان خود يكي از اين حفاظ هاي زيبا را براي خود برگزيند.
نرده حفاظ پنجره فرفورژه يا نرده حفاظ فلزي مدرن و ساده و همچنين كلاسيك يا فانتزي كه برگرفته از طرح گل ها و گياهان و يا ساير عناصر زيباي طبيعت است سبب مي شود تا نماي پنجره خانه شما شيك و زيبا جلوه كند.
قيمت حفاظ آهني پنجره نكته مهمي است كه بايد در هنگام خريد به آن توجه داشته باشيد. جنس حفاظ و همچنين متريال به كار رفته و نوع رنگ و همچنين طرح مورد نظر از فاكتورهايي است كه روي قيمت حفاظ پنجره تاثير مي گذارد. البته در نظر داشته باشيد كه ابعاد نرده نيز تاثير مهمي در قيمت نهايي دارد. اما نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه حفاظ آهني پنجره كه در حفاظ سازه ساخته مي شود براساس نرخ اتحاديه و يا نهادهاي مصوب نظارتي تعيين مي شود. از اين رو براي داشتن اين نرده حفاظ پنجره شيك و زيبا شما مي توانيد با كارشناس فروش ما در ارتباط باشيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/21 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

انواع نرده

بهترين محافظ ضد سرقت حفاظ پنجره 


حفاظ پنجره آهني در مدل هاي حفاظ فرفورژه و حفاظ نرده اي ساده جهت تقويت درب ورودي پنجره هاي فلزي توليد مي گردد كه يك سازه امنيتي مدرن لوكس و كلاسيك از داخل و بيرون ساختمان در طبقه اول و طبقات ديگر آپارتمان نصب مي گردد. به همين دليل طراحي هاي متفاوت و متريال متنوعي براي توليد و ساخت حفاظ پنجره به كار مي رود. قيمت حفاظ پنجره با توجه به متريال و جنس پروفيل استفاده شده در ساخت حفاظ تعيين مي شود. حفاظ آهني، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استيل پنجره و حفاظ پنجره آهني ساده هر كدام با متريال مختلفي توليد مي شود.

به طور كل ۴ دسته ي كلي در مورد انواع نرده راه پله  وجود دارد :


نرده هاي فرفوژه كه بسيار شناخته شده است. اين گروه، داراي طرح هاي نسبتا شلوغ تري مي باشند و كاربرد گسترده اي در ساختمان هاي مسكوني دارند.
نرده فرفورژه مدرن : كه با توجه به طرح ، عموما از پروفيل هايي با طول هاي متفاوت كه به يكديگر جوش داده مي شوند، ساخته مي شوند. اين مدل با توجه به طرح هاي ساده تر، علاوه بر ساختمان هاي مسكوني در اكثر ساختمان هاي تجاري ، اداري، درماني و … كاربرد گسترده اي دارند. همچنين در ساختمان هاي بزرگ كه متراژ  در آن ها بالا است اين ،نرده ها مي تواند گزينه مناسبي باشد.
طرح ها cnc كه نسبتا جديدتر مي باشد از برش طرح هاي مورد نظر روي ورق هاي فلزي با ليزر شكل مي گيرند.
نرده هاي لوكس مي باشند كه عموما طرح هاي پيچيده تري دارند و يا با ديگر متريال ها همچون چوب، شيشه يا … تركيب مي شوند. معمولا اين حفاظ پله مناسب افراديست كه سليقه خاص تري دارند يا دنبال طرح هاي منحصر بفرد مي باشند . به علت پيچيده بودن فرآيند ساخت آن ها قيمت بالاتري هم دارند.

خريد و سفارش بهترين درب ويلا از فروشگاه حفاظ سازه


در توليد درب‌هاي حفاظ سازه از بهترين متريال‌هاي ممكن براي كسب رضايت مشتري استفاده مي‌شود، باكيفيت‌ترين ورق آهن، پودر رنگِ سند بلاست، شيشه رفلكس و ساتينا، قفل و يراق آلات را سرلوحه خود قرار داديم. تا درب فلزي، با بالاترين كيفيت به صورت پك كامل به دست مشتري برسد.

براي خريد و قيمت درب ويلايي مي‌توانيد از ميان طرح‌هاي مختلف موجود، درب مناسب با سليقه‌ي خود را سفارش دهيد كه در اين ميان طرح هاي لاله و سيمرغ از پرفروش‌ترين درب‌هاي ويلايي مجموعه حفاظ سازه هستند. براي مشاوره رايگان و كسب اطلاعات بيشتر، مي توانيد با شماره 09123649705 تماس بگيريد ، كارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگويي به شما عزيزان هستند.

 

منبع : ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/14 ساعت: ۱۲ توسط:ferforgeonline :

خريد حفاظ ديوار

عامل هاي اصلي و مؤثر بر انتخاب نوع نرده ديوار


براي انتخاب حفاظ آهني بارو در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را گزينش كنيد بايد بدانيد كه به راستي بايد پول بسياري خرج كنيد الي بتوانيد امنيت را لغايت حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه خرج هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش گونه حفاظ آهني حصار آشنا كنيم.
كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين گويه گزينش هاي خويش را به دقت بررسي كنيد. بلندي و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين گويه هستي دارد به شما فرمان خواهد داد كه شغل خريد و فروش حفاظ آهني بارو را بسهولت سپريدن دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما مفتوح است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.
اگر شما در بيرون از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ آهني حصار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما در ضمن مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

مدل و طراحي منحصر به فرد خاص حفاظ ديوار


در حال حاضر حفاظ آهني به گونه اي طراحي و ساخته مي شوند كه به هيچ عنوان راهي براي نفوذ سارق يا فرد مزاحم به درون آن ها وجود نداشته باشد. به عنوان مثال حفاظ آهني پنجره را به گونه اي طراحي مي كنند كه علاوه بر ايجاد يك قاب بسيار شكيل و زيبا كه موجب شگفتي و زيبايي ظاهري منحصر به فردي به پنجره منزل شما مي گردد، با مدل هاي مختلف و جذاب از جنس با كيفيت و نزديك به هم مي سازند تا نتوان از ميان شكاف به وجود آمده به راحتي وارد منزل افراد شد. از آنجايي كه جنس اين حفاظ ها نيز از جنس آهن مي باشد، امكان برش يا خريد اينترنتي حفاظ ديوار خم كردن آن ها و نفوذ به داخل آن ها سخت يا به تعبيري غير ممكن است.

خريد حفاظ سر درب منزل


حفاظ سردر و حفاظ آهني روي ديوار ها را نيز به صورت كاملا تيز شبيه به چاقوي برنده اي با شاخك هاي متنوع و چسبان به هم در ارتفاع بالاي يك متر مي سازند تا هيچ جايي براي گير كردن دست و پاي افراد سارق به جهت بالا رفتن از آن ها وجود نداشته باشد و در صورتي كه بخواهد از اين حفاظ آهني عبور نمايد، ممكن است دست و پاي وي از برخورد با نوك تيز و برنده اين حفاظ ها زخمي شود و او را با آسيب هايي مواجه سازد.
به همين علت هر سارقي پيش از آنكه تصميم به سرقت از منازل مختلفي بگيرد، با مشاهده حفاظ آهني و خاصيت برندگي و طراحي بي نظير و كاربردي اين نوع از حفاظ ها به طور كلي از انجام اين كار سر باز مي زند كه همين علت به نوبه خود سبب برقراري امنيت و آسايش و آرامش ساكنين چنين منازلي گشته است كه با خيالي راحت به زندگي شخصي خويش ادامه مي دهند و هرگز تصور نمي كنند كه سارقي بخواهد از اين حفاظ آهني مستحكم و با طراحي منحصر به فرد خود را به داخل منازل آن ها وارد سازد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/4 ساعت: ۱۲ توسط:ferforgeonline :

حفاظ درب ورودي

طرح , مدل ها و رنگهاي مختلف محافظ ريلي درب هاي آپارتمان


حفاظ ريلي درب اما در سبك ها و طرح هاي مختلفي موجود است. كه از جمله آنها ميتوان به سه گل ، دوگل لوزي ، پروانه اي و همچنين كلاسيك و چهارگل اشاره كرد. دقت داشته باشيد كه در بين تمامي مدل ها مناسب ترين طرح حفاظ درب ورودي ، سه گل است. كه امنيت آن ضمانت شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده كنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه كه ميخواهيد را بايد از كارشناس و مسئول فروش درخواست كنيد.
حفاظ كشويي درب اما با رنگ هاي الكترواستاتيك به سبك كوره اي رنگ مي شوند كه بهترين از نظر پوشانندگي، كيفيت و همچنين ماندگاري است.درب آكاردئوني در رنگ هاي مشكي و سفيد، قهوه اي سوخته، مسي و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.


نكات مهم براي انتخاب حفاظ آهني درب
 

اين مدل حفاظ ها نبايد كمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند. دقت كنيد كه مدل هاي استاندارد اين نوع درب ها در اصل همين سه گل مي باشد. كه به شما اين اجازه را مي دهد كه امنيت را ايجاد كنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد كرد. استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن باعث مي شود كه درب به آساني باز و بسته نشود كه خود براي امنيت تاثير گزار است .
با اينكه گفته ايم حفاظ درب ورودي آكاردئوني داراي امنيت بسياري است اما بايد از قفل محكم و ايمن در اين زمينه استفاده كنيد.
روان بودن ريل .
حتما پرچ هاي محكم و مرغوبي داشته باشد.
پروفيل هاي محافظ درب ورودي را به خوبي بررسي كنيد تا از جنس ضعيفي نباشند.
باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.


شيوه ي خريد محافظ درب ورودي پنجره و درب

در زمينه خريد حفاظ درب ارزان شما ميتوانيد از كارشناسان اين صنف كمك بگيريد كه متخصص در اين زمينه هستند . اين افراد در واقع موقعيتي را براي شما فراهم خواهند كرد كه ميتوانيد به واسطه ي آن هرآنچه كه نياز داريد را خريداري كنيد و در آخر بتوانيد كار نصب را نيز به راحتي انجام دهيد.
قبل از خريد حفاظ درب ورودي وروديپنجره ، بايد به مشاوره هايي كه كارشناس در اين زمينه انجام مي شود دقت كنيد. آنچه را كه بايد بدانيد اين است كه اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند كه بهترين مدل حفاظ درب ورودي ورود يپنجره را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. در نتيجه ميتوان گفت كه بهترين روش خريد حفاظ درب پنجره با مشاور و به صورت حضوري خواهد بود . اگر شما امكان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين مدل حفاظ خريد و استفاده كنيد .


محافظ آهني بهترين راه براي ايمن ماندن خانه شما

اگر خواسته ي شما اين است كه آرامش را به خود و اعضاي خانواده خود هديه دهيد بايد توجه داشته باشيد. كه نيز به قيمت حفاظ درب ورودي ورودي محكم و ايمن داريد. يكي از فاكتورهاي مهم در ساخت نرده حفاظ درب ورودي وروديدرب اين است . كه اين حفاظ بايد از مواد عالي و با كيفتيي ساخته شده باشد. تا امنيت و ايمني قابل قبول و مورد توجه شما را تضمين كند .
حفاظ درب ورودي يا درب يا نرده اكاردئوني پنجره طرح خود را از ساز اكاردئون الهام گرفته است. اين نرده اكاردئوني مانند ساز اكاردئون روان باز و بسته مي شود. از اين رو جاي كمي را اشغال كرده و مانع از گرفتن فضاي جلو درب ساختمان شما مي شود.
اين نرده بايد از كيفيت ساخت قابل قبولي برخوردار باشد تا همچون سپري باشد كه در برابر سارقين از منزل محافظت مي كند.

 

منبع : انواع حفاظ پنجره


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/29 ساعت: ۱۳ توسط:ferforgeonline :

قيمت ساخت حفاظ پنجره

قيمت ساخت حفاظ پنجره و كارايي هاي آن

زماني كه صحبت از قيمت ساخت حفاظ پنجره به ميان مي آيد، بدون شك ميدانيد كه منظور همان ميله هايي هستند كه از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يك حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شكست شما ايجاد مي كنند. اما چرا قيمت ساخت حفاظ پنجره امروزه جز بخش هايي است كه نميتوانيد در ساخت خانه و مكان هاي ديگر از آن صرف نظر كنيد؟
زماني كه صحبت از قيمت ساخت حفاظ پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب قيمت ساخت حفاظ پنجره يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.


قيمت ساخت حفاظ پنجره آلومينيومي

قيمت ساخت حفاظ پنجره آلومينيومي كارايي هاي منحصر به فرد و خلاقانه اي در دل خود خود به همراه دارد. به اين صورت كه اين نوع از محافظ ها به شيوه ساير حفاظ هاي آهني و استيل طراحي و ساخته مي شوند، با توجه به جنس بكار گرفته شده در آن ها از مقاومت و استحكام بسيار بالايي بهره مند مي باشند و مي توان با وجود آن ها با فراغي بال شب را بر بالين نهاد و صبح دل انگيز و سرشار از آرامش و آسايش مطلقي را از نو سر گرفت و از انواع استرس ها و ترس هاي ناشي از نفوذ افراد شرور و مزاحم به درون خانه خويش جان و مال خود را به دور از گزند و آسيب آنان قرار داد و به دور از هر گونه فكر و دغدغه اي تنها به حيات و زندگي شخصي خويش روي آورد.
يكي از اصلي ترين و برجسته ترين تفاوت هايي كه ميان قيمت ساخت حفاظ پنجره آلومينيومي با ساير حفاظ هاي آهني وجود دارد؛ ذكر اين مسئله است كه شما مي توانيد با وجود بهره مندي از اين نوع حفاظ هر گونه رنگ و طرحي كه مد نظر شماست را سفارش داده و آن را در أسرع وقت تحويل بگيريد و پس از آن كار را به نصاب هاي درب و پنجره هاي آلومينيومي بسپاريد تا با تخصص خود مراحل نصب قيمت ساخت حفاظ پنجره آلومينيومي را به خوبي صورت داده و نماي ساختمان شما را تا حد فزاينده اي درخشنده تر و شيك تر جلوه دهند.


نصب قيمت ساخت حفاظ پنجره

با تمامي حرف هايي كه گفته شد، باز هم عده اي تصور مي كنند كه نصب قيمت ساخت حفاظ پنجره تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي كاربرد خواهد داشت كه قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي كه تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري كنيم كه هرچقدر هم تكنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي كه براي شكستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين تفكرات را دور بريزيد و به دنبال يك حفاظ محكم براي خانه خود باشيد. اگر شما منزل يا ويلايي داريد كه در آن سكونت نمي كنيد، به طور قطع نصب قيمت ساخت حفاظ پنجره مي تواند به شما در اين زمينه كمك كند و امنيت را براي شما فراهم آورد.

قيمت درب آهني

ساخت قيمت درب آهني هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.
در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع قيمت درب آهني از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع قيمت درب آهني فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.


ليست مدل و قيمت درب آهني

البته انواع قيمت درب آهني يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف قيمت درب آهني ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان قيمت درب آهني استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

 

منبع : خبرگزاري ايلنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/21 ساعت: ۱۲ توسط:ferforgeonline :

حفاظ نرده شاخ گوزني

گذشته ي حفاظ نرده شاخ گوزني


حفاظ شاخ گوزني جزء حفاظ‌‌‌‌هاي نسل جديد به شمار ميرود و دقيقاً به اين شكل، قدمت چنداني ندارد.

بيشتر براي منازل و ساختمانهايي كه داراي فضا‌‌‌‌هاي باز مانند حياط، بالكن يا حياط خلوت ميباشند به كار ميرود.

به علت زيبايي، استحكام، قابليت ساخت براي انواع طول و عرض و ارتفاع و تراكم، و مقدار افزايش امنيت، با اقبال عمومي رو به رو شده است.

درواقع ميلگرد‌‌‌‌هاي نوكتيز جوش خورده با تراكمي كه دارند به كسي كه بخواهد از آنها عبور كند آسيب ميرسانند و مانع عبور ميشوند و اينچنين ساختمان شما را امن نگه ميدارند.

نرده شاخ گوزني چه خوبي هايي دارد؟

حفاظ نرده شاخ گوزني در مقايسه با ساير انواع حفاظ ساختمان، مزيتهايي نيز دارد كه شامل:
استحكام زياد
• نصب سريع
• امنيت بالا
• ظاهر زيبا
• كسب تائيدهي پليس امنيت
• قيمت مناسب

حفاظ نرده شاخ گوزني با چه رنگ هايي توليد مي‌شود؟


درست مانند تمامي قسمت‌‌‌‌هاي ديگر نماي ساختمان، رنگآميزي حفاظ نرده شاخ گوزني نيز بسيار حائز اهميت است.

رنگآميزي حفاظ نرده شاخ گوزني، جداي از زيباسازي نماي ساختمان، از زنگ زدن و خوردگي حفاظ نرده شاخ گوزني جلوگيري كرده و باعث افزايش دوام و طول عمر آن ميشود.

اين محصول در رنگ‌‌‌‌هاي مختلف و با توجه به نماي ساختمان، نصب و استفاده ميشوند.

با اين وجود طبيعي است كه رنگ سفيد طرفدار بيشتري دارد.
مانند رنگآميزي ساير فلزات، در رنگآميزي حفاظ نرده شاخ گوزني نيز نكاتي وجود دارد كه تعيين كنندهي كيفيت رنگآميزي است. پيش از رنگآميزي، سطح حفاظ نرده شاخ گوزني بايد كاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگي و زنگزدگي باشد تا رنگآميزي با كيفيت خوبي انجام شود.

براي از بين رفتن خلل و فرج و برجستگيها معمولاً ابتدا سمباده كشيده ميشود و در صورت نياز بتونهكاري نيز خواهد شد. سپس رنگآميزي انجام ميشود.

 

منبع : خبرگزاري ايلنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/18 ساعت: ۱۲ توسط:ferforgeonline :

قيمت حفاظ پنجره

قيمت نرده پنجره و حفاظ خانه هاي ويلايي

 

نرده پنجره خانه‌هاي ويلايي در دسترس‌ترين پنجره‌هاي روي زمين هستند. پنجره اين ساختمان‌ها به ويژه در طبقه همكف به سادگي مي‌توانند تبديل به محلي مناسب براي نفوذ به داخل ساختمان شوند. اين موضوع براي خانه‌هاي ويلايي كه در حاشيه‌هاي شهر و دور از مناطق مسكوني ديگر هستند بسيار ضروري‌تر است. حفاظ‌ اين خانه‌ها بايد از نوع مقاوم انتخاب شود و تمام نكات امنيتي لازم در ساخت و نصب آنها رعايت شود
قيمت حفاظ پنجره و بالكن و نرده هاي آهني پنجره ها ساده و فرفورژه يكي از اصلي ترين موارد جهت افزايش و بالابردن امنيت ورودي ساختمان است. به همين علت ضرورت استفاده از حفاظ ها و نرده هاي پنجره يك امر بديهي و ثابت شده است. 
هر چه هدف سرقت بدون حفاظ پنجره و ساده تر باشد و از موانع امنيتي كم برخوردار باشد و از حفاظ هاي روي ديوار، درب هاي فلزي با كيفيت و يا حفاظ درب و پنجره آهني استفاده نكرده باشد مي توان گفت هدف بسيار آسان و سريعي براي سرقت شناخته مي شود پس بهتر است قبل از اين اتفاق ناخوشابند و بسيار آسيب زننده به فكر بهبود هر چه بهتر امنيت محل كار و زندگي تان باشيد و تمامي نقص هاي امنيتي كه به راحتي توسط سارقان شناسايي مي شود را خودتان هر چه زودتر برطرف كنيد .

مدل هاي مختلف نرده پنجره و قيمت


هر يك از اين حفاظ ها داراي ويژگي ها و مزاياي متفاوت از قبيل استحكام و قيمت و زيبايي منحصر به فرد هستند.
از عوامل تاثيرگذار در قيمت نرده ها طرح حفاظ، ميزان فلز به كار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ كاري و… مي باشد. از مدل هاي نرده پنجره مي توان به محافظ هاي مدرن، فرفورژه، سي ان سي و لوكس اشاره نمود.
حفاظ پنجره مدرن: به خاطر قيمت مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضي ترين حفاظ ها براي پنجره است كه مشتريان زيادي دارد. معمولا اين مدل از نرده ها از پروفيل هاي با ابعاد متفاوت با چينش افقي و عمودي ساخته شده است. كه در عين سادگي مي توان به طرح هاي زيبا و مينيمال با دربرگيري تمام سلايق رسيد.
حفاظ پنجره مدرن به خاطر ساده‌ترين حالت طرح آن از كم قيمت ترين حفاظ ها است. و همچنين علاوه بر طراحي ساده و زمان كمتر براي توليد و مصرف مواد اوليه كمتر نسبت به ساير مدل ها اين محافظ را از گزينه هاي مناسب مي سازد.
در اين نوع از حفاظ به جاي پيچ و مهره از جوش استفاده مي شود. به خاطر همين موضوع كار براي دزدها سخت‌تر مي شود زيرا نمي توانند پيچ و مهره را باز كنند يا آن را خم كنند. از نكات مهم اين طرح فاصله ي بين نرده هاي آن است.
اين فاصله ها بايد به گونه اي باشد كه كسي از آن رد نشود. طبق ضوابط شهرداري بهتر است فواصل بين نرده ها ۱۰ سانتي‌متر در نظر گرفته شود.
از ديگر مدل هاي محافظ پنجره مي توان به حفاظ فرفورژه اشاره كرد. اين نوع از نرده ها داراي تنوع فراوان در
طرح مي باشد. همچنين از امنيت و استحكام مناسبي برخوردار است. يكي از عومل موثر بر قيمت اين حفاظ تعداد گل هاي فرفورژه به كار برده شده در آن است.


منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/14 ساعت: ۱۵ توسط:ferforgeonline :

درب لوكس پاركينگ

درب لوكس پاركينگ


همانطور كه اطلاع داريد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارخانه هاي بزرگ و كارگاه هاي صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي جنوبي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب حياط ساده و پاركينگ


ساخت درب پاركينگ هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي فرفورژه اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ساده و شيك از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ساده و شيك فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

ساخت حفاظ پنجره فرفورژه آهني چگونه است؟


انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد كه آهنگراني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند كرد. در اين بين، دست كساني كه در زمينه ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني فعاليت مي كنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بعضا ديده مي شود كه برخي از اين افراد به شما كمك خواهند كرد كه انتخاب درست تري داشته باشيد اما نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نوعي كه مورد نظر شماست كدام است.

يكي از صنايعي كه امروزه به يك صنعت پركاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني است كه به شما اجازه مي دهد تا كار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده كنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد كه به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده كنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي كه امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از اين قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در دست داشته باشيد كه بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي كه امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند كه رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

جنس حفاظ پنجره آهني


قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه كنيد. يكي از رايج ترين انواع قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع نرده هاي فرفورژه است كه شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است .

 

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/7 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

مشخصات فني حفاظ نرده شاخ گوزني

تاريخچه ي حفاظ نرده شاخ گوزني


حفاظ شاخ گوزني جزء حفاظ‌‌‌‌هاي نسل جديد به شمار ميرود و دقيقاً به اين شكل، قدمت چنداني ندارد.

بيشتر براي منازل و ساختمانهايي كه داراي فضا‌‌‌‌هاي باز مانند حياط، بالكن يا حياط خلوت ميباشند به كار ميرود.

به علت زيبايي، استحكام، قابليت ساخت براي انواع طول و عرض و ارتفاع و تراكم، و مقدار افزايش امنيت، با اقبال عمومي رو به رو شده است.

درواقع ميلگرد‌‌‌‌هاي نوكتيز جوش خورده با تراكمي كه دارند به كسي كه بخواهد از آنها عبور كند آسيب ميرسانند و مانع عبور ميشوند و اينچنين ساختمان شما را امن نگه ميدارند.

حفاظ نرده شاخ گوزني چه مزيت هايي دارد؟

حفاظ نرده شاخ گوزني در مقايسه با ساير انواع حفاظ ساختمان، مزيتهايي نيز دارد كه شامل:
استحكام زياد
• نصب سريع
• امنيت بالا
• ظاهر زيبا
• كسب تائيدهي پليس امنيت
• قيمت مناسب

حفاظ نرده شاخ گوزني با چه رنگ هايي توليد مي‌شود؟


درست مانند تمامي قسمت‌‌‌‌هاي ديگر نماي ساختمان، رنگآميزي حفاظ نرده شاخ گوزني نيز بسيار حائز اهميت است.

رنگآميزي حفاظ نرده شاخ گوزني، جداي از زيباسازي نماي ساختمان، از زنگ زدن و خوردگي حفاظ نرده شاخ گوزني جلوگيري كرده و باعث افزايش دوام و طول عمر آن ميشود.

اين محصول در رنگ‌‌‌‌هاي مختلف و با توجه به نماي ساختمان، نصب و استفاده ميشوند.

با اين وجود طبيعي است كه رنگ سفيد طرفدار بيشتري دارد.
مانند رنگآميزي ساير فلزات، در رنگآميزي حفاظ نرده شاخ گوزني نيز نكاتي وجود دارد كه تعيين كنندهي كيفيت رنگآميزي است. پيش از رنگآميزي، سطح حفاظ نرده شاخ گوزني بايد كاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگي و زنگزدگي باشد تا رنگآميزي با كيفيت خوبي انجام شود.

براي از بين رفتن خلل و فرج و برجستگيها معمولاً ابتدا سمباده كشيده ميشود و در صورت نياز بتونهكاري نيز خواهد شد. سپس رنگآميزي انجام ميشود.

 

مشخصات فني حفاظ نرده شاخ گوزني چيست؟

قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني :

 

قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني : حفاظ نرده شاخ گوزني داراي مشخصات فني ساخت مانند ارتفاع، تراكم (تعداد رديف در هر شاخه) و رنگآميزي نيز است كه در تعيين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني براي ساختمان نقش دارند.

در اين بين تراكم‌‌‌‌هاي ۱۱ تا ۱۵ رديف در هر شاخه، معمولاً ساخته شده و موجود هستند و ارتفاع آن بستگي به كار و نياز مشتري دارد.
براي اتصال ميلگرد‌‌‌‌هاي حفاظ نرده شاخ گوزني، از دو نوع جوش الكترود و جوش CO2 استفاده ميشود و اين فاكتور نيز در تعيين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني نقش دارد.

ميلگردها به طريقي به هم جوش خواهند خورد كه هركدام به يك سمتي رشد كرده و داراي آرايش منظمي باشند و مانع عبور انسان و حيواناتي مثل گربه شوند.
رشد استفاده از حفاظ نرده شاخ گوزني در ايران به اين دليل بود كه سيستم‌‌‌‌هاي سنتي كه براي افزايش ايمني ساختمان به كار ميرفت، با نماي امروزي همخواني كافي نداشته و اين ميزان ظرافت و زيبايي و همچنين ضريب امنيت بالا نداشتند.

همچنين بهاء تمام شده قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني نيز از ساير حفاظ نرده شاخ گوزني ها مناسبتر است. به همين علت معماران به اين نتيجه رسيدند كه بايد نسل جديدي از حفاظها وجود داشته باشد كه هم به امنيت و هم زيبايي نماي ساختمان كمك كند.

 

بنابراين حفاظ‌‌‌‌هاي شاخ گوزني ساخته و به بازار عرضه شدند كه در صنعت ساختمان مورد استقبال قرار گرفتند.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/4 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

درب باغ

مزاياي استفاده از حفاظ درب آكاردئوني

اين نوع حفاظ ها در واقع از جمله از بهترين و مناسبترين حفاظ براي امنيت به شمار مي آيند. استفاده از اين نوع حفاظ ها مزاياي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به اشغال فضاي كم و برقراري امنيت و ايمني اشاره كرد. حفاظ آكاردئوني هم مانند حفاظ آكاردئوني پنجره داراي انواع مختلفي است كه با دست و به صورت ريلي باز و بسته مي شوند. شما ميتوانيد هنگامي كه ميخواهيد از اين دربها استفاده كنيد، آن ها را به صورت ريلي باز و بسته كنيد. البته بايد بدانيد كه حفاظ درب آكاردئوني نسبت به حفاظ آكاردئوني پنجره  وزن بيشتري دارد و بسيار سنگينتر است و به همين دليل هم حين باز و بسته شدن شما اذيت نخواهيد شد.

شما ميتوانيد به جاي اينكه از انواع حفاظ درب آكاردئوني استفاده كنيد ازانواع قفل هاي ضد سرقت و يا حتي دوربين هاي مداربسته استفاده كنيد اما بايد بدانيد كه امنيتي كه توسط اين پنجره براي شما ايجاد خواهد شد به مراتببهتر است.

 

حفاظ شاخ گوزني و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ آهني مدل شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در نظر بگيريد برگزيدنشما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم مناسب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. حفاظ شاخ گوزني  يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

كاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يكمحل امن هم در ميان شهر زندگي ميكنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده ايهمانند حفاظ هاي سرنيزه استفاده كنيد

 

حفاظ پنجره فرفورژه

دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره فرفورژه به شمار مي آيند كه حين باز و بسته شدن يك شكل شبيه به سايبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از حفاظ ها تنها از بخش پاييني حركت خواهند كرد و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.آنچه كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع از حفاظ ها به تازگي به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود كه قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند. اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با حفاظ پنجره فرفورژه آكاردئوني در اين زمينه رقابت كنند.

دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع حفاظ پنجره فرفورژه در واقع براي مكان هايي كه پنجره هاي وسيع و بزرگي در آن ها وجود دارد بسيار حائز اهميت است.

 

ساخت انواع درب حياط ويلايي

ساخت درب باغ هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام ميشده است. زماني كه فلزات را درون كوره هاييمي ريختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات خشكي و مقاومت آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي و كلاسيك روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان بهطراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي از آن ها ساخته مي شد.شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي فرفورژه در رنگ ها و طرح هاي مختلف ساخته مي شوند و به شمااين امكان را ميدهند كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/28 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

درب آكاردئوني آهني

حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم


از جمله حفاظ‌هايي كه براي نوع ها درب‌ استفاده مي شود، حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم نام دارد. از اين نوع حفاظ، اكثراً جلوي درب مغازه‌ها، شركت‌ها و يا آپارتمان‌ها بكار مي رود. با توجه به اينكه ساختار اين نوع از حفاظ، نسبت به ساير حفاظ‎ها ساده‌تر به نظر مي‌آيد، بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرد. با اين‌حال از آنجايي كه حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم بايد مستحكم باشد، جنس آن از آهن خواهد بود و به شكل پروفيل ساخته مي شود، ضمن اينكه درون پروفيل‌ها را از طرح و شكل‌هاي عمودي و افقي پر مي‌كنند تا مقاومت درب افزايش يابد. در ادامه قصد داريم در خصوص موارد مرتبط با اين درب صحبت كنيم و توصيه مي كنيم كه اگر مي خواهيد به تازگي از آن استفاده نماييد، اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد.

ويژگي‌هاي حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم


همانطور كه در بالا عرض كرديم، حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم به منظور حفاظت از مكان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحكم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آكاردئوني در نظر گرفت:
وجود مقاطع كناري در درب‌هاي آكاردئوني كه اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
بكار بردن پرچ‌هاي با كيفيت به هنگام اتصالات
وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به كونيك
وجود كمربند ايمني
استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
بكار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5
مزاياي حفاظ درب‌هاي آكاردئوني
استفاده از حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، حسن هاي بسيار مناسبي دارد. يكي از اين حسن‌ها به كم اشغال كردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم بسيار سبك است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته كردن آن نياز نداريم.

مزيت حفاظ شاخ گوزني آهني روي ديوار  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني


انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. مزيت حفاظ شاخ گوزني آهني روي ديوار يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.
مزيت حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت و ايمني حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد.

آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم


امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم


البته انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/26 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

زيبايي نماي حفاظ شاخ گوزني

زيبايي نماي حفاظ شاخ گوزني

افزايش جذابيت و زيبايي ديوارهاي ساختمان مي‌تواند جلوه متفاوت و خاصي از يك آپارتمان ارائه ‌دهد. حتي نماي بيروني ساختمان و جذابيت آن مي‌تواند بر روي ساكنان ساختمان و حتي كساني كه براي خريد آپارتمان مي‌آيند تأثير مثبتي داشته باشد . وجود حفاظ ‌ها علاوه بر امنيت باعث زيبايي و جذابيت مي‌شود. براي مثال حفاظ شاخ گوزني مي‌تواند به نماي ساختمان زيبايي دهد. و با قابليت رنگ‌پذيري كه دارد مي‌تواند با نماهاي مختلف ست شود . حفاظ‌هاي ديگري مانند حفاظ ليليوم وجود دارد كه ظاهر ساختمان را تحت تأثيرخود قرار مي‌دهد. وقتي وارد يك آپارتمان مي‌شويد. اولين تاثير و حس را از زيبايي آپارتمان مي‌گيريد و اين زيبايي به دو قسمت زيبايي دروني و بيروني تقسيم مي‌شود. در زيبايي بيروني، ورودي قابل ‌توجه و زيبا و همچنين حفاظ و نرده زيبا مي‌تواند زيبايي آن ساختمان را دوچندان مي‌كند. مي‌توان با سرمايه‌گذاري روي حفاظ‌هاي آپارتمان آن را خاص تر از بقيه ساختمان‌ها كرد.

مراحل ساخت حفاظ

با توجه به نياز مشتري و سفارش و نوع ديوار ساختماني كه حفاظ بايد نصب شود. در ابعاد مورد نياز وي قابل ساخت و توليد مي باشد . ساخت حفاظ شاخ گوزني مانند ساختن ساير انواع حفاظ ساختمان داراي مراحلي به شرح زير مي‌باشد:
ابتدا سازنده حفاظ نرده به خريد كردن ميلگردها از سازنده ميلگرد و انتقال آن‌ها به محل توليد حفاظ و ساخت حفاظ شاخ گوزني اقدام مي‌كند. سپس ميلگردهاي خريداري شده مطابق نياز و در سايزهاي متفاوت براي ساخت حفاظ شاخ گوزني برشكاري مي‌شوند . خم كاري و جهت شكل ‌دهي قطعات حفاظ ، از دستگاه پرس استفاده مي‌ شود .
قطعات آماده شده تحويل جوشكار خواهند شد تا اتصال قطعات برحسب سفارش مشتري انجام شود . سپس مرحله پخت در كوره مي‌رسد . بعد از انجام جوشكاري و رنگ‌ زدن پس از پاشيدن رنگ پودري، حفاظ داخل كوره پخت شده و در انبار قرار داده مي‌شود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/25 ساعت: ۱۸ توسط:ferforgeonline :

انواع حفاظ ديوار

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار


حفاظ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شكل با يكديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب كنند. حال سوال اين است كه اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحكام و مقاومت آن‌ها كمك كند. در واقع جنس‌هاي مختلف بكار رفته در حفاظ ديوار با يكديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.
ارتفاع‌هاي حفاظ ديوارها نيز بر اساس نوع كاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه از حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مكاني استفاده كنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراكم حفاظ ديوار نيز يكي ديگر از مواردي است كه در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينكه با افزايش تراكم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحكم بودن آن نيز كمك كند.

انواع حفاظ ديوار


حفاظ‌هاي ديوار به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند كه در ادامه به محبوب‌ترين و پر استفاده‌ترين آنها اشاره خواهيم كرد:

حفاظ ديوار شاخ گوزني


تراكم نرده در اين نوع از حفاظ بسيار زياد است و همانطور كه از اسم آن پيداست، برگرفته شده از شاخ گوزن مي‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت اين حفاظ بسيار محتمل است. از حفاظ گوزني در آپارتمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حفاظ ديوار سرنيزه‌اي


اين نوع از حفاظ بيشترين استفاده را در بين ديگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوك شبيه نيزه‌ي آن از دلايل استفاده از آن مي‌باشد. گفتني است كه معمولاً ارتفاع حفاظ سرنيزه‌اي به حداكثر تا 150 سانتي‌متر مي‌رسد.

حفاظ ديوار ليليوم


زيبايي خاص اين نوع از حفاظ به يكي از دلايل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر اين حفاظ شبيه به گل ليليوم است و در دو رنگ نيز ساخته مي شود. با توجه به اينكه امنيت در اين نوع از حفاظ بسيار بالاست، طبيعتاً از قيمت بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

قيمت حفاظ ديوار


براي اينكه قيمت ساخت يك حفاظ ديوار تخمين زده شود، بايد ابتدا نوع كاربري آن تعيين شود. همچنين متراژي كه قرار است براي آن حفاظ مشخص گردد نيز يكي از مهم‌ترين عواملي خواهد بود كه در تعيين قيمت حفاظ ديوار نقش خواهد داشت.
در وهله‌ي بعدي نوع و جنس حفاظ هم بايد مدنظر قرار بگيرد كه با توجه به اينكه انواع حفاظ ديوار وجود دارد، بسته به پيچيدگي هر كدام، بر قيمت ساخت حفاظ افزوده خواهد شد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/22 ساعت: ۱۲ توسط:ferforgeonline :

شاخ گوزني و امنيت

حفاظ شاخ گوزني و امنيت بالاي آن ها


مسئله امنيت از ديرباز تاكنون در اكثر خانه ها مطرح بوده است و بشر امروزي نيز به تبع گذشته با پيشرفت هاي روزي كه صورت گرفته است، رو به توليد و ساخت حفاظ هاي آهني مختلفي آورده است كه با كارگذاري آن ها روي ديوار منازل مسكوني، امنيت و آسايش را در خانه ها برقرار سازد. حفاظ آهني كه به شيوه هاي مدرن و متفاوتي امروزه ساخته مي شوند را مي توانيد در قالب مدل هاي متنوع و زيبايي خريداري نمود تا علاوه بر زيبايي نماي بيروني منزل شما مانع از ورود و خروج هر گونه سارق و افرادي مي گردد كه قصد آزار و اذيت شما را دارند. حفاظ شاخ گوزني يكي از آن دسته حفاظ هايي است كه از جنس آهن ساخته شده است تا با استحكام بالاي خود و نيز تيز و برنده بودن خويش مانع از آن شود كه حتي فكر سرقت چنين خانه هايي به ذهن سارقان حرفه اي نيز خطور نمايد. با توجه به اينكه مدل و فرم حفاظ شاخ گوزني درست به مانند شاخ گوزن بسيار تيز و برنده هستند و با تراكم زياد به در جهات مختلفي قابل تنظيم است، مي توان استحكام و كارايي بالاي اين نوع از حفاظ ها را به عينه لمس نمود. اين شباهت سبب نامگذاري حفاظ شاخ گوزني بدين نام گرديده است. در ادامه به برخي از ويژگي ها و مشخصه هايي مي پردازيم كه از حفاظ شاخ گوزني بر مي آيد.ويژگي ها و مشخصه هاي حفاظ شاخ گوزني
از حفاظ شاخ گوزني با توجه به نوع و فرم دهي آن انتظار مي رود كه به عنوان سدي مستحكم در برابر هر كسي واقع گردد و به هيچ عنوان اجازه ورود افراد شرور و سارقان حرفه اي را به داخل منازل مسكوني ندهد. اين حفاظ آهني يكي از انواع حفاظ هاي ساخته شده از فولاد است كه نسبت به ساير حفاظ هاي ديگر قديمي تر بوده و در قالب هزينه اي كمتر و ارزان قيمت تر نيز نسبت به ساير انواع حفاظ هاي آهني در بازار توليد و عرضه مي گردد. به طور كلي مي توان ويژگي ها و مشخصه هاي حفاظ شاخ گوزني را در موارد زير جستجو نمود:

 

1-    نوع فرم دهي ميلگردها 

نوع فرم دهي ميلگردها و نيز شاخه هاي تيز و برنده آهني آن ها سبب شده است تا استفاده از حفاظ شاخ گوزني بر روي ديوار بيشتر منازل مسكوني مشاهده گردد كه اين امر نشان دهنده استقبال گرم مردم به اين نوع از حفاظ هاي آهني مي باشد. تراكم زياد و بيش از حد شاخك هاي حفاظ شاخ گوزني به نوبه خود مانع از آن مي گردد كه هر فردي فكر گذر از آن ها را به دل خويش راه دهد و با ديدن نوع فرم دهي ميلگردها و ارتفاع دلخواه آن ها و نيز خاصيت برندگي آن ها كه جايي براي گير كردن دست و پاي افراد به آن نيز وجود ندارد، همه آن ها سبب شده است تا از حفاظ شاخ گوزني بتوان به طور انبوه و عمده در بيشتر كوچه و خيابان هايي استفاده شود كه حياط دار مي باشند. 

 

2-    ممانعت از جهت ايستادن در كنار شاخه هاي تيز اين حفاظ 


شاخه هاي تيز حفاظ شاخ گوزني به گونه اي مي باشند كه ايستادن در كنار آن ها را بسيار سخت و دشوار و حتي غيرممكن مي سازد. چرا كه خمكاري هاي رو به بيرون اين نوع از حفاظ ها در جهات مختلفي طراحي و ساخته شده اند تا نتوان در كنار آن ها ايستاد.

3-    امنيت و استحكام بالا 


با توجه به فولادي بودن جنس حفاظ شاخ گوزني و تراكم بالاي اين نوع از حفاظ ها مي توان به ضرس قاطع امنيت بالا و استحكام منحصر به فرد و مثال زدني آن ها را يادآور گشت كه از جمله مسائلي است كه به هنگام خريد حفاظ شاخ گوزني مورد توجه مشتريان واقع مي گردد. ضمن اينكه اگر خواهان امنيت بيشتر و آسودگي خيال بيشتر هستيد، مي توانيد به توليدكنندگان حفاظ شاخ گوزني، حفاظي با تراكم بالا را سفارش دهيد كه با استفاده از شاخك هاي بيشتر در جهات مختلف كار را براي هر سارق و فرد شروري سخت تر و محال سازد. عرض حفاظ شاخ گوزني نيز كاملا به دلخواه شما قابل تنظيم است و شما مي توانيد بنا بر سليقه خود عرض آن را تنظيم كنيد و سفارش خود را به توليدكنندگان حفاظ شاخ گوزني ارائه كنيد تا متناسب با نياز و سليقه شما حفاظي آهني بسيار مستحكم و مقاوم را بسازند تا از نظر ايمني خيال خود را راحت و آسوده نماييد.

4-     نوع جوشكاري 


نوع جوشكاري حفاظ شاخ گوزني به گونه اي مستحكم و مقاوم ساخته مي شود كه به راحتي ميلگردهاي آن قابل شكستن و خم شدن نباشند. به علت همين مقاومت بالاي حفاظ شاخ گوزني است كه طيف وسيعي از مردم از اين نوع از حفاظ هاي آهني به جهت امنيت بيشتر خانه خود استفاده مي كنند. 

5-    رنگ بندي هاي زيبا 


تركيب رنگ بندي هاي زيبا و منحصر به فرد در كنار يكديگر در حفاظ شاخ گوزني نيز از جمله مسائلي است كه سبب اختيار و گزينش اين حفاظ آهني شده است تا با رنگ هاي دلخواه شما شكل و شمايلي متفاوت به حياط و كوچه هاي مجاور آن بخشيد و موجب زيبايي ظاهري نماي روي ديوار خانه و ساختمان شما نيز مي گردد.

 

منبع : خبرگزاري مهر


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/21 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

شناخت حفاظ شاخ گوزني

شناخت حفاظ شاخ گوزني


 حفاظ شاخ گوزني  براي ايجاد امنيت منزل و جلوگيري از ورود غافلگيرانه افراد ، سارقان و حيوانات وحشي و... ساخته ميشود .
حفاظ شاخ گوزني معمولا روي ديوار نصب مي شود و امنيت خانه را تامين مي كند اما گاهي در بالكن ها و حتي روي پنجره نيز نصب مي شود.
در ساليان دور حفاظهاي به كار رفته  بصورت نيزه يا سيم خاردار بوده است كه داراي معايب بسياري بودند ، ولي هم اكنون شاهد نسل جديدي از حفاظها هستيم .
نمونه اي از حفاظ هاي نسل جديد:
-1 حفاظ شاخ گوزني
-2بوته اي و ني زار روبه رو هستيم كه از نظر شكل ظاهري ،امنيت و قدرت بسيار عالي تر بوده و مورد تاييد پليس كشور نيز مي باشد. 

جنس رنگ و ابعاد  حفاظ شاخ گوزني


 جنس رنگ از نوع فام بوده است كه كيفيت بسيار عالي و مورده قبولي دارذ. اندازه طولي شاخه از اين حفاظ معمولا به 2 متر مي رسد. عرض اين نوع ازحفاظ به 30 تا 75 سانت مي رسد. ارتفاع اين نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتي متر است. براي جوشكاري و نصب حفاظ شاخ گوزني، شاخك هاي حفاظ به روش جوشكاري دوطرفه و الكترود مخصوص اين نوع حفاظ استفاده مي شود.
 

حفاظ پنجره مدرن چيست؟


زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از صنعت و هنر است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه ظرافت و همچنين زيبايي را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عموم مردم بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره مدرن رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است. 

 
آشنايي با حفاظ درب ضد سرقت آكاردئوني


امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يكي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد. حفاظ درب ضد سرقت يكي از انواع حفاظ هايي است كه به صورت مشبك ساخته مي شود كه عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يك درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند كه شما بتوانيد حتي زماني هايي كه در منزل نيستيد امنيت را تا حد زيادي ايجاد كنيد.
حفاظ درب ضد سرقت در واقع يك حفاظ امنيتي و يك جدا كننده است كه براي جلوگيري از به هدر رفتن فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند كه از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري كنيد و همچنين از ايجاد مزاحمت در مكان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها جلوگيري ميكند. حفاظ درب ضد سرقت عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يكي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت خانه باشد.

 
منظور از حفاظ آهني چيست؟


زماني كه مي گوييم حفاظ آهني در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن و فلز هستند. به همين دليل هم بيشتر به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما حفاظ پنجره و حفاظ ديوار نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك قطعه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي پنجره و يا ديوار خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين نوع حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه امنيت و زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا كنيم.
 

 

منبع : خبر گزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/17 ساعت: ۱۲ توسط:ferforgeonline :

حفاظ فرفورژه

حفاظ شاخ گوزني  مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني مدرن است كه در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشكلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يكي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است كه مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراكم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد كه از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره كرد. البته بايد بدانيد كه حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يكي از ابتكارات شركت هاي ايراني است كه امنيت منازل و همچنين شركت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي كند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات كلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا كنيم پس با ما همراه شويد.

ساخت درب ويلايي


ساخت درب ويلايي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.
در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب فرفورژه از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ويلايي فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

ساخت و توليد سايبان سقف پاركينگ و سايبان حياط


ساخت و توليد سايبان سقف پاركينگ ويلايي امروزه توسعه بسيار گسترده اي يافته اند. توليدكنندگان
به علت ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان سقف پاركينگ ويلايي رو به توليد عمده آن ها آورده اند . تا در صورتي
كه بخواهيد از يك سايبان با تكنولوژي بروز دنيا به منظور نورگير بودن يا ايجاد سايبان براي باران و برف و مصارف مختلف استفاده نماييد،
بتوانيد با رفتن در دفترهاي توليدي آن ها تنوع طرح هاي جديد سايبان حياط ويلايي را مشاهده كرده . به منظور خريد آن ها با كارشناسان مشورت هاي لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خريداري كرده و از آن نهايت بهره و استفاده ببريد را ببريد.
نكته قابل توجهي كه بايد توجه كنيد :
ذكر اين مسئله است كه معمولا سازه هاي فلزي اين نوع از سايبان ها به صورت شيبدار يا قوسي مي باشد .

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/15 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

حفاظ پنجره نيلوفر

توليد و طراحي حفاظ پنجره نيلوفر


امروزه با توجه به آمار بالاي استفاده از حفاظ پنجره نيلوفر توليدكنندگان و طراحان بسيار زيادي از گوشه گوشه اين سرزمين برخاسته اند و پس از دوره هاي لازم و كسب تجربه رو به طراحي و توليد انواع حفاظ هاي آهني از جمله نرده پنجره آورده اند تا شما بتوانيد از تخصص و تجربه آن ها نهايت بهره را ببريد و با خريدن جنس بسيار با كيفيت و ماندگار محافظ پنجره خيال خود و خانواده خويش را براي ساليان سال راحت و آسوده خاطر نماييد تا به هيچ عنوان هيچ فرد شرور و سارقي حتي اجازه سرقت و دستبرد به خانه مسكوني شما را  هم به ذهن خويش راه ندهد تا شما بتوانيد با خيالي آسوده و بدون هيچ گونه فكر و خيال آزار دهنده روز و شب خود را به بهترين شيوه ممكن با سبك زندگي برتر به پيش برده و از وجود حفاظ پنجره نيلوفر حظ وافر و بهره كافي را ببريد و زندگي سرشار از لذت و آرامش را براي خود به ارمغان آوريد. 

چرا حفاظ پنجره نيلوفر؟


حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد حفاظ پنجره نيلوفر را انتخاب كنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات حفاظ پنجره نيلوفر  نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

منبع : حفاظ پنجره حفاظ سازه


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/9/27 ساعت: ۱۶ توسط:ferforgeonline :

حفاظ پنجره شهرزيبا

از حفاظ پنجره شهرزيبا چه ميدانيد؟

همانطور كه ميدانيد، آسان ترين راهي كه ميتوان توسط آن امنيت خانه و ساختمان خود را حفظ كنيد استفاده از حفاظ پنجره و درب است. در اين بين اما در سال هاي اخير تعداد انواع اين نوع حفاظ ها بسيار بيشتر از گذشته شده است. شايد در گذشته تنها از حفاظ هاي چوبي و يا آهني استفاده مي شد اما امروزه حفاظ پنجره شهرزيبا نيز به ليست حفاظ هايي كه در حفظ امنيت ساختمان مورد استفاده قرار ميگيرند اضافه شده است. اگر شما هم با حفاظ پنجره شهرزيبا و انواع آن آشنايي نداريد در اين بخش با ما همراه شويد.


حفاظ پنجره شهرزيبا چيست؟

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره شهرزيبا به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عام بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره شهرزيبا رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.


حفاظ هاي آهني مورد استفاده در منازل مسكوني

يكي از حفاظ هاي مورد استفاده براي پنجره ها، حفاظ پنجره شهرزيبا مي باشد. اين جنس مورد كاربست به عنوان حفاظ پنجره بسيار شايع و متداول بوده به گونه اي كه طيف وسيعي از مردم رو به خريد و نصب حفاظ پنجره شهرزيبا براي محافظت از پنجره هاي منزل خويش آورده اند. براي محافظت نمودن از پنجره هاي منزل مسكوني خويش يا آپارتمان هاي مختلف بايستي حتما اقدامات لازم صورت گيرد. چرا كه امروزه راه هاي نفوذ سارقان مختلف از طريق پنجره هاي بي محافظ به يك معضلي تبديل شده است تا اينكه هر كسي به فكر خريد و نصب انواع و اقسام حفاظ هاي پنجره افتاده اند تا از اين طريق بتوانند كوچكترين حفره و راه نفوذ سارقان و افراد شرور و مزاحم را به درون منازل مسكوني خويش از بين ببرند. اهميت حفاظ پنجره شهرزيبا از آنجايي پررنگ تر مي گردد كه شما در طبقات ابتدايي يا همكف ساختمان ها يا در منازل مسكوني يك طبقه سكونت داريد و به راحتي مي توان از طريق پنجره موانع موجود را كنار زد و خود را وارد منازل مسكوني كرد تا به اين منظور علاوه بر مزاحم شدن ناموس شما و صدمه وارد كردن به آنان مي توانند هر اشياء قيمتي و ارزشمندي را به يغما ببرند. بنابراين براي جلوگيري به عمل آوردن از اين معضل بزرگ اجتماعي بهتر است هر چه سريعتر رو به خريد و نصب حفاظ پنجره شهرزيبا آوريد تا جان و مال خود و اعضاي خانواده خويش را در امان نگه داريد.

 

منبع : حفاظ پنجره حفاظ سازه


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/9/20 ساعت: ۱۶ توسط:ferforgeonline :